Merhaba. Medyada Merve giray ikizi Mert giray.
Damla'dan
Sabah kalktımda heryerim tutulmuştu aria ve teyzem ortalıkta görünmüyordu gitmişlerdi galiba mira yanımda uzanıyordu üstü bira acılmıştı saat 07:30 du okula geç kalıcamız için hemen miranın üstünü ortüp yananı öpüçük kondurup yataktan çıktım.
Banyoda işimi haledip çıktım. Okul kıyafetlerimi üstüme geçirip saçımı at kuyruğu yaptım ve dudak nemlendiriçimi sürdüm bu gün teyzemle konuşaçaktım amerikaya dönmek için. Aşağıya indimde nerdeyse herkez masadaydı ve fazladan kişi bile vardı cenk,aria, atakan, atalay, sarı saçlı kız, kıvırçık marul , teyzem, eniştem,bir'de deniz. Masaya yürüyüp sandalye çekip oturdum "günaydın" dedim bazıları günaydın bazıları kafa saladı. Yemegimizi yerken telefon çaldı ve bu telefon benimdi çebimden telefonu çıkarıp "özür dilerim" diyip masadan kalktım mutfağa gitimde arıyan mehmeti bu çoçuk benim kardeşimdi "alo" dedim "naber fıstık" dedi mehmet "iyim sen mhemet ararmıdın sen" dedim küsmüş bir sesle "ovv kızdınmı SEN" dedi "normal bence" dedim hizmetçiler beni anormal anormal bakarken göz devirip "mehmet ben seni sonra arıyım olurmu" dedim "olur kapatıyorum o zaman sakın aramayı unutma" Dedim "tamam" diyip telefonu kapatım.
İçeri geçip tekrar masaya oturdum teyzem ağzını açıp "kimdi" dedi merkalı "arkadaşım" dedim "peki" dedi sarı saçlı kızı gösterip "atakanın arkadaşı merve çok iyi bir kızdır aile dostumuz damlacım" dedi Kıvırcık marulu gözsterip "abisi mert" dedi kafamı salıyıp hiç birine bakmadan "memnun oldum" dedim
Yemekden kalktımızda arianın koluna yapışıp arka bahçeye sürükledim okula daha 15 dk vardı "noluyo lan" dedi aria siğaramı yakıp içime çekip "ben teyzemle konuşcam amerika işini" dedim aria "malmısın saçmalama burası çok güzel ve beni bırakma beni geç deniz" dedi ve devam eti "içme şu zıkımı" dedi sığaraya bakarak göz devirdim "deniz büyüdü gitmem lazım eskileri hatırlıyorum".
Okula geldimizde arbamı park edip okula doğru ilerledim aria benim yanımda yürüyordu "eee napcaz bu gün" dedi aria "ders işlicez sonra ben bavulumu hazırlamak için eve gidicem" dedim masaya oturup biz otururken cenk ve atakan meve mert ve tanımadım 3 kişi daha oturdu aria "oha" dedi kıkırdamakla yetindim cenk " nerye" dedi "amerikaya" dedim "niye" dedi merve "burası beni basıyo" dedim cenk göz devirip "ananın karnından amerikadamı doğdun" dedi herkez güldü damla başımızda dikilip "ben amerikada doğdum" dedi sarı saçlı merve "ayy gerçektenmi çok havalı" dedi merve cenk aria bakarken ima dolu sesimle "ben farnsa'da doğdum orayada gide bilirim 'Il y a de belles gars' " dedim (yanlış yazdıysam özür dilerim yeni ögerniyorum) "herkez söyledimi anlamadı için garip garip bakarken aria benle her ülkeyi gezdimiz için anlayıp kahkaha atmaya başladı ne var bunda bende onşarın haline sırıtım "cahiler" dedim kısık sesle cenk "teyzem izin vermez" dedi bu çoçuk çok bilmiş "hıhı" dedim deniz cenkin oraya doğru yürüyüp "babam ona kıyamaz yanlız" dedi cenk "gitmiçeksin gerekirse konuşurum eniştemle" dedi sinirle göz deviridim.
Hala masada otururken zil çalmasına 5 dk kala aya kalktım arianın yanına gidip kulağına "2. Derse gelirim idaret beni kardeşim, mehmetle konuşaçağım" dediğim an aria aya kalkması ve "mehmetmi" dedimis bir oldu ağzını elimi bastırımı başımı iki yana saladım "salak" dedim hemen elimi tutup aşağıya indirdi ve beni sürüklemeye başladı okulun banklarına. Oturdumuza "ne zaman aradı mehmeti sen aramazdın onu hadi anlat" dedi açeleyle "bir şey olmadı kıyamadım kardeşşme hem nedeni varmış anlatcakmış" dedim "inanmıyorum ya kardeşim geliyo" dedi ha siz bilmiyosunuz mehmet bizim kardeşimiz abimiz dir cenk fazla sevmiyor ama zaten hiç görmedi konuşmalrda gördü tek fotoğrafını amerikada ve faransada oda vardı yanımızda.