Prolog

2.6K 170 25
                                    

Hi :)

Louis

" Louis večera!" Vykríkla moja mama a ja som poslušne zliezol dolu z mojej izby. Cestou som si nahováral, že s otcom strávim len jednu hodinu a dlhšie nie. Nenávidel som alfy. Boli dominantní a jediné čo chceli bolo ma len ošukať na záchodoch alebo hocikam som sa pohol. Nedokázali držať svoje pudy na uzde a to ma neuveriteľne štvalo. Keď som sa s nechuťou dostal dole za stolom už čakali mama s otcom. Keďže sa na stole nenachádzalo žiadné jedlo vedel som, že opäť budú chcieť aby som sa správal ako normálna omega a začal sa prispôsobovať alfám. "Louis, je nám to ľúto, ale nedá sa to s tebou vydržať, preto sme sa s otcom rozhodli, že ťa pošleme do tábora aby si sa naučil ako by si sa mal správať k alfám." Povedala mi pokojne mama. "Nepôjdem do tábora! Ja sa tým dominantným alfám nikdy nepodriadím!" Okríkol som mamu.

V tom okamihu sa mama postavila zo stoličky a podišla k dverám, ktoré so slovami, že jej to je ľúto otvorila. Do nášho domu vošli traja chlapi. Posledné čo si pamätám bolo, že mi niečo pichli do krku a potom už bola len tma.. Z bezvedomia ma prebudil silný studený vietor, ktorý narážal do mojej tváre v pravidelných intervaloch. V diaľke sa začali zrkadliť vysoké múry obklopujúce komplex budov. Čím sme boli bližšie a loď spomaľovala som si všímal ďalšie detaily. Ostnatý drôt lemujúci betónové kvádre vo mne vzbudzoval nepokoj. Loď zastavila a na palubu vošiel vysoký zelenooký muž s hnedými kučerami spolu s nižším hnedovlasým mužom. Ich lákavá vôňa mojim zmyslom naznačovala, že sú obaja Alfy.

"Zdravím vás. Vitajte na tábore omieg. Boli ste sem poslaní aby ste sa naučili slušného správania a spolužitia s alfami. Dovoľte mi, aby som sa vám predstavil. Moje meno je Harry Edward Styles a toto je môj pomocník Zayn Javaad Malik. Spoločnými silami Vás budeme učiť aby ste boli takými omegami aké máte byť. Máme tu pár pravidiel, ktoré budete musieť dodržiavať. Pravidlo číslo jedna znie, že alfa má vždy pravdu. Pravidlo číslo dva znie, že alfe sa nikdy neodporuje a pravidlo číslo tri znie, že o desiatej večer majú omegy zákaz vychádzať zo svojích izieb. Čím viac budete pravidla porušovať, tým dlhšie tu budete zavretí."

Týmito slovami skončil svoj monológ a spolu so všetkými omegami sme sa pobrali na obhliadku ostrova. S poslednými pohľadmi na loď miznúcu v diaľke spolu s našou šancou vrátiť sa domov  sme sa pobrali k táboru, kde nám mali všetko ukázať. Zastavili sme na pošľapanom kúsku trávy. Vraj to bolo cvičisko toho kučeravca. Nasledovali presvetlená jedáleň s kuchyňou v ktorej sa nachádzali dvaja kuchári, Alfa Liama a jeho Omega Niall, hlúpa Omega. Učebňa kde nás bude Pakistanec učiť slušnému správaniu, celkom irónia. Naposledy sme sa presunuli k dreveným chatkám, ktoré sa mali stať naším náhradným domovom na následujúcich 5 mesiacov...

Clan of Omegas | Larry Stylinson | A/B/O | M-Preg *Prebieha úprava*Where stories live. Discover now