-ÜK1-

1.9K 21 1
                                    

İyi okumalar...😉

Damla'dan.

Sabah kulağıma gelen böğürme sesleriyle kafamı yastığın altına gömdüm. "Ne böğürüyonuz be evde zaten 3 kişiyiz bu ne" dedim evet 3 kişiyiz kardeşim şu anda yok parise geziye giti benide yolucaklardı ama istemedim ve bu ses 2 kişiden nasıl çıkıyo.? Bir anda gürültüyle kapım acıldı korkuyala "Amına koyıyım" dedim "Terbiyesiz, aşye teyzeye söylersem görürsün" dedi aria ne Ne NE Aria "Aria inanmıyorum"diyip kafamdaki yastığı atım atımda birisine gelmis olalıki "Aaa, kafam abla gine yaptın yapıcagını" dedi bir adet Deniz.Karşımdaki Ariya'ya bakıp sarıldım "Seni çok özledim niye haber vermedin"dedim "Yavaş yavaş bende çok özledim"dedi.Ondan ayrılıp "Saat kaç Deniz hem sen niye geliyosun defol git" dedim,gözlerini devirip arkasını döneceği zaman kolundan tutup çektiğimde yatağıma otumuş oldu "Ne zaman geldi maviş?.Bana niye haber vermedin" dedim ve sarıldım "Neden geldiğimi annem söyler söylememe nedenim zaten bu" dedi, sesi üzgün çıkmıştı ayrılıp "Noldu mavişim,çözeriz" dedim.Aria "Kanka aşağda seni bekliyoruz hazırlan çabuk" dedi.Kafamı sallayıp "Tamam siz aşağıda bekleyin ben 5 dakikaya aşağıdayım.Hadi kalk maviş üzme kendini öğrenicem birazdan" dedim maviş yani  kardeşim ayağı kalkıp ikiside odadan çıktılar.

Odamdaki banyoya girdim ihtiyaçlarımı karşılayıp çıktım. Gardolabıma yürüyüp kapaklarını açıp bir şeyler aramaya başladım. Dolaptan buldum bir şeyleri üstüme geçirip kendime baktım biraz dar beyaz etek üstüme giri badi, göbegi açık.Doğal tonlarda ruj,sürdüm beyaz oje ve takılarla güzel bir görüntü oluştu.Saçlarımıda salık buraktım. Kendime bakarken ınstagrama fotoğraf atmak aklıma geldi yatağımın üzerindeki iphone 5s'mi elime alıp aynada kendimi çekip ınstagrama girip fotoğrafımı atımı.

Aşğıya indimde herkez sofrada beni  bekliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşğıya indimde herkez sofrada beni  bekliyordu.Annem "Ne güzel olmuşsun nereye böyel" dedi "Arkadaşlarımla kafeye gidicem annişş" dedim ve masaya oturdum,babam "Kızım sana söylemem yani söylememiz gereken bir şey var" dedi zorla gülümseyerek "Evet,babacım söyleye bilirsin ama mavişimin sorunu bunlamı ilğili" dedim ona bakarak.Babam "Evet onla ilğili ama zorunlu,hepimiz için" dedi "Baba artık uzatmasan" dedim.Aria bana bakıp ağzını hareket etirerek "sakin ol" dedi kafamı saladım "Kızım benim iş nedeniyle 1 sene almanyaya gitmeliyim ve sizi tek bırakamam annen çalışıyo o yüzden siz istanbula gidiyosunuz,antalyayala bağımızı kesiyoruz orda yaşıyçaksınız şimdilik teyzenlerde kalcaksınız.Annenizin tahinini oraya alıcağız  zaman gelicek yanınıza.Yarın siz gidiceksiniz kardeşin sen ve aria kızım" dedi cenkin yanına mı?Olmaz! beni bırakıp giti diye hala tavırlıyım ona.

Ha bu arada annen ne işle çalışıyo derseniz,annem ve babam doktor ve hemen tahinini aldıramayız babam her zaman bir ülkeye gider ona alışkınız ama biz yapamayız okadar büyük bir ilde tamam belki almanyada okuyor ola bilirim ama yani bilmiyorum Deniz aya kalkıp "İzninizle" diyip hıçkırarak yukarı çıktı "Keşke bizede sorsaydınız" dedim ve mavişimin arkasından gitim. Denizin odasına geldimde kapıyı tıkladım "Gelmeyin burakın beni" dedi ağlamaklı sesiyle "Benim maviş hadi aç" dedim biraz bakledikten sonra kapı açıldığinda, arkasında maviş gözleri kızarmış anneme ceken bir adet deniz vardı."Ağlama noldu neden ağlıyosun ölüm değil ya" içeri girdim,kapıyı kapatıp yataga oturdu "Abla anlamıyormusun, şehir çok kalabalık ben ben istemiyorum okulumuzda degişicek oraya gidicez ikimizde" dedi mavişim o sırada kapı tıklandı ve Aria kafasını uzatıp "gele bilirmiyim" dedi "gel 2. Maviş" dedim.Gülüp yanımıza gelip oturdu "Ya  bende gelcem üzmeyin kendinizi" dedi Aria "Ben de üzülüyorum ama, işte maviş" dedim devam etim "Hatta biraz mutluyum bilemedim yani,sonuçta Cenk aşkımın yanına gidicez" dedim.Denize  baktiğimda güldü "Kızım iyimisin aglarken gülüyon" dedi Aria "Şu salak ablama gülüyorum.Cenk aşkım diyo hala çoçuğun yanına gitimizde bütün bize bakan erkekleri döven piskopat hatırlatırım " dedi maviş "(kahkaha) haketen" dedim "yarın giyoruz demi" dedi Aria.Deniz başını saladı " gitmek zorundayız" dedi bende kafamı saladım "Geç kalıcam maviş ağladını duymayıyım çık arkadaşlarınla vedalaş ben gidiyorum" dedim ve mavişimin yananı sıkıp öpüp Ariya'yı elinden tutup  sürğklemeye başladım."Kardeşini öp ama kardeşi gibi birini sürükle.Ne güzel ya" diye homurdandı arkamdan.

Üvey KuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin