Bölüm 11

274 13 3
                                    


BAEKHYUN

Hissettiğim sert zeminle gözlerimi açtım. Tanrım.. Yataktan düşmüştüm ve kolum...


Küçük bir inlemeyle yerimden doğruldum ve karşı yatakta tabiri caiz kıçı başı dağıtarak uyuyan deve baktım. Ağzı yarım açık kırmızı dudakları dışarı fırlamıştı. Ses çıkarmadan parmak ucunda yatağına doğru yaklaştım. Birazcık tanrım.. birazcık izlesem olur mu?


Yatağın başına durup yavaşça yere oturdum. Düzenli nefes alışverişleri yüzüme çarparken nefesini içime çektim. Ona karşı hissettiklerim her parçalanmamda azalır diye düşünürken gün geçtikte kendimden geçiyordum. Her gün ona olan bağlılığım ve sevgim büyüyordu. Bazen kalbimin nasıl buna dayandığını ben bile anlayamıyordum.


Yüzümü yüzüne yaklaştırdım ve sıcak nefesini daha yakından hissettim. Büyüleyici kokusu beni sersemletirken elimi kaldırıp yanağına hafifçe dokundum. Uyanmaması için belli belirsiz bir dokunuşla yanağını okşadım.


Bir süre onu izledikten sonra saate baktım. Tam 8 buçukta alarmı çalardı. Neredeyse alarmı çalacaktı.


Yerimden yavaşça doğrulup sessizce uzaklaşacaktım ki inleme sesi duydum. Chanyeol'e döndüğümde ise terliyor ve kısık kısık nefesler alıp veriyordu. Birden içimde oluşan panik dalgasıyla elimi uzatıp ateşi olup olmadığına baktım. Yoktu. Kabus görüyor olmalıydı.


Ben ne yapacağımı düşünürken mırıldandığını duydum. Yüzüne yaklaşıp ne demeye çalıştığını anlamaya çalıştım.

-Iımp.hh..b-baekh-hyun


Şokla yerimden sıçradım. Rüyasında beni mi görüyordu yani? Neden? Nasıl? Ne şekilde?


Bir şeyler daha duyarım umuduyla ona daha çok yaklaştığımdaysa birden kendimi yatağa çivilenmiş halde buldum. Beni tutup çeken bir çift kol hareket etmemi engellerken debelenmeye başladım.


-Yaramazlık mı yapıyordun Byun?


Sıcak nefesini yüzüme doğru üflerken sabah yeni uyanmış olması ve dişlerini fırçalamamış olması umrumda değildi. Gözlerimi kırpıştırıp bana alayla bakan koca deve cevap verirken kekelemeden duramamıştım.


-B-ben kabus görüyorsun sandım. Uyandıracaktım seni ondan şey oldu.


Kaşlarını çattı.


-Kabus?

Hala birkaç santimlik yakınımda olan dudakları yüzünden aklımı kaybetmemeye çalışarak mantıklı bir cevap aradım.


-İnliyordun. Şey ben de sesine uyandım.


Kaşları hala çatıkken boğazını temizledi ve benden uzaklaştı.

-O-oh evet kabus görmüştüm.

EXO'DA YENİ MENAJERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin