*Anna*
Mda....Alarma tampita !De ce dracu suna?Ii sambata.Ma intorc pe cealalta parte si cu greu reusesc sa deschid ochii.CE?!Unde dracu is?Ce s-a intamplat?
_noaptea trecuta_
*Jeff*
Am ajuns acasa.
-Slender!!!!
-Ce vrei mutilatule?Am treaba.
-Stalp mergator,treci dracu aici ca is lovit.
-Ai bandaje in bucatarie.
-Da ii o rana mare.
El se teleporteaza langa mine si se uita (cred) la rana mea.
-Da destept esti!Iar te ranesti singur?
-Nup.
-Pai cum ai reusit?
-Am incercat sa omor pe cineva....sti tu....ceva obisnuit.Dar era defapt un ninja si a sarit sa ma atace cu o Katana.Eu am aruncat in el cu cutitul i s-a infipt in picior si a cazut la pamant.Cand m-am dus sa imi iau cutitul mi-a imfipt Katana in stomac si a fugit cu tot cu cutit si Katana.
-Aha...Deci ai vrut sa omori pe cineva,ti-a luat cutitul ti l-a imfipt in stomac si apoi a fugit.
-Cum dra...
~ai uitat ca citesc ganduri?~
~tu sti ce e aia intimitate?~
~Nup~
~ -_-~
Dupa ce m-a vindecat cu nu stiu ce potiune (care mirosea mai rau ca el)......
~Te-am auzit!~
~Scuze!~
Deci dupa ce m-a vindecat m-am dus in camera.Avand in vedere ca tipa mi-a luat cutitul am de gand sa il recuperez.Si nici ea nu o sa scape asa usor.Doar sunt Jeff the Killer.
Acum sunt la iesirea din padure.nici nu ma grabesc.Am ajuns in fata casei ei cred.Adica vad o pata de sange langa poarta.Ori e casa ei ori a unei femei pe ciclu.
Vad ca fereastra de la etaj e deschisa.In doua secunde am intrat in casa.Ce noroc!Camera asta e camera in care sta ea.Perfect.
Imi vad cutitul pe noptiera.Primul gand a fost sa o ucid .Dar nu vreau sa moara asa repede.Vreau sa cerseasca indurare,sa ii fie frica.Nu ma pot gandi la ceva pe moment.Mai bine o iau cu mine si vad dupa.Trebe sa fac cumva sa nu afle slender.Camera mea e izolata fonic,nu cred ca o sa am probleme.o sa o fac sa cera ea sa o omor.O sa o fac sa cedeze.Adica mi-a luat cutitul!Serios!Cu asta nu e de glumit!
O iau pe sus si imi pun cutitul in buzunar.Sar pe geam si ma indrept spre casa.Din fericire cred ca toti sunt la vanatoare.Eu sunt singurul care are voie sa vaneze ziua.De ce?Pentru ca is mai smecher!Si nu vor sa le stric vanatoarea.
Am pus-o in camera mea.Am legato cu lanturi de perete.Doar mainile is prinse.Sunt curios ce reactie o sa aiba cand se trezeste.
_Peste 2 ore_
Stau de vreo 2 ore in pat si astept sa vina slender sa imi dea o potiune.Am nevoie de potiunea aia ca sa dorm.Adica eu nu am ploape si doar cu ajutorul ei dorm.Fata doarme dusa.Am inceput sa ma uit la ea.Are parul lung si roscat,are ochi verzi si saliveaza cand doarme.Ii asa de dulce!Aaaa....adica arata dragut dar tot o sa o omor.Am vazut fete si mai dragute.
*Ana*
UNDE DRACU' IS?Ok....sa nu ma panichez.Hai sa vad ce e pe aici.Un perete cu cutite,borcane cu diferite organe,o usa de metal si lanturile de care sunt prinsa.Amu ma pot panica.
Trag de maini iar lantul scoate un zgomot puternic.Vad cum se misca ceva in pat.Ii o persoana.Fuck!Ma uit mai atent si vad un baiat cu parul negru,pielea alba si......Stai putin!Asta ii ala care a incercat sa ma omoare!Mda.....am dat de dracu.
Iar s-a miscat.Cred ca se trezeste.Aaaaa......PANICA,PANICA,PANICA!Ma prefac ca dorm.
*Jeff*
Alarma tampita!Ii deja dimineata?Mi-e foame.Ma dau jos din pat si cum se putea sa nu cad!De ce dracu' m-am impiedicat?A da....am uitat de fata.Inca doarme?!Asta ii surda sau ce?Cum de nu s-a trezit cand a sunat alarma?
Cobor in bucatarie si vad ca slender face clatite.YEY!
-Slender,amice!Vechi prieten!
-Ce vrei schizofrenicule?
-Clatite!(puppy face)
-Te chem cand sunt gata.
-Da' vleau sa mananc in camera.(puppy face +panda face)
-Offff!Bine,ia.Dar ai grija sa nu afle ceilalți ca dupa nici cu potiuni nu te mai pot reanvia.
-Mersi!.
Intru in camera si o vad pe fata aia cum se uita in camera mea.Cand a auzit ca am deschis usa mai tare a tresarit si s-a prefacut ca doarme.Am inchis usa si m-am urcat in pat cu farfuria cu clatite cu nutella.
*Anna*
S-a auzit usa.Ma-am prefacut ca dorm.Am auzit cum s-a urcat in pat.Stai!Ce miroase asa....?
-CLATIITE!am strigat fara sa imi dau seama.
El s-a uitat la mine cu gura manjita de nutella.
-Is ale mele!Spune el.
-VLEAU SI EU!am tipat cu o voce smiorcaita de copil.
-Ce curaj ai prins!Dupa ce ca esti prinsa de perete si poti sa fi omorata in orice clipa tu tipi ca vrei clatite.
-Da,bine.Amu da-mi!
-Si daca nu vreau?
-VLEEAU CLATITE!am tipat cat de tare si de ascutit am putut.
-Camera e izolata fonic.
-Da.Dar tu ma poti auzi.Asa ca.......VLEAU CLATITE!am tipat dinou.
-Ho,gata!Iti dau.Doar una.
se apropie de mine cu farfuria.El tine in mana o clatita.Ce crede el?Crede ca o sa ma multumesc cu o clatita avand in vedere ca are o farfurie plina?Sa se mai gandeasca o data.Ii iau farfuria.Fuck!Am uitat ca am mainile prinse.Farfuria mi s-a rasturnat in cap.
-Nuuuuuu!Clatitele!
eu ma ling in jurul gurii ca sa ma sterg de nutella.
-Is bune.spun eu.
-Au fost.spune el cu o voce smiorcaita.
-Aaaaa.....amu ca am terminat cu clatitele poti sa imi spui ce caut aici?
-A da.Aproape ca am uitat.Nu am inceput bine!
*Jeff*
Fuck!Am uitat.Trebe sa ii fie frica de mine.Parca am o chstie care te face sa uiti.Pe aici trebuie sa fie.....A,uite-o!A adormit.Perfect!
************************************
Scuze daca mai sunt greseli.la 5 voturi pun next. Pwp!
CITEȘTI
Prizoniera unui criminal
Fiksi Penggemar"O zi normala din viata mea s-a transformat in ziua care mi-a schimbat intraga viata, iar cand am plecat am stiut ca nu o sa ma mai intorc , si ca totul urma sa se schimbe."