Aro
Všichni jsme netrpělivě vyčkávali příjezdu Carlisleovi jednotky. Velmi nás zajímalo, jestli uspěla. Byl jsem v trůním sále společně s Marcusem a Gaiem. ,,Netrvá jim to nějak dlouho?" Zajímal se Gaius. ,,Dáme jim ještě trochu času, pak za nimi pošlu další." ,,A kdo jim bude velet?" Chtěl hned vědět Gaius. ,,Nejspíše ty a Marcus." Odpověděl jsem mu. ,,Už jsou tady." Přišel mi ohlásit Adriel. ,,Výborně, tak je pusť dovnitř. Radost z úspěchu byla znát v mém hlase. Jako první vešla Jane a hned za ní Carlisle." ,,A mí drazí. Jsem rád, že jste zpátky." ,,I mi jsme rádi." Odpověděl mi Carlisle lehce odměřeně. Ale za Carlislem se objevili ještě Demetri s Felixem a vedli několik lidí a další upíři přinesli asi pět lidí ve stádiu přeměny. ,,Co je tohle?" Otočil jsem se na Jane a ta se jen podívala na Carlisle.
Carlisle
,,Co je tohle?" Arův hlas se rozezněl celým sálem. ,,Ti upíři proti kterým jsme bojovali, tak je tam sebou přivedli a chtěli je proměnit." Začal jsem vysvětlovat. ,,To je sice moc zajímavý příběh příteli, ale co ti lidé dělají tady? Proč jste je nezabili už tam?" ,,Aro, mohl bych s tebou mluvit jen mezi čtyřma očima." Pronesl jsem nakonec. ,,Dobře. Těch lidí se zatím nikdo nedotkne." Řekl Aro, ještě než se mnou odešel do menší místnosti. ,,Tak Carlisle, co to prosím tě vyvádíš?" Zeptal se mě. ,,Aro, ti u kterých už začala přeměna, tak se ti budou hodit do tvé gardy." ,,Ano, to máš pravdu. To je velmi chytré příteli, ale co ti ostatní." ,,No víš Aro, mám tu hodně volného času a tak jsem tě chtěl poprosit, jestli bych si je mohl po nějakou dobu ponechat. Stejně lidé žijí jen pár let." Snažil jsem se ho přimět k tomu, aby jim nebral jejich životy. Aro chvíli přemýšlel. ,,Prokázal jsi mi velkou službu, když jsi dohlížel na Jane, takže ti tvé přání vyplním." ,,Díky příteli." To bylo poprvé, co jsem mu byl za něco vděčný.
Aro poručil aby těm lidem dali dohromady tři postarší komnaty, které byli propojené. Klíče od nich jsem měl jen já a Aro. Takže jsem se nemusel bát, že by jim ostatní upíři ublížili. Jako první co jsem udělal to, že jsem vyhledal Sarah. Sarah je člověk a pracuje na recepci. Občas nám schání pár věcí, které potřebujeme a nebo obstarává nějaké papíry. ,,Dobrý den Sarah." ,,Dobrý den Carlisle. Co potřebujete?" ,,Potřeboval bych, kdyby jste mi pomohla uvařit jídlo pro patnáct lidí." ,,Prosím?" Nechápala můj požadavek. Zabralo mi dvacet minut, než jsme jí to všechno vysvětlil.
ČTEŠ
Carlisle Volturi nebo Cullen
FanfictionCarlisle stále ještě žije ve Volteře. Bude jeho život takový jaký ho známe? Nebo bude vše jinak?