İyi Okumalar⭐️
Multi-Söyledikleri şarkı
Aria'dan
Gözlerimi açtığımda nefes alamadığımı farkettim.Ölüyomuyum lan ben.Etrafıma baktığımda Damla'nın kolunu bacağını Üzerimde gördüm."Yuh be kızım,yatak yerini üstümde yapmışsın" diye homurdandım.
Ellerimi Örtünün altından çıkarıp Damla'nın en nefret ettiği şeyi yaptım."Allah,destur bismillah" diyip yataktan düştü.
Ben anırarak gülerken Damla kafasını kaldırıp etrafına baktı.Ne olduğunu yeni yeni anladığında "Lan!" Diye bağırdı.Verdiği tepkiye daha çok gülerken odanın kapısı açılıp içeri Maviş girdi.
"Allah,Allah,Allah" diyerek yatağa atladı.Damla ayağı kalkıp "Alta kalanın canı çıksın" diyip Denizin üstüne atladı.Kıkırdayıp "Zayıf olduğuma dua edin yoksa altta kalan sizsiniz" diyip üzerlerine atladım."Lan,olan bana oldu kalkın" diyip altımızda kıvrandı Maviş.
"Çocuklar" diye bağırıp odaya girdi Ayşe teyze -Damla'nın annesi-.Bizi gördüğünde "Tövbe Estağfirullah.Acaba napıyosunuz çocuklar ama emin olun bunu sorarken korkuyorum" dedi.Ben gülüp "Lezbiyen olmaya karar verdik biz" dedim.Altta Deniz ve Damla kıkırdayıp bana baktılar.
"Faruk,kızlar delirmiş" diyip aşşağı koştu Ayşe teyze.Üçümüzde yatağa kendimizi bırakıp kıkırdamasıyla başladık.Damla bana dönüp "Kızım aklın nasıl çalışıyo senin" dedi.Gülüp "İki sister'im böyle ben ne yapıyım" dedim.
*
"Hiç benden güzel oldunuz demiycem çünkü ben daha güzelim" dedim ve göz kırptım.Deniz ve Damla birbirlerine dönüp,sonra bana döndüler."Sen tam bir ego yığınısın" dediler aynı anda ve önlerine döndüler.
"Kızlar,hadi" diye bağırdı Aşşağıdan Ayşe teyze."Bencede gidelim saat 9 oldu" dedim.Kafalarını sallayıp bavullarını aldılar ve kapıya yürümeye başladılar.Tabi ben çöpçü çocuğu gibi arkalarından."Tamam Ayşe teyze.Tamam baktırtmam ikisinede,tamam varınca haber veririm,bende öptüm" diyip öpücük atıp arabama ilerledim.Arabaya binmeden yan arabada Deniz Ve Damlaya baktım kötü kötü.Hayın faişeler,sırf Ayşe teyzenin konuşmasını duymak istemedikleri için beni ortaya atmışlardı.Ve sonuş herşeye tamam diyen bir Aria.
"Dikkattli gidin" diyip kollarını bağırdı Ayşe teyze.Kafamı sallayıp gaza bastım ve garajdan çıktım.Damlada arkamdan çıkıp sağıma geçti ve arabalarımızı aynı konuma aldırdı.Deniz camını açtığında bende açtım."Şu otobana çıkalım bide görün siz" diyip gaza bastım.Damlada direk gaza basıp bana yetişti.Ee arabalar aynı,gaz gücünde aynı normal.
"Açın Model" diye bağırdım otobana çıktığımızda.Saat erken olduğu için kimse yoktu ve sadece iki arabaydık.Deniz benim en sevdiğim Modelin-Makyaj şarkısını açtı son ses."Kardeşim be" diyip arabamı onlara yakınlaştırıp Denize elimi uzattım.