İlk bölümle yetinme sıradaki ne geç.Bu masal oldukça uzun olacak bebeğim😉
GECE ŞEBEFRUZ
Gece 18 yaşında,bir çiftlik ailesinin üvey çoçuğudur.Ama maalesef Gece'nin bundan haberi yok.Kendisi Urfada yaşar.Gece'nin 4 yaşından beri çok sevdiği güneş,yağmur,kar demeden baktığı bir elma ağacı vardır.Kendisi bu elma ağacına nerdeyse annesinden çok değer verir.
O kayıp olursa ilk bakılması gereken yer bu elma ağacıdır.Elma ağacına o kadar değer veririki Gece üzüldüğünde bu ağaç'a derdini anlatır ve sanki ağaç ona nasihat verir.Ağaç küçükken daha dalları bir insanı taşıyamayacak kadar güçsüzken o hep ağaça daha iyi bakardı ki,ağaç çabuk büyüsün.
Ve garip olan Gece asla ama asla birinin bu ağaca dokunmasına izin vermiyordu.Sadece kendisi,annesi ve babası.Arkadaşlarına dahi izin vermiyordu.Ağacın elmasından birinin yemesine katiyen izin vermiyordu.
Ve böylelikle ağaç 2,3 yıla güçlenir.Gecede arada sırada bu ağacın tepesine çıkar ve orada elma yer,güzel Urfa'nın manzarasını izler.Arada sırada ağaçta uyuya kaldığı bile oluyordu.Ve böyle günler ayları,aylar yılları kovalar Gece 18 yaşına gelir.Onun bir arkadaşı vardır:Elif.
Elif zengin bir aile çoçuğudur ve Gece ile yaşıttır.Babasının tam 2 şirketi vardır.Bir gün babası çok ciddi bir hastalığa yakalanır ve 2 şirketide tek çoçuğu Elife vasiyet eder.Elif maalesef ki bu 2 şirkete bakamaz.Birine bakarken diğeri iflasa doğru gider diğerine bakarken o biri iflasa doğru gider.Elif çaresizdir ve bir gün kardeşi Geceni yanına çağırır.Gece,ye durumu anlatır.Gece "yani?" diye sorduğunda Elif"Şirketlerden biri senin olsun. E malum mimarlık okuyacaksın.Bu konuda da çok iyisin.Çarem yok.Lütfen." Gece önce şaşırır,Ardından Mutlu olur ve"Tamam.Ama bir şartla" der.
Elif 'ne?' manasında kafasını sallar.Gece "şirketi ismi deyişecek" der kararlıkla.Elif"Tamam,tamam'da ne olacak?" Gece sırıtır ve "ŞEBEFRUZ" Der.Elif şaşırır ve sorar "ne alaka?" "kızım ben soy adımı deyişicem ve Şebefruz yapıcam ki düşmanlarım beni tanımak istediklerinde onlara kendimi onlara gerçek soyadım olan 'özkan' diye tanıttırıcam.Hiç bir yerde fotoğrafım olamayacak.Hiç bir düşmanım beni tanımayacak.'Patron kim acaba?'diye sorsalar 'bilmem' cevapı olacak. Beni yalnız sekreterlerim falan görecek.Onlarda bir kaç arakadaşım olacak.Tanımazsın.Okey?"
"Wow...Bu biraz zor olacak ama tamam.Imza'la şu evrakları." diye elif evrakları uzatır Geceye.Gece hemen gerekli yerleri imzalar."Yeni patron geldi diye davetiye falan olmayacak ona göre." Der kararlıkla. "Tamaaam..!"Evraklar imzalanır.İşlem tamamlanır.Gece bu şirkete büyük değer verir ve şirket daima yükselir.Bu yüzden bazı şirketler ona düşman olur.Durmadan,durmadan düşman çoğalır.
Gecenin geçmek istediği bir şirket vardır.'KARANLIK'şirketi.Gece bu şirketi bir şekilde bütün çabalarının sonucu geçer ama bütün şirket çalışanları oldukça yorulur.Uykuya hasret kalır.Gecede aynı şekilde ama 'çabalarıma değdi' diye sevinir.
DORUK KARANLIK
Doruk 21 yaşında ünlü bir iş adamıydı.Kendisi 19 yaşında üniversitesi babası yüzünden bırakmış,şirket işleri ile ilgilenmeye başlamışdı.Kendisi 3 yaşında yetimhaneden alınmıştır.Doruk bunu biliyor.Maalesef ki kendisi gerçek annesi ve babasını bir kazada kayıp etti.Şuan babası emekli olduğu için şirkete o bakıyor. 'KARANLIK' .Onun kafasını bu aralar 10 yıldır aşık olduğu kız'ı düşünmekten şirket bu hale geldi.Ama Doruk artık yorulmuştu artık kabullenmişti.Kız'a hiç sevdiğini söylememişti kabul ama kız'ın onunla konuşma şeklinden anlamıştı ki,kız ona karşı hiç bir şey hiss etmiyor.Bu ararlar Doruka aşık bir kız vardı.Doruk'ta o kızı unutmak için Harika ile sevgili olmuştu.Ama olmuyordu.Kızı unutamıyordu.Bu yüzden her şey bir birine girmişti.Ne yapıcağını şaşırmıştı doğrusu.
CAN KARANLIK.
Can Dorukun kardeşidir.Olay şöyleki.Bizim aile kaza geçir doktor maalesefki çoçuklarının olamayacaklarını söyler ailemiz zan ediyorki çoçukları olamayacak.O yüzden yetimhaneden 3 yaşında bir erkek çoçuk alırlar aradan geçen 1,2 aydan sonra doktor bunlara maalesef yanlış rapor verdiğini söyler ve özür diler.Aile sevinir ve bir tane erkek çoçukları olur.Böyle mutlu mesut yaşarlar.Can Doruk'un aksine eğlence dolu biridir.Sempatiktir.Hafiften de sapıktır.
Can 17 yaşındadır kendisi okula çabuk başladı.Şuanda üniversiteye hazırlanıyor.
ZAHİDE KARANLIK.
Zahide Doruk ve Canın annesidir.Kendisinin 52 yaşı var.Mutlu mesut yaşıyor.2 oğlunada aynı şartlar altında bakıyor.Zahidenin tek sinirlendiği şey üvey oğlu Doruk daima kendi ayakları üzerinde dururken öz oğlu Can sanki ayakta durmak için durmadan annesinden yardım isteyen çoçuklara benziyordu.
Zahire tam 18 yıl önce küçük bir kızı olmuştu ama maalesef doktor çoçuğun sağlığı kötü olduğu için öldüğünü söylemişti.Zahire bu olaydan sonra yıkılmıştı.
EGEMEN KARANLIK
Egemen Zahirenin eşi.58 yaşında.Türkiyede mafya lideriydi,ağaydı,şirketler sahibiydi.Sonra emekli olup her şeyini oğluna bıraktı.
LEYLA ÖZKAN
Gecenin annesi.45 yaşında.Sevdiği adam ile evlendiği için çok mutlu bir hayatı var.Ama onu üzen gerçek çocuğunun olamamasıydı.Eğer olursa çocuk maalesefki sakat ola bilirmiş.Ama yinede o canından çok seviyordu Gece'yi.
CAFER ÖZKAN
Leylanın kocası.Hep bir birlerine 'Hanım ve Bey' diye hitap ederlerdi.Kendisi at çiftliğine bakar ve 50 yaşındaydı.Kızını çok seviyordu.Ailesini çok seviyordu.Çok mutlu bir hayatı vardı.
GECENİN KANKALARI.
BESTE,ELİF,ZEYNEP
ALİ,BARTU,YUSUF.
Hepsi çoçukluk arkadaşıdır Eliften başka onunla lisede tanıştılar.
ALİ:Gereksiz,oldukça sempatik,şakaları ve insanlara taktığı kakanlarla insanları güldüren,komik,eğlenceli,oldukça egolu ve sapık biri.
BESTE:Akıllı,kurnaz,eğlenceli biridir.
BARTU:Gurubun abisidir.Hiç bir kıza sapıklık yapmaz,işine odaklanmış,saygılı,başarılı,eğlenceli biri.
ZEYNEP:Akıllı,dürüst,medeni,terbiyeli ve eğlenceli biri.
BARIŞ:Yusuf da hafif Ali kafalarında.Yani Bartu ve Ali'nin karışımı gibi bir şey.
ELİF:Eğlenceli,akıllı,dürüst,zevkli,güzel,başarılı bir kız.-----------❤️---------
Herkese merhaba.Tek bir şey söyliycem.Bu kitap gizemlerle dolu.Okudukca bazı gizemleri açacaksız.
VOTE⭐️
YORUM💭🗯💬
Unutmuyoruz panpalar.
ÖPÜLDÜNÜZ.💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Böceğim
Teen FictionBırakma beni sevdiğim,gidişine dayanamam, Hasret gözyaşlarıyla kendimi avutamam Dönerim dersin kadere İNANAMAM, Bıraktığım anılarla ben sensiz yaşayamam.... Bu hikayenin amacı sizi başlarda yanıltacak...Gerçekler ortaya çıktıkça dehşete düseceksiniz...