Bölüm 2

444 24 18
                                    

    - Hey! Noldu? Daldın.

   Başımı sallayıp kendime geldim.

    - Anladım. Peki o zaman. Ben gidip eşyalarımı toplayayım. Ancak üyeleri nasıl desem... Tanımıyorum. Yani isim ve görünüş herhangi bir bilgim yok.

     - Ne?

     - Ne ne?

    - Dünyaca ünlü koca bir grubu tanımıyorsun?  Seni yanlışlıkla uzaydan kaçırıp beynini falan mı yıkadılar? Ya da benden habersiz kaza geçirdin ve hafızanı mı yitirdin? Ciddi bir sorunun yok dimi? İyisin dimi?

     -....

     - Neyse tamam bu konudan kimseye bahsetme. İnternette üyelerle ilgili zaten çok fazla bilgi var. Oradan bakar isimlerini öğrenirsin. Zaten 9 erkek üye var. İsimlerini hemen ezberlersin. Çok zor durumda kalırsan beni ara! Seve seve yardım ederim sana.

9 erkek üye mi? 9 erkeğin arasında mı kalıcam şimdi ben!

   Bir süre boş boş bakıp nasıl itiraz edeceğimi ve itiraz edersem elimden kaçacak olan paraları düşünmeye başladım. Zamana ihtiyacım vardı. Önemli bir karar sonuçta. Ancak para zaman nedir bilmezdi ki. Acımasız lanet varlık! Sana çok ihtiyacım var..  

    - İtiraz etmiyorum ancak 9 erkeğin içinde tek kız olarak onlarla aynı evde kalmam iyi bir fikir mi?

    - Bu konuda korkun olmasın. Odan zaten hazır banyon da içeride. Yani sadece yemek yeme veya ne bileyim televizyon falan izlemek istersen diye salon ve mutfak ortak.

    - Tamam. Anladım. O zaman ben şey.. Hazırlanayım.Yurdun adresini de bana mesaj olarak..

    - Ahh şey sorun etme sen. Yarın sabah şoför gönderirim oraya. O seni bırakır.

    





SEHUN

    -Hadi! Canlan biraz. Baştan alıyoruz.

   Sinirle gözlerimi kırpıştırıp dudağımı yaladım. Suho'yu kendi "annem" gibi severim. Ama bu...

    -Sen beni duyuyor musun? Hey!

    - Tamam tamam. Ah, tanrım!

    -Haydi en baştan alıyoruz. Üç adım ileri.. iki adım geri.. şimdi dön.. ve zıpla! Hayır hayır sağdan dön sağdan. Sağ ayak sol ayak sağdan dön ve zıpla.

    -Anladım ama çok yoruldum Suho. 6 saattir provadayız.

    -Dinlenmek için zaman yok Hun. Diğerlerinden geridesin. Bende burada olmaktan hoşnut değilim ancak görevim bu. Sahnede en ufak bir hatanda Bay Lee beni bizzat kendi azarlayacaktır.

    -Anladım tamam. Haklısın. Son bir kez. Sağdan dönüş.

   Geri döndü ve müziği tekrar açtı.Bir.. iki...üç...

xxxx

   Duştan çıktığım gibi kendimi yatağa attım. Son bir haftadır Suho beni çok sık çalıştırıyordu. Comeback yaklaştığından beri yemeyip içmeyip dans eder oldum. Geçen ay olan skandaldan sonra daha sık çalışmamız şart olmuştu. Zor kurtarmıştık. Çok zor..

    Bastıran uykuyla gözlerimi avuşturdum. Telefonumu saate bakmak için elime aldığımda şarjının bittiğini farkettim ve doğrularak şarja taktım. Büyük bir gürültüyle birden odamın kapısı açıldı.

    -Hun! Şu lanet Yoda kılıklı kepçe herife bir şey söyle yoksa kulaklarını ısırıcam!

    -Suho nerede? Ona anlatın derdinizi. Lütfen..

EXO'DA YENİ MENAJERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin