V nebi

866 33 9
                                    

UPOZORŇUJI ŽE TAHLE ČÁST JE O SEXU :D

Můj tep se zrychlil a naše rty se spojily. Cítila jsem Váďi horké rty na těch mých, začala jsem ho líbat. Moje ruka zajela do jeho vlasů a druhá pod triko, kde jsem mu na zádech kroužila prsty a občas zaryla nehty. Začal se celý chvět, jeho ruka mířila na moje prso, začal mi ho mačkat. 

Najednou Váďa přestal a odešel do koupelny, nevěděla jsem co se děje. Šla jsem za ním, otevřela jsem dveře a Váďa seděl na rohu vany a měl hlavu v dlaních. 

Zeptala jsem se co se děje, chvilku na mě koukal, ale pak jsem se nestačila divit co mi řekl.,, Nemůžu se s tebou hned vyspat to prostě nejde co když..." přerušila jsem ho ,, Jsme přeci dospělí ne nemusíme to dělat hned pokud nechceš" usmála jsem se na něj. ,, Já chci ale dlouho jsem holku neměl co když to nebude ono o to mi jde" řekl a sklopil hlavu. ,, toho se neboj já taky nikoho neměla strašně dlouho" usmála jsem se, když v tom jsem byla namáčknutá na zdi. 

Váďa mě začal vášnivě líbat a rychle svlékat. Když jsem byla celé nahá tak jsem ho od sebe odstrčila, začala jsem mu dávat polibky na tělo a u toho ho svlékat. Cítila jsem jak se začal celý klepat.

Bylo to úžasný, vyzvedl mě a já si omotala nohy okolo jeho pasu. Odnesl mě do pokoje a položil na postel, začal mě líbat po celém těle. V tu chvíli jsem absolutně nic nevnímala.

Pomalu sjížděl níž a níž, zastavil se na podbřišku kde jazykem jezdil ze strany na stranu. Celé mé tělo se chvělo. Po asi pěti minutách sjel na poštěváček a začal mě dráždit. Asi dvacet minut mě dráždil když jsem se začala blížit k orgasmu tak přestal.

Lehl si na de mě a pomalu do mě vnikl, jeho teplý dech jsem cítila na krku. Začal se pomalu pohybovat, užívala jsem si každou chvíli a každý pohyb. Po dalších dvaceti minutách ze mě slezl a chtěl abych šla já na horu. 

Jenže místo toho jsem šla níž a vzala do pusy jeho žalud. Začala jsem jemně sát, potom přejíždět špičkou jazyka přes jeho špičku. Sjížděla jsem jazykem až po kořen, Váďa začal vzdychat, když se celý rozechvěl přestala jsem. Nasedla jsem si na něj a vrtěla zadečkem tak aby to bylo příjemné nám oběma. Chvilkami jsem přestávala abych to prodloužila. Po třiceti minutách jsme oba vyvrcholily.

Lehla jsem si vedle Váďi a opřela si hlavu o jeho hruď. Dal mi pusu a řekl,, bylo to fakt úžasný" usmála jsem se a odpověděla ,, to teda bylo" pusu jsem mu opětovala. 

Šli jsme se společně osprchovat. Po sprše jsme se ještě mazlily v posteli a potom usnuli.



Další část já vím je to uchýlný ale smiřte se s tím že to prostě do života patří :D :D


Nerozlučná Trojka / FANFIKCE VADAKKde žijí příběhy. Začni objevovat