11/6 bölüm

22 3 0
                                    

"Gece hadi çabuk ol!" dedi heyecanla.
"Ya tamam tamam çıktım aşık çoçuk" diyip aynada kendimi çektim.

"Ya tamam tamam çıktım aşık çoçuk" diyip aynada kendimi çektim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra çıkıp aşağıya indim.Saat 9tu.Malikaneden çıkınca yağmur yağdığını fark ettim.Tüh böyle güzel yağmurlu havada oynayamayacağım.Başıma tutulan şemsiye ile Cana baktım.
"Hadi" dedi ve arabaya doğru yürüdük.Yürüdüğümüzde büyük bir cip malikaneye giriş yaptı.
"Tüh lan! Abim geldi.Gece çabuk bin ve kendini sakla" dedi hızla.O aceleyle arabaya bindim.Canda binince koruma arabayı sürdü.Pencereden yağmurlu havada malikaneye giren Doğuya baktım.Ellerini yumruk yaptığından belli sinirliydi.Malikaneye girince bizde ortadan kayıp olduk.
Bara gelince indik hemen.Can sağ olsun şemsiye hala kafamdaydı.Aşağıya inip bara girdik.Gözüm Elifi aradı.Elifi gördüğümde yanına gittim.Elif beni görünce yüzünü astı.Tabi beni görme sebebi değildi Canı görme sebebiydi.Elifi ayağa kalkıp ben ile görüştü.Canada kısık gözlerle bakıyordu.Otunca garson bize yaklaştı.Ben alkol içmediğimden dolayı alkolsüz meyve suyu,Can viski ve Elifte alkolsüz meyve suyu istedi.Can bütün mutluluğu ile Elifi izlerken Elif onu takmıyor telefonla uğraşıyordu.
"Ya Gece.Çoçuklar geleneyecek galiba"dedi üzgünlükle.
"Neden?" dedim anlamayarak.
"Çünkü hepsinin ayrı bir işi var galiba.Bana gelemeyeceklerine dair mesaj attılar guruptan."
"Ya öyle mi?Kötü oldu şimdi" dedim masumlukla.Ne kötü olması bunları rahatlıkla yalnız bıraka bilirim.
"Aman neyse.Hadi eğlenelim" dedim heyecanla.Herkes ayağa kalkıp piste doğru ilerlemeye başladı.Orada tabi ben bulunmadım.Onları yalnız bırakıp başka bir yere gittim.Onları seyir ediyordum.Can Elifin içkisi içerek haraketlerini izliyordu.Elif aldırış eder mi hiç?Hayır.Elif hararetli dans ediyordu.Bir taraftan da içkisini içiyordu.Bu an bir adam Elifin kolundan tuttu.Ona bir şeyler diyordu.Dediklerini tahmin ede biliyordum.Sapık sapık cümleler.Gözüm Canı aradığında Can çoktan adama girmişti.Oraya gittim.Elife baktığımda çok kötüydü.Korkmuş belliki.Can adamı bırakıp gelip Elife sarıldı.Kulağına fısıldıyordu.Duymuyordum.Elifte ona sarıldı.Daha sonra görevliler gelip adamı aldı.Hiç kimse takmayıp dansa devam etti.Elif ile Can tuvaletin olduğu bölgeye gittiler.Merak edip oraya gittim.Elifi tuvalete sokup elini yüzünü yıkadı.Daha sonra çıktılar.Can Elifin,Elifin Canın gözlerine bakıyordu.Galiba bu aşktı.Can Elife yaklaştı.Aralarında bir nefes kadar mesafe kaldığında Elif Canın dudaklarına yapıştı.Wow.Hemen telefonu çıkarıp onları kenardan çekmeye başladım ki yarın hatırlayamasalar eğer hatırlatayım.Tuvaletin olduğu bölgeye ses öylede gelmediyi için seslerininde kayıt olduğuna eminim.Daha sonra ayrılıp tekrar gözlerinin içlerine baktılar.
"Seni seviyorum" dedi Can.
"Seni seviyorum" dedi Elif.Ah oley be!Yerim sizi.
"Gel size gidelim ve birlikte uyuyalım çünkü senin kokunu içime çekerek uyumak istiyorum" dedi Elif.Tamam bu kız kafayı yedi.Cana güvenmek mümkün ama oda bir erkek.
"Hayır.Hadi size gidelim.Bizim ev müsait değil"
"Tamam" dedi Elif içkili içkili.Ah.Ah...Bunlar gidince bende onların arkasından.İçinde korumanın beklediği arabaya yaklaştık.Koruma hemen arabadan inip kapıyı açtı.Önce Elif sonra Can daha sonra Ben bindim.Elifin evinin adresini verdim.Ve koruma oraya sürmeye başladı.Daha doğrusu şöför.Elif Cana aşkla sarılmış Can da ona.Gıcıklar.Geldiğimizde Can ile Elif indi.Bende inince Elif bana garip bir bakış attı.
"İçkilisiniz.Size böyle izin veremem.Ben başka bir yerde uyurum"dedim.Elif kafasını salladı.Eve doğru yürüyüp kapıyı Elifin açmasını bekledik.Açtığında içeri girdik.Yukarı çıktık.Elif bana bir odayı gösterdi.
"Burada uyuyacaksın" dedi içkili bir halde.
"tamam" deyip içeri girdim.Ah gel şimdi bu kıyafetlerle uyu.Odadaki dolaba yaklaştım.İçini açıp ne var ne yol diye baktım.Pijama görünce çıkardım.Tam benlik.Pandalı.Hemen onu giyindim.Yatağa attım kendimi.Ve huzur.
Sabah uyanıp yatağı topladım.Ardından Eliflerin odasına girdim.Yavaşça kapıyı açıp baktığımda mışıl mışıl birbirlerine sarılıp uyuyorlardı.Aşağı inip kahvaltı hazırlamak istedim ama ben yemek yapmayı bilmiyorum.Evet dosyamda öyle yazıyor ama ben ne temizliği ne de yemek yapmasını bilirim.Temizlik işini teknoloji sağolsun.Yemek işini dışarıdan söylüyorum.Ama ben zaten sabahları kahvaltı etmem.Mutfağa geçip kahve yaptım kendime.Güzel bir NescafeGold içip kendime gelecektim.Türk kahvesini yapmayı bilirim ama içmem.Acıdır.Ven tatlıyım.Acı şeyler bana göre değil.Nescafe ise ayrı.Onu içe biliyorum.Kahvemi hazırlayıp içecektim ki Elifin bağırmasını duydum.Hemen yukarı koştum.Odaya girdiğimde Elif yataktan inmiş sinirle Cana bakıyordu.Can ise ne olduğunun farkımda değildi.
"Ya ne oldu?" dedim.
"Benim bunla ne işim var!?" dedi tıslayarak Elif.
"Sen kendin onunla uyumak istedin" dedim.
"Dalga.geçme" dedi Elif sözlere vurgu yaparak.
"Ah telefon" diyip telefonu çıkardım.Galeriye girip videoya girdim.Yatağa oturduğumda Elifte yanıma oturdu.Canda beni izlediğinde videonu açtım.
Vidoyu izlediklerinde Can sevinmişti Elifi ise domatese dönmüştü.

Ateş BöceğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin