4.BÖLÜM ÖDEV

1.2K 59 6
                                    

-ZAYN-

A-adamın dedikleri hala kulaklarımda yankılanıyordu.Hayatımın anlamı gitmiş miydi yani?Hemen paltomu alıp hastaneye sürmeye başladım.Bir süre sonra göz yaşlarım yanaklarımdan süzülmeye başlamıştı.Hastaneye geldiğimde onu hareketsizce yatarken buldum.Gitmişti.Doktor yanıma gelip

-siz hastanın-

-oğluyum n-nasıl olmuş?

-onu ara sokaklardan birinde bulmuşlar

-lütfen her şeyi söyleyin

-darp izi yok kaçmaya çalışmamıl gibi sadece bileğinde ve boynunda ısırıklar var yani bi hayvan saldırısı olduğunu düşünüyoruz üzgünüm onu son kez içerde görebilirsiniz.

-sağolun.

İçeri girdiğimde hemen yatağın yanındaki sandalyeye oturdum.Ve konuşmaya başladın

-böyle konuşmalar yapamam bilirsin.Sadece aklıma gelenleri söyliycem.Ben şimdi sabahları kime günaydın diycem?Lanet olsun.Keşke seni daha erken arasaydım.Babam yok sn yoksun beni yalnız bıraktınız.Benden napmamı bekliyosun?

Artık dayanamamıştım annemin yanağına küçük bir öpücük bırakıp odadan çıktım.Çıktığım gibi harry ve diğerleri bana sıkıca sarıldılar.Şu an onlara gerçekten ihtiyacım vardı.Ama aklımı kurcalayan bir şeyde hayvan saldırısıydı.B-bu çok saçma yani herneyse.

Birlikte eve gelmiştik.Bizimkilerin sevgilileri filan.Oturmuş film izliyorduk.Sanırım annemi unutturmaya çalışıyorlardı.Harry sıkıldığımı anlayacak ki bana dönüp fısıldayarak

-iyi misin?

-sanırım

-sırası değil ama şu lucy'Le ilgili bişeyler buldum

Kalbim daha hızlı atmaya başlamıştı

-yukarı çıkalım.dedim ve hemen yürümeye başladım diğerleri zaten kendi hallerindelerdi.

Hemen odaya geçip koltuğa oturdum ve harry'e anlat dercesine bi bakış attım.

-Bak dostum geçen gün bir arkadaşımdan kızın resmini çekmesini istedim ve o da başarmış (RESİM MULTİ DE AMA ARKADAŞLAR O VANESSA OLSA DA GİYDİKLERİNİ SELENA'NIN ÜZERİNDE DÜŞÜNÜN ŞAPKA FİLAN AMA TIRNAKLARI ÖYLE DEĞİL)

Yüzü belli olmasa da lucy olduğu belliydi.

-O resmi de alıp bi kaç bar dolaştım.Kızın barlara gittiği çok açık yani sürekli ama genelde yer değiştiriyo yani bir yerde takılı kalmıyo.

-sağol harry her şey için.

-sorun değil dostum resim sende kalsın.

Aşağı indiğimizde çocuklar kalkıyordu onları geçirip bende yatağıma geçtim annemi öldüren şu hayvan bana mantıksız geliyordu.Ancak bir yanım da hala lucy'i düşünüyordu bu çok garip.

 

 

 

Gözlerimi açtığımda hala karanlık olduğunu gördüm.Saat tahminen 06.00 filan dı.Odama göz gezdirdiğimde camın açık olduğunu gördüm.Bir dk ben camı açık hatırlamıyorum.Harry'le geldiğimizde açık değildi yani.Kalkıp camdan dışarı baktım.Rüzgar iyi hissettiriyordu.Gözlerimi kapattım ve yeni günün kokusunu içime çektim harika vanilya kokuyordu.NE?VANİLYA MI?Bi dk vanilya. LUCY.

SENİN OLMAMA İZİN VER!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin