Volturiovi

696 31 4
                                    

Carlisle

Seděl jsem na vysoké zídce hradu ve Volteře. Jako každé ráno jsem sledoval východ slunce. Zlatavý kotouč vycházel a pro nás upíry tím začínala doba sezení mezi zdmi tohoto hradu. Jakmile se sluneční paprsky začaly blížit k mé kůži, seskočil jsem z hradební zdi a zadním vchodem jsem vešel do paláce. Prošel jsem dlouhou chodbou do své komnaty. Na psacím stole jsem měl vzkaz od Ara.

Drahý Carlisle,

přijď prosím do trůního sálu.

Aro

Vzkaz jsem položil opět na stůl a vydal jsem se do trůního sálu. Aro tam byl sám. ,,Dobré ráno." ,,Dobré." Oplatil mi pozdrav. ,,Chtěl jsi se mnou mluvit?" Zeptal jsem se ho, když dlouho nic neříkal. ,,Ano, drahý příteli. Dozvěděli jsme se o jednom upířím klanu, který proti nám vytváří armádu." ,,Aha a já s tím mám společné?" ,,No výpravu povede Jane a víš, že Jane je někdy trochu zbrklá a má přehnané reakce. Tak jsem tě chtěl poprosit, jestli by jsi na ni nemohl dát trochu pozor." ,,Aro, víš, že se do těchto věcí nepletu." ,,Ano Carlisle vím, ale patříš k jedněm z mála lidem, kterým mohu důvěřovat." ,,Jsem rád, že ve mně chováš takovou důvěru, ale myslím, že lépe uděláš, když tam pošleš Marca nebo Gaia." ,,Carlisle, sám víš jaký Gaius je a co se Marka týče. No řekněme, že by Jane asi nezvládl." ,,Dobrá Aro, ale jen pro tentokrát." ,,Děkuji ti příteli. Jane ti přijde říct, až budete vyrážet." Jen jsem kývl hlavou na souhlas a odebral jsem se do své komnaty.

Zbytek dopoledne jsem strávil ve své komnatě. Četl jsem si chirurgickou příručku. Kolem poledního za mnou přišla Jane. ,,Ahoj Carlisle." ,,Ahoj Jane." Pozdravil jsem ji. ,,Aro mi říkal, že na tuhle akci pojedeš s námi." ,,Ano, ale jen pro jednou." ,,Hm svatý Carlisle, to by mohla být i zábava." ,,Jane kroť své nadšení prosím." ,,Dobře, takže odjíždíme dnes ve tři odpoledne. Tak buď prosím připravený." ,,Jistě Jane." S těmi slovy za sebou Jane zavřela dveře. Po její návštěvě jsem si tedy sbalil pár svých věcí. Měl jsem pak ještě hodinu a půl čas a tak jsem se vydal za Demetrim a Felixem. ,,Ahoj Carlisle." Pozdravil mě Demetri. ,,Ahoj Demetri. Kde máš Felixe?" ,,Vypadáme jako siamský dvojčata?" Zeptal se mě a na jeho tváři se objevil hrozný škleb. ,,Ne to ne." Zasmál jsem se. ,,Jen je zázrak vás vidět odděleně." ,,Koho je zázrak vidět odděleně?" Zeptal se Felix, který se objevil za mými zády.

Carlisle Volturi nebo CullenKde žijí příběhy. Začni objevovat