Bölüm 6

313 16 21
                                    


BAEKHYUN

  Elimdeki dergiyi sinirle sehpaya bırakıp karşımdaki deve dik dik baktım. 2 saattir elindeki telefona bakıp  aptal aptal gülüyordu. Kim bilir bu sefer hangi kızla konuşuyordu.. Dikkatini kendime yönlendirmek için birkaç kez öksürdüm. Kafasını kaldırıp boş bir bakış attı ve geri telefonuna döndü. GERİZEKALI! 

   Sesli bir iç çekip sehpadan kumandayı almak için eğildim ve benimle aynı amaç uğruna  kumandaya uzanan dev bir ele çarptı elim. Titredim. Ona ne zaman baksam veya yanlışlıkla dokunsam içimdeki bu duyguya engel olamıyordum. Kalbim tekrar vücudumu kaybetmiş gibiydi. Ama o benden nefret ediyordu. Ayrıca gay değildi. Onu sevdiğimi öğrense benimle dalga geçerdi. Bende sırf o farketmesin diye onunla kavga etmeye devam edecektim. Başta kavgalarımız canımı yaksada artık alışmıştım. En azından bu şekilde onunla iletişim kurabiliyordum, bu şekilde dikkatini çekebiliyordum.

  Başımı kaldırıp sinirli ve duygusuz bir bakış atmaya çalıştım. Ama bu sefer olmadı. Gün geçtikçe rol yapmak zorlaşıyordu. Neyseki bunu farketmedi ve boş anımdan yararlanıp kumandayı aldı.Kahkaha attı.

   - Kumandayı ben kaptığıma göre benim istediğim bir şeyi izleyeceğiz.

  Bir şey demedim. Muhtemelen aksiyon filmi ya da fantastik bir film açacaktı. İzlenebilir. Elindeki kumandayı alıp kumandayla kanalları gezmeye başladı ve en sonunda durduğu yerde gözlerimi devirdim. Gerçekten mi Chanyeol? Odamıza kesinlikle ikinci bir televizyon gerekliydi. Odamız..

  Karşımda sırıtıp Victoria's Secret mankenlerini  izlemeye başladı. Saate baktım gece 2 yi geçiyordu. Azdın mı Chanyeol? Hayırdır yani? 

  Boğazımı temizleyip dikkatini çektim. 

    -Yarın kampa gideceğiz. O yüzden erken yatmak gerek.

  Bana yine boş boş baktı.

   - Git yat o zaman.

  Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.

   - Sen yatmayacak mısın?

  Eline sehpadaki cips paketini alıp ağzına doldurdu ve suratıma doğru cipsleri tükürerek konuştu.

   -Sanane.

  BİRGÜN OLSUN İYİ GEÇİN BE ADAM BİR GÜN OLSUN!

   -İyi. Yarın uyanamazsan umrumda olmaz. İşin çıktığını söylerim ve biz hepimiz kampta eğlenirken sen artık burda tek başına mankenlerine dokunamadan mutlu mesut yaşarsın.

  Ayağa kalktım ve tam gidecekken kaba bir öksürük beni durdurdu. Arkamı döndüm. Chanyeol bir şey söyleyecek gibi duruyordu. Gözlerini kaçırıyor ayaklarıyla ve parmaklarıyla oynuyordu. Tanrım vur beni şuan nasıl sevimli olduğundan haberi var mı acaba!!

   -Noldu?

   -Şey ben..

  Yanına doğru yaklaştım ve ne diyecek diye merak ettim. Chanyeol ilk defa karşımda böyleydi. Her zaman beni aşağıladığı için bu yanını ilk kez görmüştüm.

   -Neyse boşver git sen yatağa.

  Gözlerimi kırpıştırıp ona baktım. Hayır bu anı bozmayacaktım. Bana bir şey söylemeye çekinen bir Chanyeol vardı karşımda. O şey neyse söyleyecekti bana.

   -Söyle Chanyeol. Bir şey mi isteyecektin?

  Karşımda birden kızardı ve tekrar gözlerini kaçırdı. Bense gözlerim ve ağzım açık karşımdaki sevimliliğe bakıyordum. Kızardı. AZ ÖNCE CHANYEOL KARŞIMDA KIZARDI. 

EXO'DA YENİ MENAJERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin