Inca o zi de scoala terminata.Normal ca m-am plictisit la toate orele si abia asteptam sa merg acasa,pe acelas drum,in aceasi liniste neantrerupta,trecand pe langa aceiasi copaci din parc,pe langa aceleasi leagane care scartaie din cauza vantului....Totul e atat de plictisitor,atat de obisnuit.E o rutina din care nu pot scapa.Niciodata nimic nou.
Am ajuns la intrarea in parc.Dupa ore parcul e destul de pustiu.Toti copiii sunt in case mancand,jucandu-se sau poate petrecand putin timp in familie.
Familie......Ce frumos suna.As vrea si eu o familie.Parintii mei au murit cand eu aveam 10 ani.Eu am ramas in grija bunicii mele care pur si simplu ma ura.Adica o ura pe mama dar atunci cand se uita la mine spunea ca o vede pe ea.Bunica ma ura asa de tare incat a vrut sa ma omoare.M-a dus intr-o padure si a vrut sa ma injunghie.Eu mi-am pus mainile la ochi si asteptam sa ma loveasca.Cand am observat ca lovitura nu mai vine am deschis ochii si am vazut cum bunica mea statea intr-o balta de sange.Cred ca am stat cateva secunde si apoi am inceput sa fug cat de repede puteam spre marginea padurii.Acum locuiesc singura.
Nu prea am chef sa ajung acasa.Ma pun pe un leagan si arunc geanta pe jos.Leaganul scartaie puternic dar eu deja m-am obisnuit.
E destul de frig afara si cred ca o sa vina ploaia asa ca mai bine ma indrept spre casa.
Cand m-am ridicat de pe leagan vad o persoana care abia intra in parc.Era imbracat intr-un hanorac alb,blugi nergri si tenesi albi.Are gluga trasa pe cap si mainile in buzunar.Tipul arata cam dubios dar am incercat sa nu ma holbez la el.Mi-am ridicat geanta si ma indreptam spre iesirea de la parc.Am auzit cum isi grabeste pasii.Am inceput si eu sa ma grabesc.Deodata a sarit pe mine trantindu-ma de pamantul rece.
Cand era deasupra mea am putut sa ii observ fata.Arata groaznic!Avea pielea alba ca varul,nu avea pleoape si avea o crestatura in forma de zambet pe fata.Inafara de acel zambet crestat mai era si un alt zambet.Unul care m-a facut sa tresar.Un zambet sadic si demonic.
*???*-Ce face o fata ca tine singurica prin un parc pustiu?
Am inceput sa tremur dar am incercat sa ma opresc.Trebuie sa imi pastrez calmul.Nici macar eu nu ma cred.Asta sigur ma omoara.
-Pai,evident nu voia sa dea de unul ca tine.-am zis incercand sa imi controlez tremurul din voce.
A inceput sa rada isteric.Ca un psihopat.
-Cam mult tupeu.
-Neee.Doar ti se pare.
-Eu as zice sa ai grija cu tupeul asta...pana la urma nu uita cine are cutitul...
-Ce am de pierdut?
-Viata.Tu nu vezi?Am un cutit mare si te pot face feli in cateva secunde.
-Ori ce as face tu oricum o sa ma omori....asa ca nu prea vad rostul.
-Nu tipi?
-Nup.
-Nu incerci sa scapi?
-Nup.
-Nu o sa ceri indurare?
-Tu nu pricepi ca NU.
-Cum de nu iti e frica?
Era uimit si derutat.Stiam ca trebuie sa fac ceva si asta era momentul perfect.
-Pai datorita chestiei aleia.Si am facut semn cu barbia in spatele lui.
In momentul acela de neatentie am reusit sa iau cutitul si sa il dau jos de pe mine.I-am infipt cutitul in stomac si apoi l-am luat si am fugit.El a ramas pe jos incercand sa se ridice.In timp ce fugem ii puteam auzii rasetul isteric intrerupt de tuse.
Cand am ajuns acasa,m-am bagat direct in pat gandindu-ma cat de norocoasa am fost ca am reusit sa scap.
Scuze,am uitat sa ma prezint.Eu sunt Anna dar prietena mea imi spune CheryPau.Ea e obsedata de CreepyPasta si imi spune asa deoarece cica seman cu un personaj din grupul ala.Din cate mi-a povestit ea aia sunt niste criminali mutilati si ciudati.
Stai putin!Trebuie sa verific ceva.
-Alo?
-Hey,sunt Anna.Te deranjez?
-Nu.
-Aaa....Pai voiam sa te intreb de aia din CreepyPasta...Adica sa imi povestesti de ei.
-Serios?!
-Da
-Yey!Asa,o sa incep cu slender.....
Cred ca a vorbit o ora si inca nu a zis nimic de unu cu un zambet crestat pe fata.Da cati is in grupul ala de mutilati schizofrenici?
-Si astia sunt toti.
-Sigur nu mai e nici unul?Aaaa....Adica chiar as vrea sa ii stiu pe toti.
-Aaaa,Doamne!Era sa il uit pe Jeff.Asa,el nu are ploape si are un zambet crestat pe fata.Are parul lung si negru si pielea lui e alba.Mereu poarta un hanorac alb si blugi negri.Ce e important de retinut este faptul ca toti cei din CreepyPasta traiesc in padure in conacul lui Slender.
-Adica tipu' ala Slender are casa plina de mutilati schizofrenici?!Saracu'.
-Anna,trebuie sa plec.Paaa!
-Paaaaa.
Asta e tot ce voiam sa aud.Deschid laptopul si incep sa caut...Am gasit o gramada de legende si poze...Sunt foarte obosita asa ca cred ca ma duc sa ma culc.
*Jeff*
Era o zi obisnuita...am iesit la vanatoare pe langa padure am omorat doi oameni si dupa am mers sa ma plimb pe langa niste locuri mai pusti sperand sa gasesc pe cineva.Eram la intrarea unui parc si am vazut o fata.Normal am atacat-o dar intr-un moment de neatentie mi-a luat cutitul *de mentionat ca era cutitul meu preferat* si mi l-a infipt in stomac.L-a luat si a inceput sa fuga.Eu am inceput sa rad schizofrenic si sa scuip sange.
Dar ,serios!Trebuia sa imi ia cutitul?!Era un cutit cu lama complet neagra de 30 de cm.Unde o sa mai gasesc eu unul?O sa regrete asta!
************************************
Sper ca va place noua poveste.La 5 voturi pun urmatorul capitol.PWP.
CITEȘTI
Prizoniera unui criminal
Fanfiction"O zi normala din viata mea s-a transformat in ziua care mi-a schimbat intraga viata, iar cand am plecat am stiut ca nu o sa ma mai intorc , si ca totul urma sa se schimbe."