18|Kaçak gelin

10 0 0
                                    

YLVİS-THE FOX
"What does fox say!Mo-o-o-orse Mo-o-o-orse what does fox say!Ahee-ahee-hee!......What do you saaay"
Deli gibi şarkıyı söylüyordum.
"I want..I want...I want....I want know"
Şimdide Burak Yeter-Tuesday ft.Danelle Sendoval.
Şarkılar arabada çalarken ben onları deli gibi söylüyor Doğunun,annemin ve kaynanamın kafasını yiyordum.
Doğu yazık aldırış etmiyordu.Tanıyo ya.
"Şimdide DİPLO-REVULATİON" Bu şarkıya dans ederek eşlik ediyordum.Saçma danslarla coşturuyorum.
Şey bu arada gelinlik almaya gidiyoz.And I don't want.But i mecbur.Because we sözlü.
Oooooo GECE GÖLGENİN RAHATINA BAK-ÇAĞATAY AKMAN
Bu sefer şarkıyı söylerken Doğuya sataşıyordum.
"Biraz dur baş ucumda.Kan-ter kalmışım uçurumda.Azrail göz kırpsa,ecel bize kucak açsa..."
"Kızım yeter izin ver çoçuk arabayı kullansın.Aa!Kaza yaptıracaksın bize"dedi kaynanacağım.Ben bu karıya asla 'anne' demem.Benim bir tane annem var.Oda evimizin valide sultanı.
Şimdide TAKE ME TO CHRUCH-HOZİER ama SOFİA nın coveri daha çok hoşuma gidiyor.Onu dinliyoruz.

Geldiğimizde inip gelinlikleri olduğu tarafa yürüdük.Ha bu arada tarih belirlenmişti. 02/10/2016 tarihinde.
Aslına bakarsan heyecanlıyım.Ama Doğunun bana dediği "evlenir evlenmez kucağına çoçuğu vericem" lafı biraz korkuttu.Çünki 20 yaşımda hamile kalmak istemiyorum.Korkuyorum.Ya Doğum anında bebeğime ya da kendime zarar verirsem.Ben ne yaparım.

Aslına bakarsan ben Doğunun maksadını biliyorum.Maksadı kadını olmamı istiyor.Ona ait olmamı istiyor.Biliyorum.Sonuçta çoçukluk aşkı.Beni kandırıp onunla ön sevişme yaptığım için o kadar pişmanım ki,bu yüzden onu kolay aff etmeyeceğim.Öküz olduğundan dolayı hiç bir şey umrumda değildi.'Gece beni affet eder mi?' diye düşündü mü hiç merak ediyorum doğrusu.

Gelinliklerin olduğu yere girip gelinlik aradık.
Bek durum şöyle.Benim beğendiğimi annem beğenmiyor, kaynanamda beğenmiyor.Annemin beğendiğini ben beğenmiyorum kaynanam beğeniyor.Kaynanamın beğendiğini ben beğenmiyorum annem beğeniyor.Doğunun bir el atmasını isterdim ama annem olay çıkarır.Doğu yazık dışarıda bekliyordu.Çok istiyordum görmesini ama olmaaaz.
Aman aman.Neymiş efendim düğünden önce gelini görmek şanssızlık getiriyordu ne getiriyordu neyse unuttum.Ama olmazmış işte.Ve garip olan ne biliyor musun?

Annemin kendisi bizzat bana der ki "öyle şeyler yalan,öyle şeylere inanma" Bunu bana kendisi öğretti.

Neyse en sonunda benim kararımı seçtik.Neden mı? onlara dedim ki "Bu benim düğünüm.Ben düğününde sevmediğim gelinliği giymek,üzerimde taşımak istemiyorum.Çünki mutlu olamayacağım.Ne olur izin verin mutlu olayım"dedim ve tabi yola geldiler.

T A R I H : 02|10 |2016
AYYYY bü gün evleniyorum.Yaşasın.İçerde gelinliğimle elimde çiçekle tabiki lavanta ile bekliyorum.Çok heyecanlıyım.
Kapı çaldığında içeri Doğu girdi.Bani hayretler içinde izliyordu.Yüzünde öyle güzel bir mutluluk vardı ki,böyle insanın içi rahatlıyor.Böyle insanın içini ısıtıyor.
"Çok güzelsin Ateş Böceğim"
Buna sadece gülümsedim.
"Yaa tamam çık dışarı in aşağı ben gelip senin koluna giricem"
"Tamam prensesim.Bekliyorum"

Doğu çıktığında aynaya baktım.Bir dakika ben..ben...Ben Yapa bilecek miyim?Anne ola bilecek miyim?Doğuya baka bilecek miyim?Doğuya güvene bilecek miyim?Çoçuklarıma doğru terbiye vere bilecek miyim?Onları mutlu ede bilecek miyim?Ailemi sevindre bilecek miyim?Ya bir vakitten sonra Doğu bana el kaldırırsa?Çünkü bunu yapmış biri.Bana 2 kez tokat atmıştı acimadan,anlamadan,dinlemeden tokatı basmıştı.Tamam diyelim el kaldırmadı.Ama ya bana ciddi cezalar verirse?Evlenince olduğu adamın 2 katına çıkarsa?!
Ne yaparım ben?Ne yapılan şimdi ben?Galiba...galiba yapamayacağım.

Kenarda duran kıyafetlerim vardı.Bir pantolon ve bir T-shirt.
Elimi yavaşça arkaya atıp fermuarı tuttum.Aşağı çekmeye başladım.Sonuna geldiğimda kollarını aşağı indirdim.Üzerimden gelinliği çıkarıp iç çamaşırlarımla aynaya baktım.Artık geçti.Kıyafetleri hemen giyindim.Üzerinede kapşonlu ceket.Pencereni tutup yukarıya kaldırdım.Ve oradan ayavaşça çıktım.İyiki önümde koca bir ağaç var.Ağaçın dallarından tutup aşağı indim.

Hemen koştum koşarken arabadan inmiş asil duran ama 45-50 yaşlarında bir adama çarptım.Adamın yüzüne baktığımda bana sinirli bir şekilde bakıyordu.Hemen özür dileyip koştum....

D O Ğ U
Ne oldu Ateş Böceğim ya.Nerede kaldın?En son amcamla yengem gelip yerlerini aldılar.Bekliyorlar ayakta.Yengem bana yakınlaşıp sordu "Doğu bana bu kızın fotoğrafını gostere bilir misin?"Yengem Yunan olduğu ülkeden olduğu için gramarı farklıydı.Yengemin inatçı ve sabırsız olduğunu bildiğimden elimi cebime atıp cep telefonumu çıkardım.Fotoğraflara girip onu fotoğrafını seçip gösterdim.

Yengem gördüğünde gözlerini büyüttü.Ağzı A harfini almışdı.
"Hiii Doğuu ben bu kızı gordüm az önce.Fırata çarpıp ozür dileyip,kaçti."dediklerine inanmak istemedim.Mümkün olamaz.Belki benzetmişdi.

Korktum.Hemen merdivenleri çıkıp yukarı çıktım.Kapıya geldiğimde hemen açtım.Karşımda sadece yerde duran bir gelinlik ve açık bir pencere vardı.

Sanki içimde bir şey parçalara ayrıldı.Dayanamıyodum.Dizlerimin üstüne çöktüm....

Ateş BöceğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin