17|Test

15 2 2
                                    

KISACASI KISA BİR BÖLÜM OLACAK.

Doğu ile güzel bir sabaha başladıktan sonra Doğu pencereden gitmişdi.Kahvaltıda annemin başını yiyordum.

"ya anne ne olur!İstemiyorum!"

"sus kız!olur mu hiç öyle şey!yok"

"ya baba bir şey de!"

babam en sonunda dayanamayıp anneme baktı.Elini elinin üzerine koyup "bak Leyla,bu onun hayatı.Hem sen kızını tanımıyor musun,kınada nasıl olay,nasıl kargaşa çıkarır bilmiyor musun?"

"ay evet yaaa.Öff iyi be tamam"

"OLEYYYY"hemen babama sarıldım.

"tamam dur yemeğimi yeyeyim"diyince yerime oturdum ve yemeğime devam ettim.

.
.
.
.

Sevgilimin evindeydim.Kahvaltıdan sonra hemen buraya gelmiştik.Doğunun ailesi ve benim ailem biraz muhabbetden sonra yemeğe oturmuştuk.Ve ben köpek gibi iğrenç espiriler yapıyordum.Yemin ederim istemsiz yapıyordum.Yine salaklığım tutmuştu. Ayy durduramıyordum kendimi.Beni öldürmesseler iyidir.Ya ben nasıl bir gelinim yaa.

"kızım tuzu uzatır mısın"annem dediğinde "tuuuuuuuuz" dedim daha sonra salak gibi gülmeye başladım.

"off Gece bu gerçekten soğuktu"dedi yanımdakı Cancık.Her kes sinirle ofladı.Gülerek Doğuya baktığımda sinirle gözleri ile karşılaştım.Susup yemeğime dönmeye çalıştım.Ancak mümkün değildi.Gülmekten yemeyi yiyemiyordum.En sonunda mümkün olamayacağını anladığımda ayağa kalkıp gülerek müsaade istmeye çalıştım.Her kesin motivasyonu yerin dibindeydi.Güle güle masadan çıkmaya çalıştım.Ama çıkarken sandalyeyi devirmiştim.Gören sanır sarhoşum.Gülerek "ö...ö...özür...d..d..dilerim" dedim.Hemen odayı terk ettim.Kapıya yaslanıp öyle bi kikirdeye başladım.Gözlerim yaşarmaya başladı.Gebermessem iyidir.Ayağa kalkıp kendime zorla çeki düzen verdim.Salak gibi dans ederek Doğunun odasına gittim.İçeriye girip  kendimi yatağa attım.Hala gülesim geliyordu.Telefonumu çıkarıp instagramdan komik karikaturlara izliyordum.İzledikce daha da gülmekten yırtılıyordum.

Bir süre sonra Doğu sinirle içeri girip kapıyı sinirle vurdu."SEN KENDİNDE MİSİN!"

Tamaaam.Galiba biraz abarttım.

"KENDİNİ REZİL ETMEYE BAYILIYOR MUSUN!KENDİNİ NE ZAN EDİYORSUN!....HE!CEVAP VER!"

"Ya tamam Doğu.Bunun bana arada olduğunu biliyorsun" 

"OLMASIN!KENDİNE ÇEKİ DÜZEN VER!SEN NASIL BİR ANNE OLACAKSIN!"

"Anne olmaya çok var ve erkenden konuşma!"

"Emin ol..evlenir evlenmez eline çocuğu vericem.İşte bakalım o zaman bakalım ne diyeceksin"

Bunu duyduğumda sesli bir şekilde korkuyla yutkundum.

"yaaaa" dedi bilmişçesine Doğu....

.
.
.
.

"Bak kızım bizim adetlere göre eve yeni alınan gelin evi böyle pırıl pırıl olana kadar temizlemeli"dedi kayın anneciğim.
Ben?Ben?Ben tanbel?Ben?Ben ya ben?Ben mi?Gerçekten mi?Yok ya? Ben değilimdir!Yok canım.
Yoksa...Galiba evet.Doğu için!
"Tamam"dedim masumca.
"Güzel,Doğunun odasından mutfağa kadar"
"Ne?!Ya-yani tamam efendim"O ne bakıştır ve bana attı.
Ben bu evi nasıl temizleyecem!?
.
.
.
Doğunun odasına başladım...
Saatler sonra...
"BİTTİİİİİİİİ!ŞÜKR ALLAHIM"Diş fırçası ile temizletdirdi ya gıcık şey!
"Aferin aferin! Maşallah görüyorum her yer pırıl pırıl.Aferin!İyi gelin olacağını kanıtların.Aferin!"
"OLEYYYY!!!Tamam ben Doğunun yanına gideyim"
"Tamam kız" Doğunun yanına koşa koşa gittim.Ona bunun dersini vericem.Görecek o!
Geldiğimde hemen kapıyı açtım.Karşımda güzelce oturmuş bir Doğu vardı.
"Gecem?"dedi bana bakarak.
"Ya Doğu hadi spor salonuna gidelim"
"Ne?"
"Evet evet hadi aşkım kalk kalk kalk kalk"kapıyı kapatıp hemen odama gittim.Kendime bir tane spor çantası hazırladım.
Daha sonra Doğununkileri hazırlamaya başladım.Doğununkileri hazırlarken Doğu içeri girdi.
"Gecem bu ne hal?Noluyo?Koskoca evi temizlemişsin hala yorulmadın üstüne üstlük spora mı gitmek istiyorsun?"
"Evet"diyip Doğunun çantasını eline tutturdum.
"Hadi aşkım"diyip onu iterek kapıdan çıktık.

Evden çıkıp arabaya bindik.Doğu arabayı çalıştırdığında yola koyulduk.
Geldiğimizde inip spor salonuna girdik.Doğu erekeklerin giyinme salonuna ben kızlarınkine.
Çıktığımızda Doğu beyin maşallah üzerinde T-shirt yok sadece altındaki sportif şort var.Ya ben?Neyse.Söylemeyeceğim.
Neyse.Konu bu değil.Konu şu.Benim Doğuyu hayattan bıktıracağım şakalar.

Doğu deli gibi koşubandında koşuyordu.Çantamda bir tane sıvı yağ vardı.Sıvı yağı alıp ona doğru yakınlaştım.Gözleri kapalıydı,müzik dinliyordu.Yağın kapağını açıp koşu bandının üzerine döktüm.Doğu hemen ayağının kaymasıyla arkaya düştü.
İşte bu manzaraya deli gibi gülüyor,Doğu ise küfür ediyordu.
.
.
.
Çantamda bir tane çok güçlü tutkal vardı.Ağırlıklara yakınlaşdım.Doğu arkası bana dönük su içiyordu.Etrafa baktığımda bir tane kas yığını gördüm.One be!Vay anasını.
Ona yakınlaşıp arkasında parmağımla beline 'tık tık' diye vurdu.Hiss ednce hemen arkasını döndü.Öff birde yakışıklıydı.
"Hanım efendi?"
"Ha?A?Şey özür dilerim sizden bir şey rica ede bilir miyim?"
"Tabi"
"Lütfen şu 100 LBS ağırlığı kaldıra bilir misiniz?"
"Tabi.Siz nasıl arzu ederseniz"
Onunla ağırlığa yakınlaştık.
"Şu mu?"
"Evet"dedikten sonra onu hemen kaldırdı.Vay canına.Neyse.Ben hemen ağırlığın koyuluğu yere tutkal sürdüm.
"Tamam bıraka bilirsiniz"dediğimde yavaşça bıraktı.
"Teşekkürler"
"Rica ederim"dedikten sonra gitti.
Zaten tutkal hemen kuruyor.Doğuya yakınlaşıp arkadan dürttüm.Arkasını dönüp "efendim ateş böceğim?"
"Yaa aşkım benim için şu ağırlığı kaldıra bilir misin?"dedim masumca.
"Şu mu?" Dedi parmağı ile göstererek.
"Evet"
"Ah bebeğim.Çok kolay"Diyip havalı şekilde ağırlığa yakınlaştı.O buranın sahibi ya bu yüzden her kes ona bakıyordu.Ağırlığın altına uzandı.Elleri ile ağırlığı tuttu.Kaldırmaya çalıştı...ama yok olmuyordu.Durmadan zorluyordu.Yazııık ama ya.Domatese dönmüştü.Bırakıp bana baktı.
"Noldu?"diye sordum.
Pişmanca "olmuyor" dedi.
Dayanamadım.Hemen kahkaha attım.Doğuya baktığımda bana anlamsızca bakıyordu.
"Ne?"dedi.
"Ya ben şu ağırlığı tutkal ile yapıştırmıştım galiba o yüzden kaldıramadın"
"SENİN BEN!!!!...."
HAHAHAHAHAHA
.
.
.
Çantamda minik bir şaka bombası vardı.Bir de falçata.
Doğu köpek gibi sinirliydi.Sinirden 'jim' yapıyordu.
Doğunun favori yumruk torbasına yakınlaştım.Falçata ile hafif bir çizik açtım.Bombanı oraya yerleştirdim.Doğu yumruğunu vurduğu anda bomba patlayacaktı.
5-10 dk sonra Doğu yumruk torbasına yakınlaştı.Onu deli gibi yumruklamaya başladı.Hadi be neden patlamıyorsun!
Doğu en sonda yumruklamayı bıraktı.
Hadi be!
Bi anda Doğu arkaya dönüp yumruğu geçirdi.İşte bu an bomba patladı.Olayı sadece toz yaymak oldu.
"GECEEEEE"hemen giyinme yerine koştum.😂

Bir süre sonra Doğuda giyinmek için girdi.
Hemen giyinip çıktım.Doğuda benim arkamdan çıktı.
"Yürüüü!Seninle evde konuşucam"dedi sinirle.
Çıkıp arabaya bindik.
"Ya sen!...Maksadın ne lan!"
"Annen bana o kadar iş yaptırdı.Madəm annenden acısını çıkaramayacağım senden çıkaraýim dedim.Eh benide küçüklükten tanıyorsun.Ne yapalım bende böyle gelinim.Dayanırsan dayan.İstemiyorsan isteme"dedim.Yine ben.
"Sen bana aitsİN KADIN!!!"Sesini git gide yükseltmişti.
"Tamam"dedim masumca.

Yoldayız...
"Ya Doğu?"
"Efendim?"
"Ya ben sana aşığım yaaa"diyip onun boynuna sımsıkı sarıldım.
"Bende prenses bende.Ama izin ver arabayı kullana bileyim"
"Hii!Ah tamam"diyerek boynunu bıraktım ve yerime oturdum.
Ve tüm yol boyu onu izledim...

I LOVE YOU GUYS!!! #AlwaysHappy✌



Ateş BöceğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin