Byl den kdy měli kluci odjet. Ráno jsem vstala, udělala raní hygienu, oblékla se a šla se nasnídat. Nic v plánu jsem neměla tak jsem napsal Váďovi.
J: Ahoj šmudlo v kolik jedete máš čas na malou procházku ? :)
V: Ahoj přijď sem zrovna jsem ti chtěl napsat že jsem vstal ať přijdeš protože do hodiny vyrážíme
J: Dobře za chvilku jsem tam :)
Sbalila jsem si klíče, mobil a peněženku. Vyrazila jsem cesta trvala půl hodiny, když jsem došla k Petrovi a Blue, tak jsem napsala Váďovi ať přijde ven. Po pěti minutách přišel Váďa, objali jsme se a hned začala debata o různých věcech jako vždy. Chvilku jsme vypadali opravdu vážně, ale hned jsme začali dělat kraviny.
Čas uběhl hrozně rychle a kluci už volali na Vadima že budou vyrážet. Šla jsem s ním k autu abych se se všemi rozloučila. Hori přišel objal mě a nasedl do auta, Váďa mě objal silněji a dal mi pusu do vlasů. Všichni nastoupily a odjeli, mávali jsme na sebe jak idioti.
Venku stál Petr a Blue, pozvali mě k nim na horu. Stejně jsem neměla žádné plány tak jsem k nim šla. Bylo mi celkem smutno, protože jsem nevěděla kdy kluky zase uvidím.
Přišla mi sms a hned na to další dvě. Psali mi Hori, Váďa a Marťa, začala jsem postupně nejdřív od Horiho.
H: Už teď mi chybíš musíme se zase sejít :)
J: I ty mě :) to víš že sejdeme jen co budu mít dovolenou :)
Pak od Váďi...
V: Moc mi chybíš nejraději bych byl teď s tebou :)
J: Ty mě taky domluvíme se až budu mít dovolenou aby jsme se sešli :)
A poslední od Marti...
M: Vadim o tobě furt mluví myslím si že jsem měla pravdu že tě bere jinak :)
J: Nevím přijde mi že se bereme furt stejně :)
Když kluci dojeli tak mi napsali abych neměla strach. Já furt byla u Petra a kecala jsem s Blue, zrovna dělala nějaký kostým. Vypadalo to fakt libově, je vážně šikovná. Celkem jsme si rozuměli.
Začala jsem být unavená a tak jsem pomalu vyrazila domů. Po cestě domů jsem si celou dobu psala s Váďou.
V: Kdy máš dovolenou? že bych třeba dorazil :)
J: Nevím přesně ale asi za 14 dní budu mít celý týden :)
V: To by bylo super zrovna v tu dobu nic nemám :)
J: No tak bych mohla klidně dorazit i já aspoň na chvilku vypadnu z Liberce :)
V: To se ještě dohodneme :)
J: Jo jo dobře :) nevím proč ale moc mi chybíš :)
V: To ty mě taky rád bych byl teď s tebou :)
J: To máme stejné :) já jdu balit věci budu se stěhovat tak ať v tom nemám pak zmatek pa :)
V: Nezapomeň napsat novou adresu pa :)
Začala jsem balit věci, chtěla jsem to mít co nejdříve hotové. Balila jsem asi do devíti do večera a ještě jsem to neměla hotové. Byla jsem hrozně unavená tak jsem se jen osprchovala a šla spát.
Je tu další část za každý koment nebo hlas budu ráda :)
ČTEŠ
Nerozlučná Trojka / FANFIKCE VADAK
Hayran KurguJmenuji se Marika a bydlí v Liberci s kamarádkou v bytě 3+1 je to fajn každá máme svoje soukromí. Ona má přítele a za nedlouho se k němu bude asi stěhovat, ale to nevím jistě.Je mi 21 let a pracuji v hotelu jako pokojská, ale když je potřeba vypomáh...