Bölüm 7

311 15 5
                                    

  SUNG KYUNG

  Başımı kaldırıp güneşli ve tamamen bulutsuz gökyüzüne baktım. Havaların bu kadar çabuk değişmesine alışamayacaktım sanırım. Kamp alanına geldiğimizde kalacağımız yerin çadır değil de kulübeler olduğunu görmem beni mutlu etmişti. Hava güneşli olsa bile yerler hala çamurlu ve ıslaktı. Ayrıca dağın ortasındaydık. Her yer çamurdu yani..

    -Herkes buraya toplansın!

  Lay'in sesiyle sırt çantamın ağırlığından öldüğümü hesaba katmayarak birden öne doğru atıldım. Dengem bir süreliğine bozulup yalpaladıktan sonra düz durabildiğimde arkadan bir homurdanma sesi geldi. Kim olduğunu tahmin etmek çok da zor değildi.

   -Yah! Düzgün yürü artık. Yeni ayakkabılarıma basıyordun!

   -Dağın bilmem neresine yeni ayakkabısıyla gelen tek gerizekalı sensin Sehun. 

  Sinirle yüzüme baktı.

    - Ne dedin bana sen?

  Bir şey demeden önüme dönüp Chanyeol'un arkasına saklandım. Bir şeyler mırıldandı ama ne dediğini anlamadım. Hoş şeyler olduğunu da sanmıyordum zaten. Evet tabiki ikimiz de dünkü olay hiç yaşanmamış gibi yapıyorduk. Bu durum epey işime geliyordu açıkçası. 

    -Sınırlı sayıda kulübe olduğu için kura çekeceğiz. Herkes 2 kişi kalacak.

  Yutkundum. Bendeki bu şansla o gerizekalıyla aynı kulübeye düşebilirdim. Ve sonucu gerçekten bilmek istemiyordum. Gerçekten!


  Kyungsoo herkesin ismini yazıp bir torbaya doldurdu. Sırayla birkaç kişi içinden kağıt seçerken Kai sevinçle bağırıp havaya yumruk attı.

    - Evet be! Bu gece de benimsin bebeğim!

  Tuhaf tuhaf baktım. Kime ne diyordu ki bu şimdi? Kai'nin göz kırpıp sırıttığı yere baktığımda Kyungsoo'yu gördüm. O da ona karşılık sırıtıyordu. NE OLUYOR BURADA BE?

  Ben ikisine dehşetle bakarken Chen kıkırdayıp omzumu sıvazladı, Sehun gayet normal bir şeymiş gibi göz devirdi, Chanyeol Baekhyun'a gülüms.. Chanyeol Baekhyuna mı gülümsüyordu? Kai ve Kyungsoo'yu izlemeyi kesip Baekhyun'a döndüm. Baekhyun kıpkırmızı kesilmişti. Chanyeol da bu durumdan zevk alıyordu anlaşılan.

  Lay kısıkça boğazını temizleyip lafa girdi.

    -Kai sen Kyungsoo ile kalıyorsun. Zaten bunu hepimiz anladık ama neyse. Xiu sen Suho'yla kalıyorsun. Chen benimle kalıyor, Sehun sen ımm..

  Nolur benim adımı söyleme. Nolur bak söyleme adımı yalvarırım.

  Kedi gibi büzdüğüm dudaklarımla ve kocaman olmuş gözlerimle Lay'e umutla bakıyordum.

    -Sehun sen Chanyeol'le kalıyorsun. Geriye Baekhyun ve Sungie kaldı. Siz de birlikte kalıyorsunuz çocuklar. Alın bunlar da oda anahtarlarınız.

  Ağır olduğu için yere koyduğum çantamı yerden alacakken biri bana çarptı. Pardon biri bana 'geçirdi'! Dengemi sağlayamayıp yere kapaklandığımda bir 'hıh' sesi geldi ve gerizekalı,öküz, manda yavrusu, beyinsiz yardım edip kaldırmaya bile tenezzül etmeden yanımdan geçip gitti.

  Ben onun arkasından sinirle gözlerimi kısmış bakarken yere benimle birlikte düşen telefonuma baktım. Ben ne ara çantamdan çıkarmıştım ki onu? Telefonu alıp cebime koyduğum sırada Baekhyun yanıma gelip kibarca elini uzattı. Uzattığı elini tebessüm edip tutarken gözüm arkadaki Chanyeol'a takıldı. Biraz garip bakıyordu. Yani anlamsız..

EXO'DA YENİ MENAJERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin