-ÜK5-

399 11 0
                                    

İyi okumalar

Aria'dan

Beynimin içinde adeta dans eden zil sesini susturmak için yarım saattir Damlayı ayağımla dürtüyordum.Sonunda "Ananın" diyip kalktı yerinden.Telefonun sesi kesildiğinde kükreme sesiyle uykum tamamen açılmıştı."Nerdesini siz!!".Cenkti bu,onun sesi.Damal telefonu kulağından uzaklaştırıp tekrar yaklaştırdı "Sanane" diyip kapattı.Yürek yemiş galiba?.

"Hadi daçmin bunlar daha çok delirmeden gidelim" diyip kalktı yatsktan saçlarını karıştırırken.Bende kalkıp üstümü düzelttim.

*
Ağzıma ballı ekmeyi atarken denize bakıyordum.Sesleri o kadar güzeldiki,huzur buluyorsun adeta."Ee Atakanla nasıl gidiyo" diye sordum ağzımdekini yutup.Damal ağzına attığı kırep sorduğum soru ile boğazında kalırken ben kıkırdadım."Nasıl gidicdk ya,gitmiyo" dedi göxlerini kaçırırken."Hı hı" diyip Ağzıma kahvemi götürdüm.Damla "Asıl Cenkle senin nasıl gidiyo" diyip göz kırptı.İçtiğim kahve boğazımda kalırken küfür edip "Anan diyom çok güzel" diyip ayağına vurum."Kalk la kalk okul geç kalıcaz" dedi Damal saatine bakıp ağzına son lokmasını atarken.

*
"Hadi bismillah" diyip motorumdan indim.Damlada arabasından inip yanıma geldi.Kafamızı kaldırdığımızda sağda Cenkin çetesi,solda Atakan'ın çetesi vardı.Bismillah dememin sebebi bence açıkladı şuan.

"Nerdesiniz siz" diye kızgınlık ve merakla konuştu Cenk.Ben omuz silkerken Damla "Kafa dinledik,sizene" diyip benimle bir yürümeye başladı.Birbirimize bakış atıp gülümsedik ve okuldan içeri girdik.

Herkes bize meraklı meraklı bakarken tek yaptığımız cool bir şekilde yürüyüp en arka sıraya oturmak oldu.Tabi erkekler bakışlarıyal bizi soyuyorlardı desem yeri.

Cenk ve Atakan sınıfa girdiğinde Cenk önümüze gelip oturdu,Atakansa orta sırada en arkaya oturdu.Ben atakanın nerdeyse dibimde olmasından rahatsızlanıp Damlaya dönüp "Yer değiştirelimmi?" Diye sordum.Yan tarafa baktığında Atakanı görünce "Hayır" dedi.Oflayıp "Aferin aferin bana baksında sonra kıskançlıktan çatla" diye tısladım.Aslında Atakanın bana bakmasından korkmuyordum çünlü bakmazdı biliyordum ama Damla onun yanında oturması daha iyiydi,oturmalıydı.

"Haa,kalk kalk" diyip ayaklandı.Yer değiştirdiğimizde ben kıkırdadığımda kafasına bana çevirip "Kıskanmadım" dedi.Kafamı olumda anlamda salladım ama inanmadığım belliydi.

*
Kafam cama yaslanmış dururken Damlada kafasını benim omzuma yaslamış hocayı dinliyordu.Gözüm Cenke kaydığında çıkolata rengi saçlarına kaydı gözüm.Güzümde tebessüm oluşurken hoca Damlanın adını söydedi."Hacam bu konu hakkında konuşmak istemiyorum,lütfen" dediğinde hocanın bakışları bana döndü.Aha bana sorucak."Sence nedir" dedi hoca."Oturuş pozüstünumu düzeltip "Hocam soruyu bir daha ala bilirmiyim?" Diye sordum.Hoca kafasını sallayıp "Konumuz 'Aşk' ve aşk gerçekmidir değilmi?" Diye sordu.Cenk soruyla bana döndüğünde ona bakıp bağazımı temizledim.

"Aşk gerçektir hocam.Evet bağzı insanlar inanmaz ama bence gerçektir.Elle tuturlu ne kadar birşey olmasada,içinizde ki kalpte oluyor elde tutulur birşey oluyor.Yada asıl acıyı ya birini kaybettiğinizde yada sevdiğinize kavuşamadığımızda hissedersini o hissi.Aşk gerçektir hocam,ister inanın ister inanmayın ama aşk gerçektir" diyip son kez Cenke baktım.Damal kulağıma eyilip "Kardeşim edebiyatının iyi olduğunu bilmiyordum" dedi.Gülümseyip "Edebiyat değil benim dediklerim benim dediklerim,kendi hislerim" diyip kafamı dışarı çevirdim.Damal ordan "Vay be kaç senelik arkadaşım Viktor Hugo'ya döndü" diye söylendiğinde ayağına vurup dil çıkarttım.

*
Damla'dan
Son tenefüs zili açldı Aria ile ben anlaştımız için aşağıya bir şeyler içeçektik "aria hadiii ders zili çalcak şimdi çıkamıcaz" dedim bıkınıkla " geliyorum ve geldim" dedi zıplayarak zıplamasın kıkırdayıp sınıfın kapısına doğru yürüdüm.
Kantine geldimizde her yer nerdeyse doluydu cenkin masasına doğru yürürken bir kız önüme atlayıp "hayırdır gülüm sen ne ayaksın 1.'günden yapıştın bir şey demedim 2. Gün öyle bir yanlış olmaz geri bas" dedi orospunun biri herkez bize bakıyor fısıldaşıyor tabi aria her zanmki gibi bulaşma diyor ben daha çok sinirlenip "bak gülüm ben hiç bir zaman geri basmadım basmamda eger bir kişi geriye basacak olursa sen basacaksın ya basmasan?" Dedim kıza bir adım atıp elimi saçına dolayıp "emin ol bu kadar sakin olmam ozaman hiç bir şey seni elimden alamaz" dedim ve devam etim "müdür gelse, polsi gelse, kıralın gelse" dedim devam edip fısıldayarak "kimse seni elimden alamaz küçük orospu şimdi arkana bakmadan defol" dedim koz nerdeyse ağlıcaktı koşarak kantinden çıktı herkez bana şaşkınca bakarken aria "dönün lan önünüze" dedi bağırarak.

Üvey KuzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin