-ZAYN-
Sabah uyandığımda tam kalkıp okul için hazırlaacakdım ki bugünün cumartesi olduğunu hatırladım.Lucy tam 3 gündür okula gelmiyordu.Aslında onu aramayı denedim ama kimsede ne ev adresi ne de telefon numarası vardı.Harry bile kız hakkında pek bir şey bulamamıştı.Ama ondan vazgeçmemekte kararlıyım.Saate baktığımda sabahın 6.30'u olduğunu gördüm.Normalde uyumayı severim ama kafamdaki sorulardan kurtulmak için kumsala yürüyüşe gitmeye karar verdim.Üstüme ince askılı tişört altıma da şortumu giyip kulaklığımı ve telefonumu alıp dışarı çıktım.Arabamı almayacağımı kararlaştırıp sahile doğru yürümeye başladım.................... sesi kulaklarıma dolarken biraz da olsa huzuru bulduğumu hissettim.Annemi evet özlüyordum ama benim kendimi yıpratmamı istemezdi.Sahile geldiğimde nerdeyse 1 kişi bile yoktu.Herkes uyumayı tercih etmişti.Koşmaya başladığımda kendimi daha da özgür hissettim.Biraz daha ilerleyince kayalıkların orda oturmuş bir kız ördüm.Biraz daha yaklaşınca kızın lucy olduğunu anladım.Kayalıklarda oturmuş kulağında kulaklıkla denize bakıyordu.O her teli özenle yapılmış gibi olan saçları uçuşuyordu.Onu süzmeyi bırakıp yanına gidip oturdum.Beni farketmemişti.Kulağındaki kulaklığı çıkardığımda ilk kafasını çevirip bana baktı sonra kulaklığını cebine koyup bana tekrar döndü.
-hey
-hey
-naber
-iyi sen
-bende
-okula 3 gündür gelmiyorsun
-evet yurt dışında birkaç işim vardı
-hmm
-bak sana ilk başlarda ters davrandığım için üzgünüm ama dışardan nasıl göründüğünü bilirsin ukala vs. belki baştan alabiliriz
Bu söyledikleri içimde garip duygular oluştururken elini uzattığını daha yeni farketmiştim.
-anlaştık mı ?
-evet kesinlikle.
Orda saatlerce oturup konuştuk.Gerçekten iki yakın arkadaş gibiyiz.Ama ben arkadaşlıktan kesinlikle daha fazlasını istiyordum.O konuşurken onu dinlediğimde o mükkemmel dolgun dudaklarını öpmemek için kendimi zor tutmuştum.
Saat 12'ye geliyordu.Sanki rahatsız olmuş gibi ayağa kalkıp
-artık gitsem iyi olacak o zamn pazartesi görüşürüz.
-tamam çıkışta da bize gelirsin ödevi tamamlarız
Biraz düşündü ve sonunda kabul etti.O koşmaya başlarken sadece arkasından izledim.
.....................................................................................................................................................................
Eve geldiğimde gerçekten çok acıkmıştım.Kapıyı açıp hemen yukarı çıktım soğuk bir duş alıp üzerimi giyindim.Aşağı indiğimde makarna kokusu evi sarmıştı.Mutfak kapısından kafamı uzatınca harry'nin yemek hazırladığını gördüm.
-heyy!
-hey!
-naber aşık çocuk?
-harry ben aşık değilim ve makarna neli?
-domates soslu aşık çocuk
-harry!
-tamam sakin ol nerden geliyosun bakalım.
Önüme tabağımı koyup o da makarnasıyla karşıma geçti.Olan biteni ona anlattığımda
-ciddi misin?bu iyi bir şey