,,Ále co to tu máme za milé hosty?" usmál se překvapeně Damon když sme doratili do sídla Salvatórů. ,,Dneska tu bude párty" za zády se mi z ničeho nic objevila Caroline a v ruce měla šampaňské. Leknutím jsem pomalu nadskočila. ,,No... tak to si dám s Vámi sklenku mé nejlepší wisky" mrkl na mě Damon. Nezbylo mi nic jiného než se usmát. Zajímalo by mě co pro ti němu všichni mají. Je docela milý. ,,tak pojďte dál"řekl a ukázal rukou směrem dovnitř.
,,Takže vy dva ste už hodně cestovali?" ptala jsem se ,,Dá se to tak říct." přikývl Stefan a já upila ze své sklenky s šampaňským. ,,A jaká je tu škola? Když už hodlám nastoupit jako studentka asi bych měla znát nějaké drby" zasmála jsem se a hodila pohled na Caroline ,,Tady se toho děje" mavla rukou ,,Docela často se konají nějaké plesy třeba ve stylu osmdesátých nebo devadesátých let. Vlastně za měsíc budou šedesátá léta myslím" usmála se na mě Bonnie ,,To je skvělé" rozářila sem se ,,Miluju tématické plesy" objasnila sem ,, A pozítří je akce zakladatelů! Měla by si tam jít s Elenou" ozval se Damon. ,,Zakladatelské akce?" nechápala jsem ,,Eleniny rodiče byli jednou z půvudních rodin tady v Mistic Falls takže i ty by si tam měla být." vysvětlil mi ,,Tak dobře." usmála jsem se.
Celý večer sme se pak jen smály. ,,Došel šampus" řekla smutně Care ,,Dojdu pro další. Už vím kde je" zvedla jsem se z pohovky. OStatní se dál dobře byvili. Šla jsem dlouhou chodbou ke dveřím do sklepa. Až když sem tam šla sama sem si všimla jak to tam je vlastně velké. Měla sem sice pocit že jsem odbočila do špatných dveří, ale dál sem pokračovala v cestě. Našla sem další dveře. To už asi bude ono. Otevřela sem dveře a v tu chvíli sem zkameněla. Na zemi leželo tělo a mělo do srdce zapíchlou dýku. Do očí se mi nahrnuly slzy. Byl to Elijah. ,,Panebože" projelo mi hlavou. ,,S jakými zrůdami se to bavím." měla sem v hlavě tolik nezodpovězených otázek. ,,To ho zabili oni? Nebo snad má sestra" . Vykřikla jsem. Něvěděla jsem jestli to je vyděšený výkřik nebo výkřik ze smutku. Elijaha sem znala dlouhou dobu. Dohližel na mě a byl tu pro mě když sem to potřebovala. Chtěla sem utýct. Měla sem strach. Mé nohy se rozběhly ze dveří ale sotva sem vyběhla sklepení uličkou stál předemnou Damon. Podíval se směrem na otevřené dveře ze kterých sem vyběhla. ,,K čertu" zanadával. Zděšeně jsem si ho prohlíželo. On ho přece nemohl zabít. Snažila jsem se znovu rozběhnout. Utíkala jsem do těch dveří na zpět. Málem sem zakopla o mrtvé tělo svého mrtvého kamaráda. Rychle sem vytáhla tu dýku z Elijahovi hrudi a namířila ji směrem ke dveřím. Slyšela jsem kroky. Věděla jsem že se blíží a třásla jsem se a z očí mi valily proudy slz. Dveře se otevřeli. Stál tam Stefan a Elena. ,,Já ti to vysvětlím" zvedla ruce vrhůru ,,Vyndala tu dýku" upozornil je Damon, který se u nich oběvil sotva sem mrkla ,,Co ste to provedli?" vyšlo mi z úst společně se vzlyky. ,,Ange. Prosím odlož tu dýku a my ti všechno ti vysvětlime." zkusil to znovu Stefan ,,Vy ste zabili Elijaha" řekla sem jen ,,Ste zrůdy" dodala jsem a podívala se na mrtvé tělo.Když sem vyslovila slovo zrůdy Stefan sebou mírně trhl. ,,Není mrtví" protočil Damon oči. Tohle sem nechápala. Elijak měl uplně bledou barvu a ze srdce jsem mu vytáhla dýku. Jasně že byl mrtvý. ,,Jen si schrupl jako šípková Růženka" dodal. Už chápu proč ho nikdo nemá rád. Je to bezcitný parchant. Elena udělala krok ke mě. ,,Prosím odlož tu dýku. Věř mi" vydechla a já udělala krok do zadu. Rozklepala se mi ruka. Z ničeho nic se za zády objevil Damon. Vykřikla jsem. Popadl tu dýku a hodil ji Stefanovi. ,,Víš co dělat pokud nechcem aby nám po bytě utíkal naštvaný původní" řekl a já se začala přesouvat co nejdál. Byla sem obklíčená. Byla sem v pasti. ,,Pojď se mnou. Prosím nahoru" řekla Elena a natáhla ke mě ruku. ,,Proč bych ti měla věřit? Si na jejich straně. To oni zabili Elijaha" prskala sem po ní a cítila jsem jak se mi klepou i kolena. ,,Sem tvoje sestra. Prosím Ange" znovu se na mě podívala. Přikývla jsem. Přešla tu vzdálenost mezi námi a chytila mě za ruku. Nevěděla sem co dělat. Měla sem jí setřást? Je to přece má sestra. Neublížila by mi že ne? Pomalu mě dovedla nahoru. Bonnie a Caroline šla s námi. Posadila jsem se do křesla a přitáhla si nohy k tělu. ,,Celá se třese" vydechla Bonnie. ,,Co teď s ní? Ovlivníte ji?" zeptala se Caroline. ,, Už nějaký en den pije železníkový čaje" zakroutila hlavou Elena. ,,Měla by znát pravdu. Jde o její život" ozval se Stefan a přešel blíž k Eleně a chytil ji kolem boku. ,,Chceš vodu Ange?" Stefan si ke mě přidřepl a položil mi ruku na rameno. Ucukla jsem a dál zírala do stěny. ,,Jestli mě chcete taky zabít udělejte to rychle" začala sem se čím dál více třást. Elena dala Stefanovi ruku na břicho a tak ho mírně odstrčila ode mě. Byla sem jím vděčná. ,,Necháte nás osamotě prosím" podívala se na všechny okolo sebe. Všichni přikývli a odebrali se z té místnosti. ,,Může tu Stefan zůstat?" zeptala se mě. Vyděšeně jsem na něj přesunula pohled ,,Nikdo ti nic neudělá. Slibuju!" chvíli sem na ně koukala. Nakonec sem přikývla. Jak všichni odešli začalo vysvětlování.
ČTEŠ
Dvojčata (upíří deníky)
FanfictionDo Mistic Falls přijíždí dívka nesmírně podobná Eleně Gilbertové. Angela přišla hledat svou stracenou sestru a všechny stopy ji dovedly až sem.Samozřejmě ji najde ,ale jak zareguje až zjistí ,že vypadají naprosto stejně a co teprve na to řeknou ost...