İyi okumalar
Aria'danKapının önünce Atakan ve Damlanın gelmesini beklerkenn daha sıkı sardım bedenime ince şalı.Yani hangi akılla almıştım ki bu kadar inçe şeyi?
Atakanın arabası bahçeye girdiğinde ayağa kalkıp onları bekledim.Damla arabadan hızla inip yanıma geldi ve kollarını bana sardı.Anında karşılık verirken Atakan arabasının içinden duygusuzca Damlaya bakıyordu.Duygusuz köpek.
"Pişt iyimisin" diyip kendimden ayırdım.Bana bakıp "Biraz" dedi ve eve göneldi.Bende arkasından gidicekken Atakana dönüp "Görüşücez seninle" diye ağzımı oynattım oysa omuz silkmekle yetindi. Damla bana cevap verip içeri girdinde her şeyden habersizdi. İçeride teyzesi ve eniştesinin geldinden haberi yoktu.
Damla'dan
İçeri geçtiğimde yemek masası kurulu hizmeçiler etrafta yemek masasını hazırlıyor uzun salonda teyzem ve eniştem karşılıklı oturmuş sohbet ederken mira dadısıyla oynuyordu herşeyden habersiz. Teyzem beni farketmiş olmalı ki bana gülümseyip "hoş geldin kızım" dedi bende gülümseyip "hoş buldum sizde hoş geldiniz" dedim "eniştem gülümseyip " sagol kızım" dedi "sizinle yemekten sonra konuşa bilirmiyim önemli bir konu hakında" dedim arkamda hareketlikil hisetimde cenk atakan ve aria oldunu anladım. Teyzem arkamdakileri gördünde "kötü bir habermi Allah korusun" dedi "hayır" dedim ben yukarı çıka bilirmiyim izninizle" dedim "tabi" dedi teyzem arkamı dönüp merdivenden çıkmaya başladım atakan arkamdan geliyordu ve cenk ve aria eksik kalın bi arkadan inçeçik bir ses "dalma ablia şeninle ğeye biyilmiyim" dedi gülümseyip arkamı döndüm ve arkamdakilerle yüz yüze geldi miraya bakıp "gel bakalım" dedim elimi uzatarak hoplaya zıplaya gelip elimi tutup yürümeye başladı.
Odama geldimizde hala arkamda yürüyolardı tabi aria hariç kapıda durup açıp " mira içeride beni beklermisin" dedim kafasını salayıp içeri girdi kapıyı kapatıp "ne var" dedim cenk " acaba ne var bir düşenelim" dedi sinirle "cenk küzenim beni rahat bırak hı ne dersin bir dene ya" dedim atakana cevirip "sen niye arkamdan gelip duryorsun gitsene be yeter"dedim "hesabının şifresini veriyorsun verdin vermedin telefonunu alırım" dedi cenk kaşlarını çatıp "ne hesabı" dedi atakan bana bakıp çapkınça sırıtıp ağzını açtığında "aria yardım ettt" diye çırladım evet çırladım ikisi anında "ananı sikiyim bu ses nedir" dedi atakan "sesini sikeyim" dedi cenk anında aria "noldu knk söyle çabuk açil alerim demek bu demi" dedi önüme atlayarak "ataka fotğraflarımı cenke söylieçkti seni çağırdım şortlu olanları" dedim bir çırpıda cenkin gözleri koçaman olup " lann" dedi arkadan deniz "salak kendini ifşaladı" dedi aria kafama vurup "salak" dedi korkuyala cenke bakarken cenk "hani sen hesabını kapatmıştın" dedi üzerime yürüyüp zaten kapıdayım kapıya yapıştırdı beni aria tam tüyçekken " cenk aria kaçıyo onunda var" dedim (😈😈) cenk arkasını dönüp aria'nın kapşonundan tutup "gel buraya maviş2" dedi atakan onlara somurtarak bakerken merdivenlere bakıp yanımdaki varlıklara bakıp depar atarak arka merdicenlere koşarak gitim ve merivenlerde koşarken arkamdan arianın "biçç cadı insafsız geurr satı beni yaa" diye bagırdını duydum kahkaha atarak kaçıyordum merdivenlerden inip arkamdan atakanın koşturdunu anlaya biliyordum hızla teyzemin ve eniştemin arkasındaki koltukların arkasına geçip "yardım edin" diyip arkamda ki telefonu elime alıp "ölürümde vermem" dedim telefonumu öpüp atakan göz devirip "ver o telefonu" dedi teyzemler gülüşürken yukarından ses geldi "yardım edin imdat telefon hırsızı" diye bagıran arianın dıramı.
Atakan Arianın çığırmasıyal dikkati dağılırken ben fırsat bilip yemek masanının oraya koştum tabi o koşmamla bana doğru koşturmaya başladı.İkimizde gülerek,kahkalar atarak yemek masanın etrafından koşarken yukardan gelen kırılma sesiyle ve şarkıya ikimizde durduk.Yoksa...Sikir...
"Aria? Cenk?" Diye bağırıp koşmaya başladım yukarı doğru.Atakanla ikimiz koşarak yukarı çıkarken bir anda kahka sesleri geldi.Noluyo beğ.Yukarda yerde Aria kıçının üstüne düşmüş bir şekilde gülerken Cenkte duvara yaslanmış gülüyordu. Halerine sırıtıp "hayırdır gençler" dedim cenk ve aria gülmeyi kesip göz devirip aya kalktılar "verin telefonlarınızı yada açık saçık fotoğrafları silin" dedi cenk gözümü devirip "ver-mi-çem" dedim sırıtıp ariayı gösterip "ama onunkini alabilirsin her neyse beni miraçım bekliyo bays" dedim tam sıyrılcaktım ki içeriden kırlma sesi ve miranın çığlı koşarak içeri ğirdiğimde mira kırılmış vazonun parçalarının yanında otururken buldum koşarak yanına gidip mirayı kuçagıma aldım "iyimisin mira" dedim atakan gelirken arkadan atalay "iyimisin mira miraya bir şey olduysa sizi öldürrüm" diyip kuçağımdaki mirayı almaya çalıştı "atalay çek elerini" dedim sakinçe "sanene bir çoçuğa bile bakamıyorsunuz" diyip tekrar almaya çalıştı atakan "atalay sinirimi bozma ve defol" dedi sert ama sakinlikle atalay sinirle "sanene o benim kardeşim sen salonda koştutrken bakalım daha neler gelebilirdi başına onlar tartışırken mirayı "mira canım ağlama bak biz burdayız" dedim ağlamayı kesip " ben annemiy iştiyoyum anne anne geyy" dedi atakan ve atlay sesi duymuş olmalıkı ikiside sinirle kıpkırmızı olup bize döndüler atalay hızla kapıdan çıkıp sertçe kapıyı çarparak giti atakan arkasında "siktir git pezevenk senle sonra görüşeçeğiz" diye homurdandı yanımıza gelip "iyimisin diye sordu "atalayın yanına git oda daha çoçuk bu ağır bir yük cenk var yanımızda zaten bir şey olursa ilğileniriz hem mira iyi" dedi cenk gelip "iyimisin mira" dedi mira kafasını salayıp "annemi iştiyoyum" dedi ardında aria gelip "miraçım gel biz bahceye çıkalım olurmu hata sonra luna parka gideriz. Demi deniz" diyip kuçağımdaki mirayı alıp aşağıaya indiler atakan kara kara düşünürken cenkte peençereden bakarken "sırası değil ama sizin birbirinizden alıp veremediniz ne tamam belki üvey ola bilirsiniz birbirinizi kıskana bilirsiniz ama anlamıyorum gerçekten küçük erkek çoçuğu gibisiniz ne bok yerseniz yiyin ama etrafınızdakileri rahatsız etmeyin" diyip odadan çıkaçaken arkamı dönüp "atalaya bir bakıçam nerye gidebilir ne yapa bilir mesaj atarsanız sevinirim aynı yaşta benim kardeşimde var küçük daha konuşmayı deniçem" dedim
Atalayı bulamadım için eve geri döndüm zaten geçe yarısı olmuştu. Eve geldimde ışıklar kapalıydı uyumuşlardı galiba sesizce dışarıda oturan hizmetçi aya kalkıp "buyurun efendim " dedi açtı kapıyı içeri girmemi sağladı merdivenlere doğru yürüyüp çıkmaya başladım odamın kapısına geldimde karşı çaprazımdaki mira önden ve arkasından dadısı çıktı tam iyi geçeler diyceken dadı "şey damla adım gerçekten özür dileriz ama mira uyuyamıyo sizin yanınızda uyumak istiyor" dedi şaşırmıştım neden ben başımı salayıp "önemli deyil sen git ben miraya bakarım iyi geçeler sana"dedim başını salayıp geri çekilip mirayı örüş alanıma girdi "hadi gel seninle uyumak istiyorum ben" dedim "tamam" dedi gelirken yan kapı açıldı aria başını uzatıp "bende katılabilirmiyim" dedi miraya bakarak mira gülümseyip "tütfenn" dedi aria kapıdan çıkıp yanımıza geldinde tam odama girceken teyzemlerin kapısı açıldı "kız geçesi ve ben yokum" dedi teyzem gülüşüp aria "sen kaç yaşındasın da 'kız' geçesi katılma hakı alıyon üvey teyzoşş" dedi şakayla teyzem bozulup "iyi rahatsız etim ben" diyip arkasını dönceken 3' müz birden "hayır sende gel" dedik.
Teyzem hızla bize dönüp odaya girdi,bizden önce."Meraklı,sanki içerde Vini'yi saklıyoruz" dedi Aria ve odaya girdi.Kıkırdayıp odaya giricekken merdivenlerin ordada bir kapı açıldı.Arkamı döndüğümde Atakanı gördüm.Mirayı kendime çekip "Aria ablana söyle ama kulağına fısıldayarak,Damal aablanın işi varmış de ama unutma fısıldayarak" diyip HIZLA merdivenlerden inen Atakanın peşinden gittim."Çok sigara içiyorsun" diyip arkadan yanına oturdum.Kafasını bana hafif çevirip "Sanki benden farklı bir durumun var,senide gördük" dedi.Kıkırdayıp "Oda doğru" dedim ve Atakanın elindeki sigarayı alıp kendi dudaklarıma koydum."Napıyorsun?" Diye sorduğunda karşıya gözlerimi dikip omuz silktim "Sigara içiyorum" dedim.Hafiften gülüp kafasını iki yana salladı.
"Benden bu kadar daha gidip Aria ve Teyzemle dedikodu yapıcam" dedim yerimden kalktım.Kafasını kaldırıp "Biliyorum benim dedikodumu yapıcaksın" dedi hafif sırıtırken.Gülümseyip "Iyi olsun gecelerin Atakan,Iyi geceler" diyip eve koşarak girdim.Ne be kıçım dondu.
"Anam hemende uyumuşlar ya" diye söylenip yatakta yer bulmaya çalıştım.Arianın yanında biraz yer bulunca hızlıca oraya gidip kuruldum.Aria "Ananı sikiyim uyurken kıçıma girme bağre" diyip itti beni.Kıkırdayıp "Uyu lan" dedim ve gözlerimi kapattım.
Gözlerimi kapatınca aklıma Düşen Atakanın yüzünü sikiyim ben.
Merhabaaaa. Hastayımm ve ölüyorum ama gine yazdık knkimle iyi okumalar sizi seviyoruz umarum ki beyenirsiniz... 😍😍😘😘🤒