Parta Kluků

1.8K 55 4
                                    

Jmenuji se Marika a bydlím v Liberci s kamarádkou v bytě 3+1 je to fajn každá máme svoje soukromí. Ona má přítele a za nedlouho se k němu bude asi stěhovat, ale to nevím jistě.Je mi 21 let a pracuji v hotelu jako pokojská, ale když je potřeba vypomáhám v kuchyni nebo roznáším jídla.

Bylo 1.července a tím že začali prázdniny tak hotel začínal být docela narvaný. Musela jsem všechny pokoje obejít, uklidit a připravit pro hosty. Když jsem měla vše hotové tak jsem šla vypomoct do kuchyně aby byli hotové obědy. Měl přijet nějaký zájezd asi 30 lidí. Vše jsme připravili a já mohla konečně domů.

Šla jsem se převléknout když v tom jsem slyšela nějaký povědomý smích, jako bych ten smích už někdy slyšela. Jasný to zní jako Vadim, ale co by tady dělal zrovna v Liberci. Dlouho jsme se neviděli asi tak 4 roky od doby co jsem se odstěhovala. Hodně jsme se spolu bavili jako sourozenci jsme byli ještě s Horim. Ale je to blbost co by dělal tady u šaten, sem smí jen pracovníci.

Vyšla jsem ze šatny a stála tam skupinka pěti kluků. Pořádně jsem se podívala kdo to tam všechno je, opravdu tam stál Vadim. Šla jsem k němu a zaklepala mu na rameno když se otočil měl takový vážný výraz jako bych ho otravovala. Když si uvědomil kdo jsem nahodil krásný úsměv a hned mě objal. Kluci se hrozně divili kdo jsem že mě Váďa hned objal. Představil mě, mám celkem problém si pamatovat jména, ale byl tam Martin (Ati), Karel(Kovy), Kuba(Stejk) a Adam(Vidrail). Byli to hrozně v pohodě kluci se všemi jsem se hned začala bavit na nic si nehráli.

Vyšli jsme ven, kluci řekli že půjdou za nějakým Petrem jestli jsem slyšela dobře. Váďa zůstal se mnou tak jsme si šli sednout na lavičku do parku a povídali si. Váďa mi řekl že tu jsou kvůli tomu že něco natáčí a že i proto mohli až k šatnám. Nemohl mi říct co natáčí protože to nesměl nikdo vědět. Jsou tu jen na týden a přespávají u Petra s Blue oni prý taky natáčí. Ani jsem o tom nevěděla, ale nevadí třeba se s nima potkám a aspoň tu budu mít nějaký nový kamarády.

Povídali jsme si hrozně dlouho, šli jsme z parku a já řekla že už půjdu domů. Váďa mě šel doprovodit. Když jsme došli před panelák tak jsme se rozloučili a vyměnili si čísla aby jsme se mohli ještě sejít. Objali jsme se a já vyrazila směr byt a hlavně postel byla jsem hrozně unavená chtěla jsem si pořádně odpočinout. Koukla jsem na dva filmy šla si vyčistit zuby, dát rychlou sprchu a zalezla do postele.

PRVNÍ ČÁST NOVÉ FANFIKCE JE TU TAK SNAD SE VÁM LÍBÍ A BUDETE ČÍST I DALŠÍ DÍLY DÍKY VŠEM VAŠE MÁJA :)

Nerozlučná Trojka / FANFIKCE VADAKKde žijí příběhy. Začni objevovat