*Anna*Deschid ochii si observ ca sunt intr-o camera ciudata si sunt prinsa de perete cu niste lanturi.Nu stiu de ce dar camera asta mi se pare cunoscuta.Abia acum observ ca mai e cineva in camra.E tipul ala ciudat din parc.Cand l-am vazut am scos un mic tipat.Mai bine nu faceam asta.Fuck,se uita la mine!Ma ghemuiesc mai tare si ma imping in perete.A inceput sa rada isteric lucru care ma facut sa tresar.
-S-a trezit pisi!Ce?Nu spune ca ti-e frica.Unde e tupeul ala din parc?
A luat cutitul pe care il avea si ieri si s-a apropiat de mine.
-Acum cred ca iti dai seama cine sunt eu.Un criminal.Nimeni nu scapa de mine asa ausor.si ia aparut unzambet sadic.
Eu tremuram si aveam ochii umezi.Imi face o taietura adanca pe obraz si apoi se ridica si pleacă. Suroaie de lacrimi au inceput sa imi curga pe obraz,curatand sangele de pe fata.Mi-e frica.Inainte nu imi prea pasa daca as fi murit.Dar acum imi dau seama ca e o mare prostie.
Aud cum se deschide usa si ncerc sa imi potolesc plansul.-Lui pisi ii e frica?Ti-a mancat pisica limba?
Ia un cutit de pe un perete si se aseaza in pat.Incepe sa se joace cu cutitul si fara sa se uite la mine spune:
-Hai sa jucam un joc.Eu inchid ochii si arunc cate un cutit in perete.As putea sa te lovesc fatal si sa mori,sa te ranesc dar sa supravietuiesti dar cu o rana foarte dureroasa sau sa nu te nimeresc.O sa fie amuzant!Pentru mine.si iar a inceput sa rada schizofrenic.Inchide ochii si prinde bine cutitul .Cutitul se infipse fix langa mana mea stanga lasandu-mi o taietura adanca.A inceput sa imi curga mult sange.Ma durea,dar nu puteam sa plang.Eram pur si simplu inlemnita.Nu plangeam,nu tipam,nu scoteam nici un sunet....tot ce puteam sa fac era sa tremur.
El se ridica din pat si vine spre mine.
-O,vai!Te-am lovit?Saracuta de tine.-a spus el cu o voce ironica-Hai sa curatam rana.
S-a apropiat de mana mea si a inceput sa linga sangele de la rana.Asta ii scarbosss!!!
*Jeff*
Am inchis ochii si am aruncat cutitul.Cand deschid ochii vad ca i-am facut o rana.Perfect!Exact la tinta!Voi chiar credeati ca "jocul" asta chiar depinde de noroc?Adica is Jeff the Killer,eu nu ratez niciodata.
"_constiinta_Da, bravo ma!Tu nu ratezi niciodata dar totusi te-o batut o fata.
"Tu sa taci!"
"_constiinta_Gata boss!"
*Anna*
_Dupa o luna_
Stau de mai bine de o luna aici.Am zgarieturi pe maini si pe fata.Intr-o seara nu am putut sa adorm,doar stateam cu ochii inchisi.Jeff s-a pus la marginea patului si a inceput sa se holbeze la mine.
In dimineata asta,Jeff a lasat usa intredeschisa cand a plecat.Nu stiu daca sa ma bucur sau daca sa ma panichez.Adica in casa asta sunt si alti criminali.Telefonul meu,care era pe noptiera de langa pat,a inceput sa vibreze iar ecranul s-a luminat.Pe ecran a aparut poza cu mine si prietena mea(Katy)...zambeam.Se pare ca primisem un mesaj.
Cand am vazut poza cu Katy mi-am adus aminte clipele cu ea,cu prietenii mei,cu parintii.....momentele in care zambeam.Am inceput sa plang.Am auzit niste pasi grabiti care tocmai urcau scarile si care treceu pe langa camera in care stateam insa s-au intors imediat.
Usa se deschidea din ce in ce mai mult si eu continuam sa plang si sa ma ghemuiesc in perete.In fata usii statea o fetita cu un ursulet de plus.
-Tu cine esti?ma intreaba ea.
Eu nu puteam sa scot nici un sunet,doar tremuram.
-Vrei sa te joci cu mine?ma intreaba dupa ce vede ca nu o sa primeasca un raspuns.
-Da.am raspuns cu glas tremurat.
-Ok.Hai sa te scot din lanturi.
Perfect!Pot sa evadez.Imediat ce ma elibereaza iau un cutit in cazul in care o sa fiu urmarita si fug cat mai repede.
Dupa ce imi da drumul iau telefonul si dupa,cu cea mai mare viteza iau un cutit si incep sa fug.Am inceput sa fug prin padure nestiind in ce parte sa o iau.Cand am crezut ca sunt suficient de departe m-am pus langa un trunchi de copac si am luat telefonul.Am incercat sa o sun pe Katy dar nu aveam semnal.M-am ridicat si am inceput sa merg intr-o directie sperand ca acolo sa fie iesirea din padure.
************************************
Asta a fost si capitolul.
La 5 voturi pun next.
CITEȘTI
Prizoniera unui criminal
Fanfiction"O zi normala din viata mea s-a transformat in ziua care mi-a schimbat intraga viata, iar cand am plecat am stiut ca nu o sa ma mai intorc , si ca totul urma sa se schimbe."