Hádka

499 20 0
                                    

Pondělí...

Bylo pondělí a já měla nastoupit do práce, vstala jsem v pět hodin stejně jako Terka. Obě jsme se připravily, dali si kafe a vyrazily. Přišli jsme do práce, dali mi oblečení a já se šla převléknout. Terka na mě čekala a společně jsme šli do kuchyně připravit snídaně. V sedm se otevřelo a začali chodit lidi. Tahle práce mě hrozně bavila, utíkalo to hrozně rychle. V šatně když jsme se převlékali že půjdeme domů, jsem se bavila s Terkou a z ní vypadlo že je těhotná, ale Horimu to ještě neřekla.

Neví jestli nemá jít na potrat nebo mu to říct. Řekla jsem jí ať mu to řekne až přijdeme domů a hlavně ať je v klidu. Po cestě domů jsme se ještě stavily v obchodě nakoupit jídlo. 

Přišli jsme domů, Hori byl v pokoji a Váďa seděl v obýváku a koukal na televizi. Terka byla hrozně nervozní tak jsem jí uklidnila a poslal jí do pokoje za Horim. Já se přivítala s Váďou, přitulila se k němu a koukala s ním na film.

Asi po deseti minutách jsme slyšeli křik z pokoje, Hori řval na Terku,,určitě to není moje však jsi chrápala s každým" zaslechli jsme tyhle slova. Váďa na mě nechápavě podíval, tak jsem mu řekla že je Terka těhotná. 

Najednou jsme slyšeli nějakou ránu , oba jsme se rychle zvedli a šli do pokoje. Terka byla na zemi a Hori stál nad ní. Já si klekla k Terce a Váďa odtáhl Horiho pryč. Terka byla hrozně ubrečená a zoufalá, začala si balit věci že odejde. Nechtěla jsem aby to mezi nima takhle skončilo, šla jsem za klukama a promluvila si s Horim. Chvilku odmlouval, ale na konec za Terkou šel a omluvil se jí. 

Dál jsme nic neslyšeli, ale když vyšli z pokoje tak už byli v pohodě a Terka se usmívala jako sluníčko. Byla jsem ráda že se udobřili s Váďou jsme se shodli na tom, že když teď budou rodina měli by jsme jim nechat byt. Bože třetí stěhovaní během pár týdnů, já asi umřu.

Přišla za mnou Terka a hrozně mi děkovala že jsem Horimu domluvila. Nechali jsme je o samotě a šli se projít. Sedli jsme si v parku na lavičku a začali jsme vzpomínat, co jsme tady v parku vše zažily byla to sranda. Hlavně když jsme vzpomínali na to když jsme byli opravdu malí,, už tehdy jsi vypadal hezky vždy se mi líbili ty tvoje culíčky" řekl Váďa a já se začala smát, zněl fakt vtipně a úchylně zároveň. 

Seděli jsme tam přes hodinu a mě začala být zima, tak jsme pomalu vyrazily domů. Když jsme přišli Hori s Terkou byli v pokoji. My se šli vykoupat  a zalezli jsme do postele. Váďa mi ukazoval jak se stříhá a upravuje video, je to hrozně složité. Váďa to dostříhal byla jedna ráno,, sakra to už je jedna však za čtyři hodiny vstávám do práce" vyděsila jsem se. Hned jsem se zachumlala do peřiny a šla spát abych se aspoň trochu prospala. Váďa si lehl ke mě, přitulil se ke mě a hned usnul.



DALŠÍ ČÁST JE TU :)

Nerozlučná Trojka / FANFIKCE VADAKKde žijí příběhy. Začni objevovat