Ensemde ki Nefes

240 22 2
                                    

Derin bir nefes aldıktan sonra yavaşça arkama döndüm 20 yaşlarında genç bir adam.

Az önce ne yaptığımı anlamaya çalışıyor gibiydi. Önce gözlerime sonra göğüslerime baktığında. Beynime ateş sıçramış gibi arkamı dönüp arabaya bindim.

Sarhoş olduğunu düşündüğüm genç adam bana saf saf bakmaya devam ediyordu. Arabanın camını açtım.

"Ne var niye beni gözetler gibisin ?" dedim.

Biraz düşündükten sonra " Şey sanırım az önce hayvanlara yemek bıraktın ve arada bunu bende yaparım" dedi.

En azından yarısı doğru bilmiş "Ah evet yem verdim " dedim.

Gözleri bi anda öfke ile doldu sarhoşluğun verdiği sersemliğe rağmen yüz ifadesini topladı
" Şehre gidiyorsan beni de götürür müsün? " dedi.

Normalde böyle bişey yapmazdım ama kendime hakim olamadan " Bende şehre gidiyorum zaten, atla hadi" dedim.

Yavaş hareketlerle arabaya bindi bende o sırada radyodan müzik açtım.

"Teşekkür ederim bu arada adımı söylemeyi unuttum ben Demir sen?"

Yoldan gözümü ayırmadan
"Bende Vera " dedim.

Bir süre hiç konuşma olmadı ona baktığımda çoktan uyumuştu. Saat beşi geçiyordu bir an önce eve girmem lazımdı . İyi de bu genç adam nereye gidecekti? Önce kolunu dürttüm

"Hey uyan nereye gideceksin . Uyansana" desem de uyandırmadım.

Arka koltukta duran şişeyi aldım ve bütün şişeyi üstüne boşaltım ama beyefendi mışıl mışıl uyumaya devam etti. Son çare bizim eve götürmekti.  Arabayı yine iki sokak öteye  bıraktım. Adı Demir olan genç adamı sürükleyerek eve sokmayı başardım. Şimdi ses çıkarmadan odama götürmek bir işkence olacaktı.

Zor zahmet odama girdiğimizde onu yatağa yatırdım. Hemen pijamalarımı alıp banyoya koştum. Üstümü değiştirip makyajımı da sildikten sonra odaya geri döndüm. Annemler uyanmadan Demir'in evden gitmesi gerekiyor. Odamın kapısını kitledim ve bende kendimi küçük koltuğa attıp düşünmeye başladım.

Evet artık bir katil olmuştum pişman mıyım? Kesinlikle değilim böyle insanların ölmesi gerek, neden yaşıyorlar ki zaten.

Laptobu kucağıma alıp kamera kaydını açtım. Bir kaç küçük işlemden sonra istediğimi elde etmiştim. Saat yedi ye doğru gelirken yorgunluktan uyuya kalmışım. Uyandığım da annem kapımı çalıyordu

"Vera iyi misin kızım saat kaç oldu korkuyorum bak ses ver annecim" Demir'e baktığımda oda sersem gibi bana bakıyordu.

"İyiyim anne bişeyim yok birazdan inerim aşağı"

"Tanrıya şükürler olsun tamam bekliyorum seni".

Hemen Demir'e dönüp "Burdan gitmen lazım hemen"

"Seni hatırlıyorum sanki ama sanırım şimdi bunu konuşacak durumda değiliz" kafamı salladım.

" Bak ben şimdi aşağı iniyorum sende pencereden aşağı atla ben annemi oyalarım"

Hızlı adımlara aşağı indim annem televizyon izliyordu. "Ah günaydın anne " saatte baktığımda akşama geliyordu"

"Baya uyumuşum " dedim.

Annem de gülerek " Bütün gece uyumadın herhalde" dedi gülerek.

Evet demek isterdim ama diyemedim.

"İçtiğim haplar yüzünden olsa gerek" dedim yanına oturarak.

O sırada bahçeden bir ses geldi. Demir'di galiba. Annem hemen ayağa kalktı. 

"Sakin ol anne kedi falandır ".

Annem hiç bişey anlamadığı için biraz içim rahatladı. Odama çıktığım da masamın üstünde bir not vardı "Beni ara mutlaka " bu çocuk dikkatimi çekmeyi başarmıştı.

Numarayı tuşladım ve çalmaya başladı. 

"Alo" diyerek açtı sesi kaba geliyordu.
"Ben Vera " dedim

"Ah evet Vera aradığın için çok sevindim vaktin varsa bir kahve içelim mi?"

"Olur ama bugün biraz işim var "

"Tamam çok kısa olacak zaten yeri mesaj atarım "
"Tamam " dedim üstümü değiştirdim siyah bir jean ve beyaz bir tshirt giydim. Saçlarımı taradıktan sonra aşağıya indim .

Ahmet amca ve annem yoğun bir şekilde konuşuyorlardı.

"Anne ben dışarıya çıkıyorum ufak bir işim var geç kalabilirim merak etme".

Annem endişeli gözlerle biraz baktıktan sonra onaylar şekilde kafasını salladı. Evden çıktığım da mesaj gelmişti. Arabaya binip belirtiği mekana gittim. O çoktan gelmişti. İzin alıp yanına oturdum.

"Selam Vera nasılsın?"

"İyiyim teşekkür ederim sen nasılsın? ".

"Sağol bende iyiyim geldiğin için teşekkür ederim "

"Önemli değil ne konuşacaktın? "

"Dün sarhoştum yardım ettin teşekkür ederim ve seninle tanışmak istedim senin için bir sakıncası yoksa ".

Yaşadığım olaylardan sonra erkek görmek bile midemi bulandırırken bu çocuğa karşı koyamıyordum.

"Bir sorun olacağını sanmıyorum "dedim o sırada telefonum çaldı

"Hemen geliyorum " dedim gülümseyerek kafa salladı.

"Efendim abi ,biliyorum birazdan gelcem herşey hazır, tamam " dedikten sonra kapattım. 

Demir in yanına döndüğümde telefonuyla uğraşıyordu.

"Benim gitmem lazım sonra tekrar buluşalım mı? "

"Ah tabi olur yarın akşam müsaitsen sahilin karşısında ki bar da olacağım "

"Gelmeye çalışırım ararım seni "dedikten sonra hızlıca çıktım kafeden, erkekleri görünce tiksinirdim nefret ederdim ama bu genç adam için aynı şeyi düşünemiyorum.

Hızlıca arabaya bindim ve hapishaneye doğru  sürmeye başladım Hapishaneye vardığım da Salih abi beni kapıda bekliyordu. Flash diski ona verdim.

"Abi hepsi hazır herşey planladığımız gibi"

"Tamamdır abicim ben herşeyi halletcem sen nasılsın iyi gördüm seni ?"

"Bu aralar daha iyiyim abi ama bugün çok daha iyiyim,abi ben gideyim video kayıtlarını diske at ben izlerim "

"Tamam abicim hadi bakalım görüşürüz" ordan hızlıca ayrıldım benim için hâlâ zor oluyordu.

Arabayı boş bir araziye çekip sigara yaktım. Olacakları merakla bekliyorum. Beni mahveden pislik adam senin sonunu ben getireceğim



Arkadaşlar hiç vote gelmiyor gerçekten çok üzülüyorum . Desteklerinizi bekliyorum.

Kanlı GecelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin