Duyduğum sesle hareketsiz kaldım.
"Vera"
Yavaşça arkamı döndüm kaçma gibi bir şansım yoktu.
"Ahh sen miydin ? " barda tanıştığım Kayra bana bakarak gülümsüyordu.
"Başka birini mi bekliyordun?"
"Yok şaşırdım sadece"
"Bardan çıkalı çok oldu neden hala buradasın"
"Sanane?"
"Tamam tamam kızma hemen" arabayı açıp tam biniyordum ki tekrar konuşmaya başladı.
"Seni gördüm Vera. Ne işler peşindesin"
"Ne saçmalıyorsun" damarlarımdan akan kanın sesini duyuyordum resmen.
"Hakan'la ne işin var" sesi sert çıkmıştı.
"Bir işim yok kimseyle. Ayrıca o kim bilmiyorum"
Sahte bir kahkaha attı. Ben hâlâ bir şey olmamış gibi bakıyordum. Eliyle yukarıyı gösterdiğin de o tarafa baktım. Ve kaçışım olmadığını anladım. 21. Yüzyılda yaşadığımız için her yer güvenlik kamerasıyla çevriliydi.
"Bak çok farklı konular var kurcalama"
"Anlatmadan hiçbir yere gidemezsin"
Derince bir iç çekip gözlerine baktım. Kayra'yı mı öldürsem acaba.
"Saat çok geç oldu başka bir zamana ne dersin ? "
"Hayır" lanet olsun nerden çıktı bu gerizekalı.
Elimle arabayı gösterip
"Atla o zaman"
Bunu söylememi bekliyormuş gibi hemen arabaya bindi bende binip çalıştırdım.
"Beni mi kaçırıyorsun yoksa" dedi alaylı sesiyle.
"Evet kesinlikle" dedim bende ona katılarak.
10 dakikalık yolculuktan sonra sahile gelmiştik. Arabayı durdurup indim ve derin bir nefes çektim.
O çoktan dudaklarına sigarasını yerleştirmişti.
Bende bir tane yaktım ve soğuk kumlara oturdum. O da ağır adımlarla gelip kendini yanıma attı."Oo soğukmuş"
Onaylar mırıltılar çıkardım. Yüksek sesle kahkaha attığında boş anıma denk geldi ve sıçradım. Daha çok gülmeye başladığında sinirle ona döndüm.
"Tamam güldük eğlendik ama yeter"
"Tamam gülmüyorum hahaha"
Oflayarak kendimi kumlara bıraktım."Anlat bakalım seni dinliyorum"
"Tamam ama sana neden güveneyim"
"Başka bir şansın var mı? Eğer mantıklı bir açıklaması varsa seninleyim" tek kaşını kaldırarak sorduğunda yenilgiyle kabul ettim ve derin bir nefes aldım tekrar ve tekrar.
"O zaman emin olmalıyım dinleme cihazı gibi bir şey yok demi. Kimseye güvenmem de ben"
"Hayır" dedi alayla ve telefonunu kapatıp önüme doğru fırlattı.
"Şimdi beni hiç bölme ve sadece dinle yeterince zor benim için" Kafasıyla onayladı.
"Babam ve arkadaşları tarafından tecavüze uğradım. Onlar hapsi boyladı ama benim içimde ki yangın hiç sönmedi 6 ay kadar tedavi gördüm. O sikik ilaçları her gün içtim. Ama bir işe yaradığı yok. Ah en önemli kısmı atladım" gözlerim dolmuştu istemsizce kafamı salladım ve devam ettim.
"Bana tecavüz ederken kamera kaydına aldılar. Bir tane gardiyan ile tanıştım benim hikayeme benzeyen bir hikayesi vardı onunda kızıydı.Bana yardım etmeyi kabul etti bu yüzden. Bana yaptıkları işkenceyi bende onlara yapmaya karar verdim. Pislik adamları öldürmeye yemin ettim. Öldürürken onları video kaydına alıp izlettim. Tabi onlarda o videoları izlerken videoya çekildi neye nasıl tepki verdiklerini öğrenip onun üstüne oynamaya karar verdim. İlk video elime geldi ama daha izlemedim çok kolay gibi geliyor ama değil. Bugün de o adamla küçük bir oyun oynamaya karar vermiştim ama taşa çarptım" şaşkınlıkla bana bakıyordu.
"Seni teselli edecek şeyler söyleyemem. Eğer bunlar gerçekse ki neden yalan söyleyesin ben şaşırdım. Bu kadar güçlü olmana. İçinde intikam ateşi yok senin. Sen kendin ateş olmuşsun ve etrafını küle çeviriyorsun."
"O da olur" dedim gülerek.
Bir süre sessizlik oldu. Aklıma Demir geldi ne işi vardı o adamla cidden bende ne saklıyordu. Ve en önemli kısım bunu nasıl öğrenebilirim."Kayra bir şey sorcam"
Gözlerini gözlerime dikti."Sen Hakan'ı tanıyorsun. Demir ile ne işi var."
"Hakan tek senin avın değil küçük kız" dedi göz kırparak.
"Nasıl yani"
"Hakan bir çok insan tarafından aranıyor. Demir'de baş düşmanı gibi bir şey . Geçmişte büyük sıkıntıları olmuş.Ama ne olmuş bilen yok açıkçası. Yıllardır itişip dururlar. Ama bana sorarsan Demir'in öldürmeye cesareti olmadığı için Hakan hala yaşıyor"
"Anlıyorum" dedim ve düşünceler beynime hücum etti. Demir'e bu konuyu açmamın imkanı yok.
"Sen bir dur ben geliyorum hemen"
"Buradayım" dedim elimle yeri patpatlayarak.
Ayağa kalkıp üstünü silkeledi. Benden 10 metre kadar uzağa gidip telefonla konuşmaya başladı. O sırada bende bir duman yaktım ve içime çektim.
Gülümseyerek bana doğru geldi. Heyecanla yanıma oturdu.
"Sana bir teklifim var"
_____________________
Yazım hatası varsa kusura bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Geceler
Literatura KobiecaBabası ve babasının arkadaşları tarafından tecavüze uğrayan bir kızın erkeklere yaptığı işkenceler ile dolu bir hikaye. Fakat gözleri ilk defa onu görene kadar.