Ajutor,sunt îndrăgostită!

232 4 6
                                    

Huh...cred că cea mai grea parte din a fii îndrăgostit este să recunoști asta. Și..cum ai putea recunoaște ceva ce nu ai trăit până atunci? Normal..ai văzut filme! Dar ce se întâmplă într-un film tipic de dragoste? Există un ''el'' și o ''ea'',o iubire fără margini,o viață perfectă până când...familile ce se războiesc află de idila celor doi protagoniști și le pun lacăt sentimentelor atât de pure și inimaginabil de puternice încât..aleg să moară în numele iubirii! A..stai...asta e ''Romeo și Julieta''. Dar stai! Tu ai mai citit și cărți! Și cum începe orice carte bună de genul..? Există o ''ea'' care se mută într-un oraș/cartier nou (sau un ''el'') și își cunoaște partenerul la liceu..și totul e perfect! Până află că unul dintre ei e vampir și nu va putea să-și trăiască eternitatea fără marea lui/ei dragoste,așa că,își transformă iubirea în vampir și...Mda...ăla e Twilight.În orice caz,ai prins ideea.

☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥☺♥

Nu poți să spui că ai înțeles un lucru fără a-l trăii.Și da..e extrem de complicat...întâi te simți euforic..apoi vezi totul în 10000 de nuanțe de roz..mâncarea are gust de curcubee și apa de lacrimi de înger. Brusc,nimic nu te mai deranjează,iubești totul și pe toți și pășești pe același asfalt plictisitor..doar că de data asta,în loc să pășești,zbori,iar acel asfalt e din vată de zahăr! Alături de tine fiind unicorni,pandicorni,zâne,sirene și ce mai vrei tu!

Dacă ți s-a întâmplat asta...felicitări! Ești unul din cazurile fericite! Yaaaay *sar confettii* Și dacă nu..înseamnă că să fii ''îndrăgostit'' pentru tine e ca și apa sfințită pentru vampiri,ca şi şcoala pentru tineri,ca şi sarmalele bunicii pentru un adolescent ce vrea să slăbească,ca şi...Bun,gata,mă opresc.
Adică serios..îți simiți stomacul explodând! Îți este plin de ''fluturii'' ăia nemernici sau cum îmi place mie să-i numesc:''molii''..parcă nici nu mai ai poftă de mâncare sau apă..vrei doar să asculți o melodie bună,singur/ă în cameră. Dar stai...nici muzica nu se mai aude la fel..parcă nimic nu merge cum vrei și ești parcă...''rupt'' la propriu. Totul e greu când ești îndrăgostit/ă..de la a recunoaște că e așa până la a-ți mărturisii sentimentele crush-ului tău...Am uitat ceva? O da...am sărit peste ceva părți care sunt gen..:

*eu*
''-Nuuuu! De ce mi se întâmplă asta mie! Nu vreau așa ceva! Pleacă de aici! Du-te într-un colț și mori! Lasă-mă să sufăr! De ce trebuie să trec prin așa cevaaaa! AAAAAA!

*mama*

-Ce-ai fată? Iar suferi din cauza iubitului pe care nu l-ai avut și nici n-o să-l ai? Lasă dramatismele și fugi după pâine!

eu:-Bine! O să îți aduc nenorocita aia de pâine! *își bagă căștile în urechi și pleacă*

* eu afară*

-Hm...poate nu e așa rău..chiar e o senzație plăcută...cred că pot să trăiesc așa..

*eu acasă*

-Mamiiii! Te iubeeesc! Iubesc totul! Iubesc copacii,iubesc cățeii,iubesc bătrânii..iubesc chiar și scaunul în care tocmai am dat cu piciorul în timp ce-ți spuneam cât de mult iubesc totul! Ahhh..ce frumoasă e viața!

mama:Da...frumoasă,frumoasă..dar unde-i pâinea?

eu:-Oooo..da...pâinea...mă duc acum după ea! Păzea,pâine! Vine Chiaaa! O să te cumpăr,o să te mănânc și o să-ți placă! *trântește usa*

mama:-Da...uhuuu..pâineeee..daaa..*privire ciudată spre Chia care iese*...ahm...Alo? Orfelinatul?

Da...în acele momente...corpul tău trece de la cald la frig,bucurie la tristețe,foame la mai multă foame,mai repede decât mănâncă Oana Roman un hamburger.Da...e o senzație eeextrem de ciudată..dar știi care-i partea cea mai rea din poveste după ce,să zicem,că ai acceptat că ai cancer*aham* ești îndrăgostit/ă? Să mergi la crush-ul tău și să-i spui...da..nimic mai greu din toată povestea decât să-i spui ''Te plac'',''Te iubesc'',''Vrei să fii pateul de pe felia mea de pâine?'' persoanei pe care o placi. Există două variante după ce îți caftești bine creierul care îți tot spune că nu-i o idee bună și inima ta de furnică face acest pas imens..:ori îți cade în brațe topit/ă ca înghețata la 50 de grade sau..te respinge..la fel cum o resping bărbații pe Oana Roman. (Chiar nu știu ce am cu ea în acest moment) Daaar..nu dispera! O vorba spune că există cineva pentru fiecare! Așa că nu fii trista/ă! Chiar dacă Ion de la raion tocmai ți-a dat seen,Marcel nu-ți răspunde la telefon,Florica nu ți-a acceptat încă cererea de prietenie de acum...2 ani..sau Justin Bieber încă nu știe că exiști,nu e cazul să o iei razna! Sunt sigură că undeva,chiar acum,Romeo al tău,cu șapca-ntoarsa-n cap,ochelarii de soare la -10 grade și gumă la 50 de bani în gură,își face curaj să-ți vorbească. Și în cele din urmă,va venii balansat pe melodiile lu' Salam către tine spunându-ți ''Hey,papusik,mie..îmi cam place mufa ta..ce zici..te scot la o sămânță în spatele blocului? Fac cinste,veaţă!'' Saaaaau...Julieta ta,chiar acum își piaptănă părul din nas pentru marele eveniment...Să-ți vină la ușă cu replicile:''Auuu..viața meaaa..cât m-ai așteptat! Hai să nu o mai lunjim atâta și ajută-mă să despachethez bhagăjelele,mă mut la thine,soare!'' Și dacă nu ei sunt cei pe care îi așteptați...puteți să-i cuplați! Și poate-poate..iese ceva între voi,hm? Nu? Nu? Bine...

MonologUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum