-ZAYN -
Sabah gözüme gelen güneş ışıklarında yine lanet okul gününün geldiğini anlamıştım.Yatağımdan kalkıp lanet okuyarak tuvalete girdim,işlerimi halledip klasik takımımı giydim siyah yapışık tişört veya gömlek,siyah dar pantolon.Aşağıya inip annemin yanaklarından öpüp babamın bizi bu şekilde bırakmasına da lanet okuduktan sonra arabama atlayp lanet okuluma sürmeye başladım.(ne kadar çok lanet diyorum ben bugün).Babam bizi büyük bir mirasla başbaşa bırakıp yeni sürtüğüne gitmişti.
Sıkıcı bir araba yolculuğundan sonra okula gelebilmiştim.Arabamdan indiğim anda okulun sürtükleri etrafıma toplandı.Ne süper ama (!) Onları arkada bırakıp bizimkilerin yanına gittim.Hepsine selam verdim ve konuşmaya katıldım.Her zamanki şeyler işte.Tamam havalı ve kötü çocuk olabilirm ama hayatımda bi kaç kavga dışında pek te heyecan verici şeyler yok.(çaktırmayın).
Veee her zamanki gibi okulun ineği Joe bana doğru geliyord-Bi dakka ne? Bu niye buraya geliyo ki?
''selam zayn,ıııı- müdür seni çağırıyo''
Tanrım bu çocuk çok saf.Bu günlük buna bulaşmamaya karar verdim.Yanından geçerken omzumla onu ittirip geçtim ki çocuk iki seksen yere uzandı.Neeeee bulaşsaydım emin olun daha kötü olurdu.Heyyy !! bana kızmayın ben kötü çocuğum.
Çok uzatmadan müdüre yürümeye başladım................................................................................................................................
Kapıdan girdiğimde koltuklardan birine yayıldım.Müdürün karşında gayet rahattım açıkçası
''evet Zayn,lafı uzatmıyorum sınıfını değiştiriyorum.''
''sebep?''
''sınıfta kkavga ettiğin bir çocuk varmış adı jason''
''ben onla kavga etmedim''
''emin misin?'''
''tamam.etmiş olabilirim ama o başlattı''
''umrumda değil ayrıca bu tartışmaya açık bir konu değil''
''ya kabul etmezsem.O zaman nolcak peki?''
''seni okuldan atmam için bir bahanem olacak heyy dur bir dakika evet kabul etmesen daha iyi''
''offff iyi ''
''işte sınıfın.....''
''herneyse''
Diyerek odadan çıktım.Üstelerdim ama şuan hiç uraşamam.
Dolabıma giderken bizim çocukların zaten beni orda beklediklerini gördüm.harry;
''noldu dostum?''
''müdür jasonla kavgamızı öğrenmiş sınıfımı değiştirdi ...... sınıfı''
''bu adam sana kafayı taktı Zayn''
''sorun değil herkes beni kıskanır'' dedim ve göz kırptım.Çocuklarsa gözlerini devirip sınıflarına gittiler.Bende dolabımdan kitap yerine her zamanki karalama defterimi ve kalemimi alıp yeni sınıfıma gittim.
İçeri girdiğimde bütün sıralar doluydu biri dışında.En arkada benim gibi siyah giyinmiş yüzü belli olmayan ama kız olduğu belli biri oturuyordu.Tek boş yer o olduğundan oraya oturmam gerekti.Ben sınıfın ortasında dikilirken sınıfın sanki öcü görmüş gibi bana bakması hoşuma gitmişti sadece o kız bakmıyordu.Sıraların arasından geçerken bazı sürtüklerin yanlarındakini iterek benim yanım boş demesi midemi bulandırıyordu.Onları takmadan o kızın yanına oturdum.Hiçbir tepki vermiyorudu o da benim gibi defterini karaşıyordu.Kİ benden yetenekli olduğu kesindi.Çantasından silgi almak için hareket ettiğinde kokusu burnuma dolmuştu.Çok güzel kokuyordu......
Öğretmen içeri girdiğinde sınıfa şöyle bir göz gezdirdi ahh bu hocayı hiç sevmem ki.Herkese benim bu sınıfta olacağımı duyurduktan sonra
''şapka kapşon vs kalmasın çıkarın hemen ''
Bu hocayı ilk defa sevmiştim çünkü kızın yüzünü çok merak ediyordum.Kız yüzünü açtığında karşımda muhteşemliğinde ötesinde bi güzellik duruyordu.Teni soluk ve beyaz olmasına rağmen ona çok yakışıyorduçGözleri sıcak kahveydi.Saçları hafif dalgalı kahveydi fiziğine zaten diycek yoktu açıkçası.Hele ki o dolgun dudakları böyle dudakları yasaklanmalı.
Kız bütün ders önündeki şeyi karaladı dersi dinlemedi bile ki bende dinlememiştim.Onu izlemekten vakit bulamıyordum ve tabiki bunu ona çaktırmıyordum.Hoca
''lucy bunu sen yanıtla'' dedi
Soruya baktığımda kafadan atsa tutucak olan bi soruydu.
SORU: BAZI BİLİM ADAMLARI VAMPİRLERİN GERÇEKLİĞİNE İNANMIŞTIR VE ONLARIN ÖZELLİKLERİNİ BELİRTMİŞTİR BUNLARDAN 3 TANESİNİ SAYIN
Bana bu soruyu sorsa kan içmek sivri dişli olmak ve kırmızı gözlü olmak derdim heralde biliyorum çok film izliyorum am amuhtemelen doğru çıkardı.
Lucy e baktığımda sırıttığını gördüm soruda komik olan bişey varda ben mi göremiyorum.?
Sesini o kadar çok merak etmiştim ki söze başladı.
'' gözleri değişim gösterir ve iki gözü asla aynı renk olmaz.ten ısıları sürekli değişim içindedir ve insan-hayvan kanıyla beslenirler.''
Diye cevapladı. Tanrım sesi çok güzeldi sanki ninni gibiydi benim için hazırlanmış bi şarkı beste gibi.
Ama bi sorun vardı ki o da şu bu kadar detaylı bilgiyi nasıl vermişti ki ? Yani dersi bile dinlememişti.Belkide vampirlere meraklıdır.sanmıyorum kötü çocuk.hadi ama zayn şizofren olduğunu düşünücem.kapa çeneni kötü iç ses.Benim çenem yok.sktr git.Off tmmmm,
İç sesimide kovduktan sonra lucy e odaklandım onda bişeyler vardı.
Öğretmen derse geri dönünce lucy ilk defa bana baktı baktı baktı..... Sanki,sanki bişeylerden memnun değil gibiydi .Ben de hala on bakarken Lucy bir anda eşyalarını toplayıp ayaklandı,ayaklandığı gibi zil çaldı bu garipti.Lucy sınıftan çıkana kadar onu izledim.Onda bişeyler vardı beni çeken onu sahiplenme arzusu artı karnımda hissettiğim saçma hareketler noluyo bana bilmiyorum.
Bu günlük bu kadar ders yeter şimdi gidip Lucy i araştıralım.TANRIM İLK DEFA BİR ŞEY ARAŞTIRICAM !!!!!!!!!!!!!!
YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ SINIR ŞİMDİLİK YOK YORUMLARINIZI BEKLİYORUM TEŞEKKÜRLER :)))))))