10.Bölüm (İŞLER ÇOK MU KARIŞTI?)

311 40 9
                                    

-ZAYN-

Her neyse dediğim gibi saçma bir rüyaydı.Ne zamandır yattığım yataktan kalkıp tuvalette işlerimi hallettim.Aşağı indiğimde muhteşem kokular geliyordu.Mutfağa doğru gittiğimde Lucy ocağın başında omlet yapıyordu.Üstünde kısa bir şort ve -ah diğerleri umrumda değil- tişört ve kot ceket vardı sıfır kol.Pekala eğlenme zamanı he.Sessizce arkasına geçtim kokusu muhteşem.Ellerim hemen belini buldu.Biraz ürkmüştü

-Şhh benim

-Za-zayn napıyorsun ?

-Sadece sus tamam mı ?

-LUCY-

Aslında karşı çıkmam gerekse de lanet olsun ki beni etkisi altına çoktan almıştı.Elleri belimden kalçama kayıp orayı sıktığında kendimi tutamadım ve ağzımdan bir inleme kaçtı.Bunu duyunca kendini bana bastırmaya başlamıştı.Ah kokusu...

O eşsiz dudaklarını boynumda hissetmemle bende artık kendimi onun kollarına bırakmıştım.Bana kızmayın tamam mı ? Sadece bir kez olsun gerçekten akışına bırakmak istiyorum.Evet akışına bırak Lucy.

Zayn boynumda oyalanırken ben sadece kesit kesit inlemeye devam ediyordum.Ona karşılık vermiyordum ancak durdurmuyordumda.Beni bir anda kendine çevirdi çok çok fazla yakındık ve bu beni delirtiyordu.Bana çok garip bakıyordu.Bir elini yanağıma doğru getirdi.Dudaklarımız arasında milimetreler kalmıştı.

Tam o sırada kapı çalmaya başladı.İkimizde bir anda zıplamıştık.

-B-ben kapıya bakayım

-Si- yani tamam ben burdayım

-ZAYN-

Hayır yani cidden mi? Yukardaki benden nefret ediyor.

-Zayn! Burda biri var ve seni soruyo

-Geldim

Kendimi toparlayıp gelen kişiye bakmaya gittim.Ayrıca burda beni birinin sorması garip değil mi ? yani tanıdı- Harry ??

-HARRY-

Şu an bana küfür ediyo olabilirsiniz ama ben sadece Lucy'le arkadaş olmak için geldim.Yani bunu yapmam yanlış biliyorum ama belki Lucy Zayn'e karşı bişey hissetmiyo ? Yani olamaz mı ?

Her neyse kapıda bana şaşkınca bakan iki kişi var.

-Selam!

Lucy garip bi şekilde baktı Zayn'se

-Harry ? Burda ne işin var ?

-Ş-şey ben senin için endişelendim yani dün herneyse kötü bir zamanlama mı ?

-Aslında ev-

-Hayır!

Lucy bir anda cevap verince korkmuştum aslında ,ama çok tatlı gözüküyordu.Neyse!

-Haryy içeri gelsene daha kahvaltıya başlamadık

Lucy'nin bu teklifini tabiki kabul edecektim.

-Pekala

İçeri geçip masaya oturduk.Zayn bana kötü kötü bakıyordu galiba büyük bir anı bozdum arkadaşlar.Lucy omletleri masaya bırakıp kendisi de oturdu.Hepimiz yemeğe başladık açıkçası arada sırada gözüm Lucy'e kayıyordu.O kadar kusursuz gözüküyordu ki.

EVET KISA KABUL EDİYORUM AMA BEĞENİLER O KADAR DÜŞÜK Kİ YAZASIM CİDDEN HİÇ GELMİYOR ÜZGÜNÜM .....

SENİN OLMAMA İZİN VER!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin