-ZAYN-
Hemen bar taburesine oturdum ve içkimi yudumlamaya başladım ta kiii bi erkek çığlığı duyana kadar.Etrafıma baktığımda kimse tepki vermiyordu.Harry'e dönüp
''duydun mu?''
''aa evet şu kızın numaras-''
''hayır harry erkek çığlığını duymadın mı?''
''dostum senin için endişeleniyorum''
''nasıl duymazsın ya''
''bence dışarı çık bi hava al''
''tmm''
Sanırım deliriyorum.Ya da dünya benimle oyun oynuyo
''evet zayn çünkü dünya işsiz işsizllik de başa vurunca seninle uğraşası gelmş dünyanın hatta birazdan şurdan Obama çıkıp sürpriz diye bağırrıcak''
İç sesim yine gıcık olmaya devam ediyordu.Sonunda kendimi dışarı attığımda bi kadının bu tarafa doğru koştuğunu gördüm.Yüzünü endişe kaplamıştı.Bana doğru gelip
''hemen g-git b-burdan koca mı ö-öldürdü s-seni de ö-öldürebilir''
''kim? iyi misiniz?''
''canını seviyorsan git '' dedi ve koşmaya başladı.Aslında kaçmam gerekiyordu ama çok merak ediyordum.Kadının geldiği yöne doğru yürümeye başladım.
''lan mal kaçsana beni de sürüklüyon ben ölmek için çok gencim''
Kapa çeneni iç ses.
Biraz daha yürüdükten sonra bi ara sokağa girdim.Tam o sırada bana doğru koşup omzuma çarpıp yanımdan geçen o tanıdık kokuyu içime çektim.Lucy......................
......................................................................................................................................................................................
Sabah büyük bi baş ağrısıyla uyandım.Dün o olanlardan sonra onu ormana kadar takip etmiştim ama orda kaybetmiştim.Akşam düşünmekten uyuyamamıştım.O kadının onu söylemesi ve orda lucy'le karşılaşmam tesadüf müydü?Bunu bügün öğrenicektim.Bugün onunla konuşup herşeyi öğrenicektim.
Hemen üstümü giyip aşağı indim.Annem eve hala gelmemişti okuldan sonra onu da aramam gerektiğini aklımın bir köşesine not edip dışarı çıktım.Arabama atlayıp hızlı bir şekilde okula sürmeye başladım...............................................................................................................
Okula girince çocuklarla kısa bir selamlaşma geçirip sınıfa gittim.Arkadan seslerini duyabiliyrdum.Hiç büyümiycekler
''zayn ders çalışmaya başlamış vayyy''
''zayn beni de çalıştırsana''
''akşam bana gel canımm''
Dedim ya hiç büyümezler ama onları seviyorum.Dolabımdan klasik defterimi çıkartıp sınıfa yürümeye başladım.Nedensizce heyecanlanmaya başlamıştım.Tam içeri girecekken aklıma aynaya çok bakmadığım geldi.Ya saçım kötüyse ve lucy saçı iyi duran erkeklerden hoşlanıyorsa?Tanrım ergen kız havalarına girdim.Yinede tuvalete gidip saçıma baktım her zamanki gibi mükkemmeldim.
Sınıfa girdiğimde lucy her zamanki gibi defterini karalıyordu dersin başlamasına 10 dk vardı.Defterimi ve eşyalarımı sıraya koyup kıçımı da sandalyeye yerleştirdikten sonra lucy e döndüm.Beni takmıyordu.Nerden geldiğini bilemediğim cesaretle