Probudil jsem se v neznámí čas ráno. Ležel jsem v Kinově posteli a Kin byl samozřejmě za mnou a já byl na něj namáčknutý, protože mě objímal rukou, na druhé ruce jsem měl hlavu. "U jsi vzhůru?" Zeptal se mě a já kývl. "M-Můžu o-otázku?" Vykoktal jsem ze sebe. "Jistě." Odpověděl Kin. "To spolu jako chodíme?" Zeptal jsem se. "No... Ještě jsi mi neřekl co ke mě cítíš, ale jak už jsem řekl: Miluji tě." Řekl a kousl mě do ucha.
"J-Já tebe t-taky.... No, přece bych si nenechal udělat t-to co jsem ti d-dovolil abys m-mi udělal." Ušklíbl jsem se. "To máš pravdu." Pošeptal. Nějakou dobu jsme jen tak leželi a odpočívali, vypadalo to, že se nám ani jednomu nechce vstávat. Byl jsem ale rád, že cítí to co já!
"Ale je přece zakázané, aby měl učitel něco s žákem...." Řekl jsem smutně. "O to se neboj, dal jsem výpověď." Řekl Kin klidně. "Cože?! A to jen kvůli mě?!" Divil jsem se. Je nemožné, že by to udělal jen kvůli mě. "No... Chci s tebou chodit a trávit s tebou co nejvíce času... Ale stejně mě ani to učení moc nebavilo... Asi budu doktor." Usmál se na mě.
"A tobě to nevadí?" Divil jsem se. "Ne, už jako malý jsem si hrával na doktora, ale nikdo si toho nevšímal... Otec mě ignoroval a bratra jsem nikdy neměl rád vždy mě štval..." Řekl úplně normálním tónem, jako kdyby ho to nemrzelo.
"A co matka?" Zeptal jsem se opatrně. "Zemřela, když mě porodila." Řekl trochu smutněji. "To je mi líto..." Řekl jsem smutně a otočil se na něj. Znovu jsem se mu mohl dívat do těch překrásných očí! "Nevadí, teď mám tebe, a ty jsi vše co chci a potřebuji." Usmál se na mě a objal mě. "Ty jsi taky vše co potřebuji, slib mi, že mě neopustíš..." Řekl jsem jako malé dítě co chce něco dostat od rodičů.
"Přísahám! Nikdy tě neopustím!" Špitl a ještě víc mě objal. Zase jsme nějakou chvíli jen tak leželi, ale potom jsme se šli nasnídat. Dojedli jsme a Kin mě objal zezadu. "Miluji tě." Pošeptal mi. "Já tebe taky. Miluji tě, sensei!" Usmál jsem se.
Děkuji za dočtení této knížky a doufám, že pobavila! =D Je to má úplně první dopsaná knížka, tak snad pobavila, jestli chcete, tak ještě můžu napsat druhý díl, ale určitě budu ještě nějaké yaoi psát, ale i normální knížky, to se nebojte =D No.. To je vše, takže zatím ahoj!! =D
Nekanime.
ČTEŠ
Miluji tě, sensei!
RandomKdo nemá rád yaoi tak ať to nečte! Je to příběh o dvou 'klucích'... Kin Eguchi a Taro Nakao <3