Ráno mě Váďa začal budit polibky na krk a hlazením po těle,,vstávej prdelko" zašeptal mi do ucha. Pomalu jsem otevřela oči, Váďa se usmíval, má tak krásný úsměv. Dala jsem mu pusu,, děkuji" řekla jsem. Váďa se udiveně zeptal,, za co mi děkuješ?"podívala jsem se na něj a řekla,, za včerejší záchranu" usmál se, políbil mě,,to je jasné že to nenechám jen tak " objala jsem ho a tiskla k sobě, byla jsem vážně zamilovaná.
Nikdy mě nenapadlo,že budu s klukem se kterým se znám od malička. Začala jsem Váďovi něžně jezdit nehty po zádech. Věděla jsem že ho to vzrušuje, u toho jsem ho začala líbat na krku z toho se vždy chvěl,,určitě to chceš po včerejšku?" zeptal se starostlivě,,ano chci neboj jsem v pořádku" usmál se na mě tím nejsladším úsměvem co uměl. Nemohla jsem si pomoct, ale náš sex stál po každé za to, bylo to furt jiné a po každé lepší.
Po sexu jsem si dali společnou sprchu a potom si sbalily věci a vyrazily do Kladna. Když jsme dorazily domů všude byli krabice s věcmi. Šli jsem se podívat co se děje. Hori měl úplně prázdný pokoj, nikdo nebyl doma, vzala jsem telefon a zavolala Horimu.
J: Ahoj copak se děje že máš vše sbaleno?
H: Ahoj mělo to být překvápko, ale našli jsme si byt
J: tak to je super a kde budete bydlet?
H:no to je právě to budeme hrozně daleko
J: to nám nemůžete udělat přeci
H: ne sranda budeme bydlet vedle v paneláku teď jsme byli nakoupit pár věcí do bytu
J:aha tak my vám potom pomůžeme
Hori to položil, asi zrovna musel něco dělat nebo nevím. Řekla jsem to Váďovi, byl hrozně nadšený. Popravdě já taky , nemusela jsem se znovu stěhovat. Asi po půl hodině přišel Hori s Terkou, chvilku jsme si povídali a pak jim šli pomoct se stěhováním. Byla to sranda, dělali jsme u toho hrozné kraviny.
Všechno jsme odtahali a pomohli jim vybalovat. Já jsem zrovna vybalovala deky a polštáře s Váďou v pokoji. No nenapadlo mě nic lepšího, než je házet po Váďovi, takže začala polštářová bitka, do které se zapojil i Hori. Když jsme vše vybalily, tak já s Váďou jsme šli domů.
Přišli jsme domů a jak tam bylo celkem prázdno bez těch všech věcí, tak jsme začali vymýšlet co kam dáme. Vybrali jsme hrozně moc věcí, dohodli jsme se že zítra půjdeme něco nakoupit a zbytek objednáme přes internet.
Šli jsme společně do vany, milovala jsem naše společné koupání, vždy jsem byla úplně vyrelaxovaná když jsem ležela s Váďou ve vaně. Po koupeli jsme se najedli, pustily si film a mazlily se. Film skončil a my šli spát.
KONEC DALŠÍ ČÁSTI ZA PŘEČTENÍ DÍKY :)
ČTEŠ
Nerozlučná Trojka / FANFIKCE VADAK
FanficJmenuji se Marika a bydlí v Liberci s kamarádkou v bytě 3+1 je to fajn každá máme svoje soukromí. Ona má přítele a za nedlouho se k němu bude asi stěhovat, ale to nevím jistě.Je mi 21 let a pracuji v hotelu jako pokojská, ale když je potřeba vypomáh...