Celý den jsme strávili v zoo. Dělali jsme hrozné kraviny fakt jak malé děti, co nikdy neviděli zvířata. Vyfotila jsem se s Váďou u opic, hodili jsme hrozné ksichty. Fakt to byla vtipná fotka, dala jsem jí na instagram s popiskem s nejlepší opičkou konečně doma :D ... označila jsem ho tam a samozřejmě hned komenty od fanynek.
Byla jsem ráda že si furt rozumíme, bylo to jako dřív. Akorát jsme byli starší, sranda je že Váďa má jen o den dřív narozeniny takže furt machruje že je starší i když jen o den. Byli jsme jak sourozenci. Ještě když jsem bydlela v Kladně tak jsme byli slavná trojka já, Váďa a Hori. Trávili jsme spolu hromadu času ve škole jsme seděli u sebe a furt si povídali, nebo si psali dopisy. Zlatý časy to byli, ale vrátíme se zpět do zoo.
Šli jsme se najíst a potkali jsme pár Váďi fanynek, nevím proč ale chtěli fotku i se mnou. Nevadilo mi to aspoň jsem se chvíli cítila slavná. Když Váďa rozdal podpisy a vyfotil se, tak nám přinesli jídlo. Váďa si dal kuřecí nudličky s provensálskou směsí a já si dala kuřecí řízečky v hořčičném těstíčku oboje vypadalo luxusně. K pití jsme si dali pivo, oba jsme museli ochutnat jídlo toho druhého, což nakonec skončilo tak že jsme si vyměnili talíře.
Dojedli jsme a šli projít zbytek zoo. Při odchodu jsem Váďu pozvala k sobě, spolubydlící je pryč tak mám byt pro sebe. Došli jsme ke mě, ukázala jsem mu kde je záchod a koupelna aby se nemusel potom ptát.
Sedli jsme si na gauč z toho chození celý den jsme byli hrozně unavení. Zapli jsme si film a já si opřela hlavu o Váďi rameno, jako vždy když jsme spolu koukali na film. Když film skončil, šla jsem do sprchy a jak jsem byla zvyklá chodit po bytě nahá, protože jsme bydleli dvě holky tak jsme se nestyděli. Tak jsem vyšla z koupelny že si dojdu pro tričko na spaní, jenže mi nedošlo že tam sedí Váďa.
Samozřejmě že než mi to došlo, tak na mě Vadim koukal s otevřenou pusou. Přišlo mi to hrozně vtipný, tak jsem se začala smát a seběhla si pro to triko. Oblékla jsem se a přišla k Váďovi byl nějak mimo tak jsem se mu omluvila že jsem si to neuvědomila že je tady. Začal se smát a hned spustil narážky ,, tojo určitě jsi chtěla abych tě viděl" smáli jsme se jak idioti.
Váďa si stoupl a sundal si triko že půjde taky do sprchy. Svlékl se přede mnou do trenek, má tak luxusní tělo projelo mi takových věcí hlavou. Proč mi nikdy nepřišel tak hrozně sexy jako mi příjde teď. Zase se mi honila spousta myšlenek ze kterých mě vysvobodil Váďa když vylezl z koupelny omotaný ručníkem ,, a v čem mám spát jako já ?" usmál se ,, můžeš klidně takhle, ale dojdu ti pro triko a mám tu jedny tvoje kraťasy co jsi mi dal" řekla jsem se smíchem. Věci jsem mu přinesla, zalezl zpět do koupelny kde se oblékl. Šli jsme spát měla jsem velkou manželskou postel takže každý měl svojí půlku.
Snad se vám děj zatím líbí co myslíte vyspí se spolu nebo budou furt jako bratr a sestra ? :D
za přečtení díky Mája :)
ČTEŠ
Nerozlučná Trojka / FANFIKCE VADAK
FanfictionJmenuji se Marika a bydlí v Liberci s kamarádkou v bytě 3+1 je to fajn každá máme svoje soukromí. Ona má přítele a za nedlouho se k němu bude asi stěhovat, ale to nevím jistě.Je mi 21 let a pracuji v hotelu jako pokojská, ale když je potřeba vypomáh...