-De ce?Intreaba Slender incruntat(adica asa cred....pnm nu are fata!)
-Pai mi se parea cunoscuta...Scuze.
-Nu-i nimic...Nu-i vina ta.
-cine e?
-Ea?Mi-a fost ca o surioara mai mica....Am gasit-o in padure plagand si am luat-o cu mine.Am invatat-o sa ucida, sa se ascunda si sa fie silentioasa, a fost prima mea CreepyPasta....Am vazut-o cum crestea si devenea tot mai priceputa.Intr-o noapte am plecat la vanatoare iar ea a intrat intr-o casa parasita ca sa isi lustruiasca cutitul,dar a auzit ceva de la etaj.Era un baiat de varsta ei.Ea s-a uitat la el vrand sa il ucida dar nu a putut....Doar statea si se uita la suvitele brunete ale acelui baiat.Cand a intre-deschis ochii ea a sarit pe geam si si-a continuat vanatoare.De atunci in fiecare seara s-a dus sa il viziteze.
*FLASHBACK*
*Cherry*
Intru in casa parasita pasind usor ca sa nu fac galagie.Ma pun langa el si incep sa ma uit la chipul lui scuptat care statea in lumina lunii.Nu pricep de ce nu pot sa il omor....Asta fac de cand sunt mica.Poate e ceva creatura,sau vrajitor sau orice alceva inafara de om.Nu vreau sa accept ideea ca m-am imuiat si ca nu pot ucide un amart de baiat.
-Cine esti? se aude un glas bland care ma face sa tresar.
-Umm.........
FUCK!Ce sa fac acum?!
-De ce vi aici in fiecare seara?
Deja incep sa ma fac rosie toata.Stiu ca as putea sarii pe geam....dar parca as vrea sa il cunosc.
-Ce esti tu?Intreb enervata.
-Eu?Tu esti cea care intra in fiecare seara la mine in camera si te holbezi la mine.
-Pai asta e problema,doar ma holbez.Nu pot sa te omor.
-De ce ai face asta?
-Fiindca asta fac de cand ma stiu.....Tu de ce stai singur in casa asta?
-fiindca nu imi place sa stau cu parintii mei.
-Nu ai vrea sa vi cu mine?Nu sunt prea multe reguli.
De ce am zis asta.Slender o sa ma omoare.
*sau nu*
*ce drac...*
*Tu chiar crezi ca nu mi-am dat seama ca exista un om la mine in padure?*
*Si de ce nu l -ai omorat?*
*pentru ca am vazut cum te uiti la el...*
*Cum?!*
*o sa iti dai seamana singura,poti sa il aduci la noi*
-Tot nu mi-ai spus cine esti....
-Eu sunt Cherry,sunt o criminala de la 5 ani si traiesc in mijlocul padurii (fata inocenta)
Mda, bravo Cherry!Sigur o sa vina cu o tipa ciudata care se holbeaza la el si spune ca e criminala.Nu puteai sa spui si tu alceva?
-Ummmm....Eu sunt Teoh,parintii mei mereu au crezut ca nu pot sa ma descurc fara ei iar tatei ii place bautura si mereu cand era beat ma batea, mama tot insist a sa ma intorc acasa ca nu pot pleca asa de langa ei si ca am multe de invatat, dar pentru mine nu mai exista "acasa"...
-Hai cu mine!
-Ce?
O doamne!Ce proasta sunt!Normal ca nu o sa vina cu o tipa criminala care in fiecare seara se holbeaza la el.
-Iti dau timp de gandire pana maine seara.Pa,Teoh....
*AND FLASHBACK*
*anna*
- si ce s-a intaplat dupa?
-Se face cam tarziu.Maine o sa fie o zi lunga si nu as vrea sa fi obosita.
-Stai ce?
-Maine o sa inveti sa omori.
-CE?
-Ce ai auzit.Acum dute in camera ta.
-Umm....Nu am asa ceva.
-JEFF!Nu mai trage cu urechia si dute si arat-i camera Annei.
Jeff intra pe usa si m-a luat de brat tragandu-ma pe scari si pe holul lung.La un moment dat se opreste si se uita in ochii mei.Dupa cateva secunde isi scutura capul si spune:
-Asta-i camera ta.Noapte buna!
Si dupa isi pune gluga pe cap si pleaca pe coridorul lung iar eu intru in camera.Ma intind pe pat procesand informatiile acumulate azi...Cand dau sa ma descalt obser ca in mana inca aveam acem medalion.Il deschid si vad o fetita mica cu parul rosu si ochi verzi iar langa ea o femeia din acea fotografie si un tip inalt,saten si cu ochi verzi.
****************************
Um...Va rog nu ma omorati.Mi-a fost cam lene sa scriu si nici inspiratie nu am avut asa ca.....
Sper ca va placut. Pwp :*
CITEȘTI
Prizoniera unui criminal
Fanfiction"O zi normala din viata mea s-a transformat in ziua care mi-a schimbat intraga viata, iar cand am plecat am stiut ca nu o sa ma mai intorc , si ca totul urma sa se schimbe."