-ZAYN-
Okuldan sonra hemen arabama atlayıp eve gittim.Annem yine işe gitmişti ve bugün gelmiyceyle ilgili bir not bırakmıştı.Onu merak etsemde bu hep yaptığı bişeydi yani onun işe gitmediğini biliyordum yeni sevgilisiyle buluşuyordu.Heerneyse.
Odama girdiğimde üstümdekileri çıkattım.Sıcak bir duşa ihtiyacım vardı.Suyun vücüdumla teöası rahatlamamı sağlarken kafamda bir sürü soru vardı.Hepsi de lucy le ilgiliydi.Onu aklımdan çıkartamıyordum.Lanet olsun ben aşka bile inanmazdım ki.Onu düşündükçe merakım fazlalaşmıştı.Soluk yüzü, bütün makyajlı sürtükleri kıskandıracak kırmızı dolgun dudakları,mükkemmel fiziği,şarkıcıları kıskandrıacak sesi ve ne kadar soğuk olsada derinlerinde sıcak bakan kahverengi gözleri.....
Duştan çıktığım gibi bilgisayarımın başına oturdum.
Bilgisayardaki araştırmalarım pekte iyi değildi açıkçası.Yani kızla ilgili hiçbirşey yoktu.Okul fotoğrafı filan da yoktu.Arkadaşı geçtim onun yaşadığından haberi olan biri bile belki yoktur.Bu merakımı daha da arttırmıştı.En sonunda dayanamayıp harry'i aradım onun çevresi geniştir.
-Alo zayn bugüün gelmiyor musun dostum ?
-Aslında bugün kendimi yorgun hissediyorum senden bişey istiycem
-Tabi söyle
-Lucy romano araştırmanı istiyorum
-Neden noldu? Hem o da kim?
-Sen araştır harry ne bulursan getir saat 9 da elimde olsun.
Kötü çocuk havaları nasıl ama ?
-Tamam sakin ama gelince herşeyi anlatıcaksın
-Tamam hadi çabuk ol
Telefonumu saate baktım daha 9 du yatakta tavanla fanteziler kurarken aklıma dersde işlediğimiz konu geldi.Vampirler.Tabikide gerçek olduklarına inanmıyorum sadece merak ettiğimden bilgisayarın başına geçip vampirleri araştırmaya başladım.
BULDUKLARIM;
VAMPİRLER GÜNEŞE ÇIKABİLİRLER
5 DUYU ORGANLARI ÇOK İYİ ÇALIŞIR
6.HİSLERİ SAYESİNDE İNSANLARIN DÜŞÜNCELERİNİ OKUYABİLİRLER
KÖPEK DİŞLERİ SADECE ISIRIRKEN UZAR
İNSANLARDAN DAHA HIZLIDIRLAR
GÖZLERİ DEĞİŞKENDİR ASLA AYNI OLMAZ O YÜZDEN İNSANLARDAN SAKLANMAK İÇİN LENS TAKARLAR
TENLERİ SOLGUNDUR
KAN İÇERLER HAYVAN KANI OLABİLİR AMA İNSAN KANINI HİÇBİR ŞEYE DEĞİŞMEZLER
DUDAKLARI HERKESTEN DAHA KIRMIZIDIR
İNSANLARA GÖRE MÜKKEMMEL BOYUTTALARDIR HERKESİ KISKANDIRACAK YÜZLERİ VE VÜCUTLARI VARDIR.BİR VAMPİR İSTEDİĞİ İNSANI ETKİLEYEBİLİR SADECE GÖZLERİNE BAKMASI YETER
ÖLÜMSÜZLERDİR.....
........................................................................................................................
Vay be neden içimde bir korku oluştu
''ben söyliyim canım''
ahh yine mi sen iç ses
''evet sanırım haklısın zayn lucy de bişeyler var baksana bu özellikleri taşıyor''
saçmalama iç ses böyle bişey imkansız vampir diye bir şey yoktur.
''görürürüz''
İç sesimle kavgamı sonlandırdıktan sonra pc yi kapatıp yatağa uzandım olabilir mi?Tabikide hayır zayn kendine gel.Bu arada evet harry'e her şeyi anlatıcam o benim kardeşim gibidir her b*kumu bilir.
Kapı açıldığında harry'e anahtarlarımı verdiğimi hatırladım.
-selam dostum
-bişeyler bulabildin mi?
-hiç kolay olmadı ama evet
-anlat bakalım
-Tamam lucy romano 17 yaşında anne ve babası mell ve jack bi de küçük kardeşi larry bir uçak kazasında ölmüş sadece lucy hayatta kalmış.Ne bir arkadaşı ne de akrabası var yalnız yaşıyor nerde yaşadığı bilinmiyor.Dikkat çekmekten hoşlanmadığı kesin.Buraya bu sene geldi duyduğuma göre çok okul değiştirmiş işin garibi ordaki hiçbir çocuk onu tanımıyor ya da bir öğretmen.Onu tanıyanlarsa ondan ürktüklerini söylediler.
Bir süre duyduklarımı sindirmeye çalıştım.
-ve bir resmi yok.Şimdi bana neden bu kızı önemsediğini söyle
-şey ben bugün sınıf değiştirdim ya yeni sınıfımda tek o kızın yanı boştu oturdum kız... dostum gerçekten çok güzeldi ama hiç konuşmadı sadece derste hocanın sorduğu soruyu söyledi ama sesi duyduğum en güzel tınıya sahipti.
-Awww dostum sen aşık olmuşsun
-saçmalama
-daha az ürkütücü bişey seçemedin mi en azından bi resmi olan
-harry saçmalama
Deyip kafasına yastık geçirdim.Bir süre sonra müzik açıp takılırken harry elinde bilgisayarımla karşımda durdu.Ona soran gözlerle bakarken
-vampirler mi? teorin bu mu ?
-ne ? alakası bile yok...bn..ı....şey....sadece.... ödevim evet ödevim
-tabi canım tabi
Dayanamayıp harrye düşündüğü her şeyi anlattım.
-bence sen kafayı yemişsin dostum senin rahat bir uykuya ihtiyacın var git ve uyu-aklına bir şey gelmiş gibi elini kaldırdı ve-kalk bara gidiyoruz senin kafayı dağıtman lazım yürü.
Ona itiraz etmedim çünkü gerçekten buna ihtiyacım vardı.Kalktım ve hazırlandım.Her zamanki bara gittiğimizde hemen bar taburesine oturdum ve içki mi yudumlamaya başladım.TAAAA Kİİİİİİ
YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM DAHA ERKEN KOYMAK İSTERDİM AMA VOTELAR DÜŞÜK OLUNCA -_- NEYSEEEE UMARIM BEĞENİRSİNİZ İYİ OKUMALARRRRR :))))))))))))))