Arkadaşlar 11.bölümü tekrar yazdım ve okuyanlarında okumasını istiyorum çünkü bazı değişiklikler oldu.Bundan sonra düzenli bir şekilde bölümler gelecek ancak sizin yaptığınız yorumlar ve beğenilerle daha istekli yazabileceğim umarım seversiniz sağolun :dd MULTİMEDYAYA BAKIN :DD
-ZAYN-
Nerden çıktı bu. İlk defa Lucy bana serbest olmuştu ve şimdi de o bu işi bozuyordu.Umarım Harry'nin Lucy'de gözü yoktur. Çünkü öyle bir şey varsa üzgünüm dostum ama Lucy'i seçmek zorunda kalırım.Harry'nin ihtiyaçları için kullandığı kızların arasında çok fark vardı.
Harry:
-Siz çıkıyor musunuz ?
Lucy bir anda öksürmeye başlamıştı. Sanırım şaşırmıştı.Tanrım o kadar tatlı gözüküyordu ki. Ama o hep tatlı zaten. Neyse konumuz bu değil.''Zayn sen cidden salaklaştın''. '' Kapa çeneni iç ses''
Harry bizden bir açıklama bekliyordu. Lucy'e baktığımda o da bana ''cevap ver'' gibisinden bir bakış atıyordu. Ama onun düşündüğü cevabı vermemekte kararlıydım. Yoksa Harry Lucy'e yakınlaşmaya çekinmezdi.
-Evet, evet çıkıyoruz.
-V-vay be tebrik, tebrik ederim
Bende Harry'e teşekkür ettim. Lucy'e baktığımda yüzünde biraz şaşırmış ve kızmış bir ifadeyle beni süzüyordu.Haklıydı ancak bunu sonra düşünecektim.Ama Harry gidince Lucy'nin beni fena halde sıkıştıracağına emindim.Çokta korktuğum söylenemezdi. Heyy unuttunuz mu ben kötü çocuğum. Ve sanırım bunu Lucy'ninde anlama zamanı gelmişti.
Kahvaltımızı etmiştik. Harry ayağa kalkıp gideceğini söylediğinde ikimizde ona kapıya kadar takip ettik.
-Her şey için teşekkür ederim Lucy kahvaltı harikaydı
-Önemli değil Harry. İstediğin zaman gelebilrsin.
Tabi canım istediğin zaman.Bilerek mi yapıyordu bu kız ?Harry Lucy'e gülümseyip bana doğru döndü :
-Dostum sen de geliyor musun ?
Aslında burdan tüymek de iyi bir fikirdi yani Lucy'e daha sonra ''kötü çocuğu'' gösterebilirdim.
Lucy elini belime sarıp
-Aslında Sevgilimle konuşmamız gereken şeyler var Harry ben onu bırakırım. deyip gülümsedi. Sevgilim kelimesini bastırarak söylemişti. Kimin umrunda Lucy'nin eli belimde!
-Evet dostum bizim yapacak bazı İşlerimiz var.
İşlerimizi özel olarak bastırarak söylemiştim.Burdaki imayı anlamaması imkansızdı zaten.
-T-tamam o zaman ben gideyim.
Arkasını dönüp yürümeye başlayınca Lucy kapıyı kapattı.