Frissitő zuhany (Los Angeles, 2014)
(Jimin pov)
Los Angelesben szakadt az eső. Még jobban szemembe húztam a csuklyámat és gyorsabban lépkedtem. Az elmúlt hetekben senki nem ismert fel, de jobb ha óvatos vagyok. Nem szeretek éjjel egyedül sétálgatni egy idegen városban, főleg mert az angol tudásom elég szegényes. Viszont a mai nap után rám fér már az egyedüllét. Nem mintha nem imádnék együtt lógni a többiekkel, de ez a néhány hét már kicsit sok volt. Az American Hustle Life-ot forgatjuk és sokan nyüzsögnek körülöttem, operatőrök, rendező meg ilyenek. Szóval egy kicsit már sok, főleg hogy még egy idegen országban is vagyok. Ez a mai nap pedig extra borzalmas volt. Egy reptéren kellett dolgoznom, ahol a főnök valószínűleg utált. Ezt még elnézem, hiszen nem szerethet mindenki, de az a 14 éves kölyök nem is értem hogy beszélhetett velem olyan lekezelően, mintha nem lennék évekkel idősebb nála. Irigylem Jungkookot tényleg mindenben jó illik rá a Golden Maknae név. A munkanap végére mindenki úgy elfáradt, hogy azonnal bezuhantak az ágyba, de én még gyakorolni akarom a koreográfiát. Belépek az épületbe és az öltözőbe megyek, hogy lecseréljem a ruháimat. Elkezdek öltözni, de ahogy a nadrágomat venném le nyitódik az ajtó. Összerezzenek. Francba lebuktam.
-Tudtam, hogy megint gyakorolni jössz. Nem szabadna egyedül mászkálnod, örülj neki hogy nem Seojoon hyung talált rád.
-Hoseok Hyung megijesztettél, m-mit csinálsz itt? - nézek rá értetlenül. Követett?
-Nem egyértelmű? Követtelek, mert kiszöktél az éjszaka közepén egyedül. -Mi van? Tényleg képes volt követni? Végig nézett rajtam, majd szemét a mellkasomra szegezte. Gyorsan magamra kaptam a pólómat, zavart hogy bámul.
- Csak nem szégyenlős vagy? Hová lett a perverz éned? - kérdezte Hoseok mosolyogva. Még jobban zavarba jöttem.
- Hyung tudod, hogy azt csak a kamera előtt csinálom.
- Ilyenkor olyan aranyos vagy. - Elpirultam és inkább a cipőm orrát kezdtem el tanulmányozni. Hoseok megköszörülte a torkát. - Akkor csináljuk?
- Hm? - kapom rá a tekitetem összezavarodva.
- Gyakoroljuk a koreókat? Vagy inkább a szöveget akarod?
- A koreót. - felelem gyorsan és elindulok a próbaterembe. Többször elgyakoroljuk a No more Dream és We are Bulletproof koreográfiáját. Hoseok pár lépéssel mögöttem volt. Próbáltam a táncra koncentrálni, de a tükörben folyton megláttam ahogy Hoseok hyung engem bámul. Néha észrevette, hogy ránézek ilyenkor mindig elfordította a fejét, de egy idő után mindig visszafordult és engem nézett. Miért bámul ilyen furán? Biztos észrevette, hogy híztam. Ezen kicsit elszomorodom. Talán többet kéne kondiba járnom, mert mostanában elhanyagoltam. De hát nem volt rá időm a nap végére csak annyi időm marad, hogy lejövök egy vagy két órát gyakorolni aztán bezuhanok az ágyba. Amikor végzünk a gyakorlással, már szakad rólunk a víz.
- Itt zuhanyzol vagy a dormban? - kérdezi, ahogy kifelé megyünk a teremből.
- Nem akarom felkelteni a többieket, úgyhogy itt.
- Oké, hah de elfáradtam. Nem mehetnék veled én is, akkor hamarabb végeznénk? - néz rám ártatlan, nagy szemekkel.
- V-velem? H-hát...inkább...
- Nyugi már, mindketten pasik vagyunk, de ha ennyire zavar nem nézek majd olyan helyekre - kacsint és elindul a zuhanyzó felé. Lassan, szinte vánszorogva követtem. Ahogy beértem a fürdőbe Hoseok szétdobált ruhái hevertek mindenhol. A szememet forgatva kapkodtam fel őket és a sarokban álló kis padra tettem összehajtogatva. Hoseok a víz alatt állt lehunyt szemekkel, a vízcseppek lassan folydogáltak végig a hátán egyre lejebb...és lejebb. Gyorsan megpördültem a szememet takargatva, égő arccal. Ez nekem nagyon nem fog menni.
YOU ARE READING
Saranghae Jagiya
Fanfiction" - Itt zuhanyzol vagy a dormban? - kérdezi, ahogy kifelé megyünk a teremből. - Nem akarom felkelteni a többieket, úgyhogy itt. - Oké, hah de elfáradtam. Nem mehetnék veled én is, akkor hamarabb végeznénk? - néz rám ártatlan, nagy szemekkel. - V-ve...