Ráno jsem musela brzo vstát. Šla jsem do práce, celý den se hrozně táhl, vůbec to neutíkalo. Kolem oběda přišli kluci a něco natáčeli, já zrovna šla vypomoct do kuchyně, poslali mě roznášet na plac. Jak mile si mě kluci všimli zavolali na mě aby si objednali jídlo. Měli z toho hroznou srandu že je obsluhuji já. Kluci se najedli, zaplatily a odešli. Já měla za hodinu padla, těšila jsem se až přijdu domů a rozvalím se na gauč.
Měla jsem po směně tak jsem se převlékla a vyrazila domů. V parku jsem potkala kluky, chvilku jsme pokecali, potom jsem pokračovala v cestě domů. Došla jsem domů, hodila rychlou sprchu a zapnula film. Přišla za mnou kámoška že se bude stěhovat k příteli, tak abych si našla nějaký jiný byt nebo spolubydlícího. Naštěstí jsem s tím počítala a měla jsem vyhlídnuté tři byty.
Jeden byt na kraji Liberce je volný, tak se tam zítra půjdu podívat. Sice je to 2+kk, ale mě to bohatě stačí když jsem sama. Začal mi hrát mobil, napsal mi Hori.
H: Ahoj nepůjdeš na chvilku ven?
J: Ahoj na chvilku můžu tak za půl hoďky čekej dole :)
H: Dobře za půl hoďky jsem tam :)
Šla jsem se obléknout, nalíčila jsem se a upravila vlasy. Trvalo mi to přesně půl hodiny, tak jsem vzala klíče,mobil, obula se a vyrazila dolů. Hori už čekal, objali jsme se a vyrazili. Měli jsme oba celkem hlad tak jsme šli na kebab a potom si sedli do parku. Povídali jsme si o všem, vážně jako sourozenci. Zeptala jsem se proč nešel i Váďa ,, A proč vlastně nešel i Vadim? " Hori se na mě podíval a odpověděl ,, No stříhá nějaké video a pak musí ještě někam s klukama " usmála jsem se ,, Aha nevadí tak snad příště někam vyrazíme všichni tři ".
Hori do mě začal šťouchat až mě málem shodil z lavičky. Smáli jsme se jak idioti a já mu to oplatila. Jenže Hori z té lavičky opravdu spadl, měli jsme záchvaty smíchu. Kdyby nás někdo viděl tak si říká co je to tady za blázny.
Začala jsem být unavená tak jsem řekla ,, Už půjdu domů jsem unavené z práce " usmála jsem se a Hori odpověděl ,, Dobře tak já tě doprovodím domů ". Došli jsme ke mě, rozloučily se a já šla relaxovat.
Zapnula jsem si hudbu a lehla na postel, napsal mi Váďa.
V: Ahoj princezno jaký pak máš den? :)
J: Ahoj šmudlo no byla jsem v práci ale to víš a teď jsem byla s Horim venku :) a jaký máš den ty? :)
V: No stříhal jsem video a teď natáčíme je to sranda :) Jo s Horim a jakto že ne se mnou ? :D
J: Protože Hori napsal jako první a myslela jsem že přijdeš s ním :D
V: Já o tom vůbec nevěděl že za tebou jde mi nic neřekl jen že se jde projít hajzl :D
J: Nevadí tak snad příště :)
Psali jsme si dlouho do noci až jsem usnula s mobilem v ruce.
Tak je tu další díl budu se snažit psát každý den :) tak snad vás to baví :) Díky Mája :)
ČTEŠ
Nerozlučná Trojka / FANFIKCE VADAK
Fiksi PenggemarJmenuji se Marika a bydlí v Liberci s kamarádkou v bytě 3+1 je to fajn každá máme svoje soukromí. Ona má přítele a za nedlouho se k němu bude asi stěhovat, ale to nevím jistě.Je mi 21 let a pracuji v hotelu jako pokojská, ale když je potřeba vypomáh...