Ok....rezumatul ultimei luni ar suna cam asa:Am fost rapita dupa ce am supravietuit de atacul unui criminal schizofrenic,am evadat dar dupa am fost prinsa de un copac umblator care crede ca eu sunt fiica pierduta a uneia care a fost in grupul asta de ciudati,am evadat dinou si cand am crezut ca o sa fiu insfarsit fericita prietena mea cea mai buna(si singura mea prietena) m-a dat uitarii si a inceput sa iasa cu cei pe care ii uram.Apoi mirobolanta minte a lui Jeff s-a gandit ca ar trebuii sa o pedepseasca omorand-o in chinuri si aducandu-mi capul ei, iar acum ma intorc de bunavoie in casa aia de nebuni deoarece nu mai am pentru ce sa raman in oras, si ca sa invat cum sa ucid ca sa ma pot razbuna pe Jeff pentru tot ce a facut.O luna perfect normala pentru o tipa de 17 ani nu?
Am mers juma' de ora pe jos(iar eu m-am chinuit 3 ore sa ies din padure) si dupa am ajuns la grupul de schizofrenici.Din casa se auzeau tipete, lucruri care se spargeau, cazaturi si toate sunetele posibile.Cand jeff vrea sa puna mana pe clanta ca sa deschida usa il imping ca sa intru eu prima.Cand deschid usa toti s-au oprit din ceea ce faceau ca in desene animate:o fetita mica il fugarea cu cutitul pe un elf blond, unu cu masca albastra statea pe un candelabru mancand ceva organe, o tipa care semana destul de mult cu Jeff era gata sa arunce o vaza intr-un clown emo si un tip cu masca dubioasa si gluga in cap manca vafe uitanduse la un peste congelat de pe jos........Mda,o sa trebuiasca sa traiesc cu astia, si cel mai probabi ca o sa traiesc cu frica ca pestele ala congelat o sa ajunga in dulapul meu si ca fetita aia mica si dragalasa o sa ma omoare in somn daca nu o sa ma joc cu papusile cu ea.Perfect!
-Anna?intreaba toti foarte surprinsi de aparitia mea la usa.
-Cine ii asta?spunde tipa care seamana cu Jeff.
-Pai ii o tipa pe care Jeff a luat-o sa o tortureze pentru ca ea a reusit sa il bata si sa ii fure cutitul iar cand a fugit Slender a prins-o si vazand ca seamana cu Cherry, a pastrat-o crezand ca e fica ei.-spuse elful blond
-Aha....Si de ce abia acum intra in casa?
-Ummm....Nu stiu.
-Pentru ca am fugit deoarece nu vroiam sa fiu un criminal fara suflet care tortureaza lumea....Deaia.-spun eu foarte convinsa
-Si te-a prins Jeff?-intreaba ala cu masca albastra
-Nu.Geniul asta de aici a omorat singura persoana careia ii puteam spune familie si acum vreau razbunare.-spun eu cu o voce extrem de calma.
-Te ajut!-striga toti deodata
-HEI!Ce aveti cu mine?-spune Jeff, iar toti ceilalti raman PokerFace.
Cateva momente de liniste iar in mijlocul camerei s-a teleportat Slender.
-De ce e asa liniste si de ce va ganditi toti sa il omorati pe Jeef?-intreaba el.
-Eu am motive bune, iar restul probabil vor doar de distractie.-spun eu la fel de neutra.
-Ok,Anna, ma bucur ca ai ales sa ramai cu noi, chiar daca o faci doar ca sa te razbuni pe Jeef.Dar sa sti ca o sa trebuiasca sa incepi sa te pregatesti.Daca stai aici o sa trebuiasca sa omori oameni,si pentru asta o sa ai nevoie de antrenament.De maine o sa incepi sa inveti cum sa ucizi iar toti cei din casa asta or sa te ajute.In fiecare zi o sa inveti cu alcineva pentru a vedea toate tipurile de gandire criminala.
-Bine.Cu cine invat prima oara?
-Poti sa iti alegi singura ordinea.A da,si nimeni nu mai are voie sa vaneze timp de o luna, cat o invatam pe Anna sa ucida, pentru ca o s-o invatam pe timp de zi iar dupa o s-o obijnuim cu programul nostru.
-Ok....-spun toti dezamagiti.
Dupa ce Slender se teleporteaza inapoi in biroul lui toti incep sa isi reia activitatile.Eu am urcat in camera mea,incercand sa evit sa imi cada ceva in cap sau sa fiu trantita de vreun perete, si am inceput sa imi despachetez:mi-am pus hainele in dulap, laptopul pe biroul din camera si am inceput sa imi agat posterele cu serialele si actorii mei preferati pe pereti.Cand am termina m-am schimbat in ceva mai lejer, o pereche de colanti gri si un hanorac cu un cap de extraterestru pe el, si am mers jos sa ma cunosc mai bine cu ceilalti si sa aleg pe cineva sa ma antreneze maine.
CITEȘTI
Prizoniera unui criminal
Fanfic"O zi normala din viata mea s-a transformat in ziua care mi-a schimbat intraga viata, iar cand am plecat am stiut ca nu o sa ma mai intorc , si ca totul urma sa se schimbe."