Merhaba çok mutluyum şu anda çünkü bölüm yazcam uzun zaman sonra. Arkadaşlar 197 kiş görmüş ama hiç yorum yok lütfen yorum yapın yaptığınız yorumlar benim için çok önemli ben bu kitabı severek yazıyorum ama beyenmeyenlere zorla sevdiremem ama lütfen görüşlerinizi,isteklerinizi kötü ,iyi yazdımı söyleyin her şeye açığım ama susukunluğa açık değilim sizi öpüyorum. İyi okumalar😘
Damal'dan
Hastaneden çıkalı uzun süre olmuş, baya hemde karne alıçaktık yarın.
Sabah başımda teyzemin bağırmasıyla kalktım gözlerim yarı açık yarı kapalı "he teyzoş gine ne var" dedim teyzem gine her zaman ki haliyle " okul var okul 5 dk aşagıda yemek masasında olmasan seni istemeye gelenlere kahve yaptırır kezzap döker sana içiririm" dedi teyzemin lafından sonra ilk bir idrak etim sonra gözlerim pörtletim sonra "1 dk ordayım" dedim yataktan kalkıp banyoya koştum, ah tabikide böyle olmadı ilk halıya takılıp yere yapışıp aria' nın kahkahaları eşlinde banyoya girdim. 10 dk ardından duş alıp çıktım üstüme okul formalarını giyip koşturarak aşığıya indim. Tabikide merdivenlerin son 2 basamagından gine ilk aşkım merdivenle buluştum gine pis aria cayını içerken beni öyle görünce agzındaki çayı püskürtüp boğulup sonra böğürmyeye başladı.Yemeğimizi yedikten sonra teyzemin "hadi artık gidin" demesiyle kovulduk deniz teyzeme bakıp "tam kovmana gerek yoktu" dedi duygu sömürüsüyle teyzemi gine kandırmıştı teyzem yemek masasından kalkıp köpek bakışıyla denizin yanına gidip "kuzum benim ben hiş öyle dermiyim sana" dedi teyzem aria'ya baktığımda şeytanca gülümsüyordu yüzüne üzgün hir ifade takınıp "üvey teyzoş bana dersin yani" dedi aria göz devirdim bu halerine "ben kimim zaten" tirip atarak dedim. Erkekler bizim halimize gülerken denizin yüzü asıldı sonra gözleri doldu deniz masadan hızla kalkıp koşarak merdivenlerden çıkıp giti teyzem ağzını açmış bir şey diyçeken masadan hızla kalkıp arkasından koştum. Deniz odasına kendini kitlemiş son güçükle kapıya vururken arkamdan koların sarılmasıyla hıçkırarak yere çöktüm "deniz kardeşim bir tanem yalvarım çık yapma" dedik son güçümle koların sahibi atakandı atakanın koları dahada sıktı beni kendine çekip yanaklarımda ki yaşları silip "bir şey yok kendine gel" dedi ona sarılıp ağlamaya başladı bir an sarılmama şaşırmış olmalıki eleri havada kaldı sonra elerini sırtıma koyup okşamaya başladı.
Sevdim belki kokusuyla sinirleriyle o başkasını seçerkem ginede sevdim. Deniz odan çıkmasıyla bizi böyle görmesiyle yüzündeki ağladı beli eden yaşlar kızarıklık gülümesemeye döndü "Enişte?"dedi ayamdaki pofuduk terli çıkarıp denizin karnına atım "ah ne be enişte değilmi şimdi" dedi sinirle kendimi çektim çalıştım sadece taman çünkü sarmıştı beni kolarıyla "burakırmısın" dedim bırakmadı gözlerimi kapatıp içimden sabır çekiyorken... sıncak nefesi dudaklarımda sonrada yumuşak dudakları benim dudaklarımda öperken buldum atakan yavaş yavaş öperken her şey durmuştu dünyada sanki canerin arkadan "öhö öhö" dedi atakan'nın gülümsedi ona eşlik edemiyordum istiyomuyodum onada bilmiyordum. Atakan dudaklarını benden ayırıp beni kaldrırıp sonra kendi kalktı bende açeleyle kalkıp arkamı dönüp giderken aria nın omuzuna çarptım yanlışlıkla "pa-pardon" diyip yanından geçip yan odaya girdim burası atalayın odasını idrak edinçe dudağımı ısrıp arkamı dönüp odadan çıktım aria beni öyle görünce anıra anıra gülüp yere yapıştı "pis pikocu" diyio karşı odaya girdim bu sefer sinirle ne yaptımı bilmiyordum bir utanctan odaya girdimde bu sefer atakanın odasına girdiğimi fark etim sinirle çığlık atıp tekrar çıktım bu sefer tabi bu sefer denizde ona katlıp böğüre böğüre gülüyolardı onlara edil çılarıp merdivenlerin karşısındaki odaya girip bizim oda oldunu anlıyınca kapıyı kitleyip yatağa uzanıp yastıkla kendimi boğmaya başladım...Aşağıdan arianın sesini duydum "gitiler onlar hadi çık artık salak şey okula geç kalcaz" dedi yastıktan başımı kaldırıp ilk rüya olmadını anladım sonra kabusta olmadını anlayınça tekrar yastığa bastırıp nefes almasam belki ölüm diye bastırıp kendimi öldürmeye çalıştım olmuçanı anlayınca aya kalkıp üstümü düzeltip çantamı koluma takıp kapıya yürüdüm kilidi açıp açtım kapıyı dışarıyı kontürol edip yavaş yavaş aşağıya inmeye başladım aşağıya indimde teyzem zor tutyordu gülememek için "pislikler" dedim teyzem dayanamıyıp anırmaya başladı dil çıkarıp kapıya yürüyüp "ben gidi-" dedimde kapı açılıp sırıtan bir atakan ve caner girdi yanaklarım ısınıp arkadan gelen kahkahalar sinirle yerimde tepinirip yürüyüp yanlarından geçip dolaptan botlarımı çıkarıp botlarımı giyip anaktarlıktaki arabım anaktarımı alıp dışarı atım kendimi beyaz audi r8 atım binip arabayı çalıştırıp gaza basıp çıktım. Caddede gidereken arkadan sarı caner kuzişimin arabası içinde kendive yan koltukta aria yanıma geçen siyah ataka'nın arabası ile gine kızardım lanet olsun ki...
Okulla girdiğimizde atakan önce atak yapıp önüme geçip drift yaparak park eti arabasını bütün okul bizi izliyordu nalet girsin arkamdan caner koranya basıtı sinirle bende bastım bende drift çekerek arabamı atakanın ilerisine park edip havalı bir şekilde indim tabikide inemedim çünkü aria'nın böğürmesiyle ona bakıp ve kafamı çarptım allahtan kimse görmemişti. Der zili çaldığında okula giriş yapmıştık ve hoçadan azar işitiçektik nalet girsin ki önden ben ilerlerken arkadan ki kul insan olan aria ,atakan , caner arakadan geliyolardı ve kapıyı çalmak benim görevimdi sınıfa geldimizde sınıfın kapısını çalçaken arkadan caner sınıfa daldı evet daldı. Boşuna öküz demiyorum ben gardaşım. Sınıfa girdip yelerimize oturduk aria ve cenk yan yana oturdu bize inat aria'ya kötü kötü bakarken bana dil çıkarıp önüne döndü bende ataka'nın yanına oturmak zorunda kaldım malesef oturdum bana baktını anamın adını bildim kadar emindim.
Dersin bitimine az kala hoça çıkıp gitmişti boynumda yumuşak ama sert sıçak nefesle kendime geldim atakanın nefesi olduna yemin edebilirim "utanman hoşuma giti" dedi ona dönümiçektşm tabi salak değilim yanaklarım kızardı her zamn ki gibi boynumu yakan nefesi huylanmaya başlamıştım ve o büyü bozulasıya kadar çünkü her zaman ki gibi geçen benimle tartışan kız atakının masasına çıkıp oturdu "eee atakan dün nasıldım takrarlıyalımı?" dedi bir dk bir dk ne dedi o sürtü daha yeni atakan kafasını boynumdan çekip sinirle sürtüğe bakmya başladı "ne saçmılıyorsun sen" dedi kız bana bakıp sırıtıp "düyorum ki dünkü olayı tekrarlıyalımı" dedi küçük sütrük sinirle yerimden kalıp sınıftan çıktım arkamdan aria nın geldini zanediyordum lavaboya girip kapıyı çarptım takrar açılıp kapandı gelen kişiye bakmak için dönündüğümde Ataknın oldunu fark etiğimde sinirle gidip "ne işin var senin burda sikitirip gidermisin" dedim yüzünde gıdam duygu yokken "hayır" dedi sinirle yanına gidip yüzüne tokat atım yüzü yana çevrildi "bir daha asla ama asla yanıma yaklaşma" dedim yanından çekip gidiçeken kolumdan tutu bende onun kolunu tutup üsütmüden uzaklaştırım "iğrençsin iğrençsiniz" dedim ve lavobadan çıktım yüzüne kapıyı çarpıp çıktım...Çıkmamla birise çarpmam bir oldu karşımda bir meteoru varken erimemem mümkün değildi geriye doğru sedelenirken beni tutup sırtıma koydu için eleri sırtımdaydı. "Şey pardon iyimisin güzel kız" dedi kendimi ondan uzaklaştırıp "önemli değil iyim teşekürler" dedim ve yanından geçip gidçeken kolumdan tutup "yenisin her halde hiç görmemiştim seni ben buğra" dedi elini uzatı eline bakıp sonra gözlerşne baktım sonra elini tutup sıktım "evet yeniyim doğa"dedim elini gevşeti bende gevşetim kapıda bize bakan atakanı yeni gördüm görmez olsaydım gözlerinden ateş saçıyordu "ooo atakan naber" dedi buğra denen çoçuk "sonra görüşürüz" dedim yanından geçip sınıfa ilerledim aria sınıfın ordan bizi gözetliuordu sınıfın kapısında tutu beni aria "iyimisin kardeşim" dedi sinirle "ÇOK İYİYİM" dediğimde bağırarak söyledim için her kez bize akmya başladı "şu merve daha yeni onun içinmiydi kavga"dedi sınıfa çekip "merve?" dedim "şu kantinde tartıştın kızdan bahsediyorum istmi merveymiş" dedi "hı ha tam banene ya ondan umrumda değiler" dedim sınıfa geçip yerşme oturdumm ders zili çaldığında buğra girdi içeri sonra merve denen kaşar ve atakan girdi buğra yanıma gelip "boşmu otura bilirmiyim"dedi arkadan atakan "dolu" dedi merve atakanın çaprazında oturuyordu ve yerşne geçip oturdu ve bizi izlemeye başladı içeri samet girdi ve gergin havası gördünde kenara çdkilip sindi aya kalkıp bir cam kenarındaki 3 sıra boş oldundan buğranın kolundan tutup cam kenarına ğeçip oturum ve buğaryıda yanıma geçmesi için "şimdi boş otursana" dedim buğra gülümseyip yanıma oturdu aria kıs kıs gülmeye başladı ona ters bir bakış atıp önüme döndüm atakını gömemle içim ürperdi bana son kez bakıp çaprazında ki mervenin yanına gidip oturdu gözlerim boyaz gibi açıldı.
Ne ne şaka demi olmaz böyle bir şey?
Sen görçeksin atakan bey. Buğraya dönüp gülümsedim "kimsin" dedim oda gülümseyip "Murat Demir'in oğluyum" dedinde içimden "çüş" dedim gülmeye başladında içimden değil sesli söyledimi anladım ve rezil oldum...Ders anlatırlırken gine sametin salak salak espirileri ile yarıldık "pişt yakışıklı" dedi arkadan samet buğraya buğra sırıtı arkasını dönmeden "efendim"dedi korkunç bir sesle kanım durdu"ölmek istemiyorsan uza" dedi fısıltıyla...
BİLİYOMRUM BİLİYORUM ÇOK GICIĞIM İLTİFATINIZ İÇİN❤️❤️❤️Umarım beynmişsinizdir sizi seviyorum... 10 yorum gelmedin süreçe yeni bölüm yazmıçam lütfen yorum yapın...