Část druhá - Přišel nový učitel?

2.4K 208 5
                                    

Šel jsem do školy se sluchátky v uších. Každá druhá holka se za mnou otočila, už mě to nudilo a štvalo. "Nakao-kun!!!" Křičela na mě nějaká holka. Stála za mnou a červenala se. "Ano?" Usmál jsem se. Podívala se na mě a hned na zem, byla jako rajče. "Ehm.... No.... Mohl b-bys p-přijít p-po škole z-za mnou d-do t-třídy?" Vykoktala. "Jistě" Usmál jsem se a rychle vyrazil do školy, co jiného? Určitě se mi vyzná, jako většina holek...

Dorazil jsem do třídy a hned si sedl. Hodil jsem na holky z naší třídy úsměv a poslouchal hudbu. Neměl jsem kamarády, protože mě kluci nenáviděli, kvůli tomu že se holkám hrozně líbím. zazvonilo. Do třídy vešel divnej chlap, už když jsem ho uviděl tak jsem si řekl, že bude nuda jako vždy...

"Takže... Třído, jsem váš nový třídní učitel. Jmenuji se Kin Eguchi a doufám, že spolu budeme dobře vycházet!" Usmál se a šel se opřít o stůl. Nevypadal zase tak zle... "Teď bych poprosil aby jste vždy vstaly a řekli své jméno." Usmál se a ukázal na jednoho kluka. Po nějaké době přišla řada na mě a všechny holky vzdychli, když jsem vstal. Učitel vypadal překvapeně, ale hned na to se na mě usmál. Já to ignoroval a usmál se na holky. "Jmenuji se Taro Nakao." Představil jsem se a sedl si. 

Celou hodinu mě pozoroval, už mě to štvalo, co mu je? No alespoň, že máme jen dvě hodiny. Tu jednu tu už snad přežiji... 

Šel jsem na chodbu a opřel se o zeď. "Nakao-chan, můžeš mi pomoct, tohle odnést do mého kabinetu?" Zeptal se s úsměvem Eguchi - sensei. Kývl jsem a vzal od něj nějaké krabice. 

Došli jsme do jeho kabinetu a odložili krabice. "Mohu se zeptat, co v nich máte? Bylo to těžké!" Přiznal jsem. "Nějaké cennosti... Děkuji za pomoc!" Usmál se. Rozběhl jsem se ke třídě. Ve třídě sem si sedl a přežil s ním další hodinu.

----

Zazvonilo a my mohli domů. "Nakao-chan, promiň, že tě zase otravuji, ale mohl bys mi pomoct roztřídit ty věci co jsme nesli do kabinetu?" Usmál se na mě Eguchi-sensei. "Omlouvám se, ale musím něco vyřešit, jak to bude hotové tak přijdu, zabere to asi jen deset minut, takže vážně jen chvilka." Usmál jsem se a Eguchi-sensei kývl. 

----

Došel jsem za školu a ta holka tam už stála, začala se červenal, když jsem se na ni usmál. "A-Ahoj N-Nakao-kun..." Začala. Zase koktá, to bude něco! Popravdě se mi žádné holky nelíbí, ale chci být populární takže... "Ano?" Usmál jsem se a ona bula jako rajče. "U-Um.... J-Já.... Ch-ch-ch-ch-ch-chi ti ř-říct, že už t-tě dlouh-ou d-dobu m-m-m-m-m- miluju!" Dostala ze sebe. Už jsem otevřel pusu abych jí zranil city, ale zapípal mi mobil. Ona se na mě udiveně podívala a já si vzal telefon. 

Je divné, že mi někdo píše.... Nikomu své číslo nedávám...

"HUH?!" Vykřikl jsem! To není možné?! Eguchi-sensei má mé číslo?! Co to má být?! 

SMS:

Tak co se děje? Už čekám, mám tu něco co bych ti chtěl dát a taky něco co ti musím říct!

"C-C-COŽE?!" Vyjekl jsem. Najednou jsem si ale uvědomil, že jsem tu pořád s tou holkou. "Uh Um... Promiň musím jít... Hahahaha..." Zasmál jsem se jako debil a rychle odběhl. Běžel jsem do kabinetu Eguchiho-sensei. 

Bez klepání jsem otevřel dveře a vešel.....

Miluji tě, sensei!Kde žijí příběhy. Začni objevovat