15. Kapitola

1.1K 67 7
                                    

Tak nová kapitolka je tu :)přejí vám krásné počteníčko a pěkný zbytek víkendu.

PS: Moc vám děkuji za komentáře u minulé kapitoly udělali jste mi tím ohromnou radost ♥♥♥

,,Jenno?" zvolala jsem abych zjistila jestli je někdo doma. A nejen, že tam byla ona i Jery ale byl tam i táta. Okamžitě jsem si vzpomněla na Elenin odpor k němu. ,,Johne?" nechápavě jsem zvedla obočí tak jak by to asi udělala Elena ,,Ahoj Eleno" pozdravil mě a né moc přívětivým pohledem se podíval na Stefana. ,,Vůbec jsem se ti nemohla dovolat!" řekla naštvaně Jenna ,,Já vím promiň." omluvně jsem sklopila zrak. ,,Rozbil se mi mobil"  pokusila jsem se něco vymyslet.  Zdálo se že to přijala ,,Pojďte si dát večeři. Udělala jsem dost pro všechny" řekla a vytáhla francouzské brambory z trouby . Podívala jsem se na Stefana a ten přikývl ,,Rád si dám" usmál se laskavě na Jennu a pustil mou ruku. Bylo pro mě zvláštní si hrát na Elenu. Nejen kuli Stefanovi, ale ona žila úplně jiný život. Celou dobu vyrůstala se svou blízkou rodinou. To já ne. Když to tak vezmu byla jsem u úplně cizích lidí.

,,Já si půjdu sbalit"  vydechla jsem ,,A kam chcete jet?" zvedl tázavě obočí John. Hlasitě jsem vydechla na protest. Elena by byla na mé divadélko asi pyšná. ,,Chceme jet na naší chatu k jezeru"  podívala jsem se na Jeremyho a řekla tu předem připravenou lež. ,,Tak to teda ne" zakroutil hlavou John ,,Proč by nemohli? Donesu ti klíče" spiklenecky se na mě usmála Jenna a já se musela také pousmát. John se zatvářil naštvaně a zkřížil ruce na hrudníku. ,, Děkuju" vydechla jsem když mi podala klíčky ,,Můžu jet taky?" zeptal se Jeremy. Tušil že se něco děje ,,No.." podívala jsem se na Stefana ,, Proč ne" pokrčil rameny. Sakra co to vyvádí. Jery měl zůstat tady a měl být v bezpečí. Zvedla jsem se od stolu a šla jsem si zabalit věci. Stefan zůstal dole a já si to zamířila do Elenina pokoje a doufala že trefím správné dveře. Otevřela jsem Eleninu skříň a prohlédla si co má za oblečení. Měla docela podobný styl oblékání. Když jsem sundávala džínovou bundičku z ramínka do pokoje vletěl Jeremy ,,mám sbaleno" řekl a položil před sebe tašku a za sebou zavřel dveře. ,,To je fajn. Já budu hnedka. Donesl by si mi prosím hřeben na vlasy z koupelny?" snažila jsem se něco rychle vymyslet. Donesl hřeben a pak se na mě vážně podíval ,,Co se děje Eleno?" zeptal se a já se mu podívala do oči. Nevěděla jsem co dělat. Mám mu lhát nebo říct pravdu. Co by udělala Elena?  ,,Víš je to složitý Jery" pokrčila jsem rameny a do své tašky hodila Elenino tričko. ,,To říkáš vždycky. Každopádně jsem se o tebe bál" řekl a díval se na mě prozíravím pohledem ,,Jeremy já nejsem" nestihla jsem to doříct protože mě objal. ,,Nemohl jsem se ti dovolat a ani Stefanovi ne. Lekl jsem se že se něco stalo s Klausem. " Tak takové to je mít bratra? V tu chvíli jsem byla ráda že jsem si mohla hrát na Elenu. Chvíli jsem si to objetí vychutnávala a pak jsem se od něj odtáhla ,,Jeremy něco se stalo" sedla jsem si na postel a sklesle svěsila ramena. Musela jsem mu říct pravdu. Sedl si vedle mě ,,Tak to vyklop Angelo" když řekl mé jméno bylo to jako by mě polil studenou vodou. ,,Jak si to poznal?" zarazila jsem se ,,Proč si tady místo mé sestry?" zajímal se ,,Má ji Klaus" do očí se mi nahrnuly slzy. ,,Cože?" vytřeštil zděšeně oči ,,Ale neboj se, Už máme plán na její záchranu" položila jsem mu ruku na rameno ,,Co mám udělat?" zajímal se a chytil mou ruku do svých horkých  dlaní ,,Teď sme chtěli aby Jenna byla v bezpečí a ty taky. Navíc jsme nechtěli aby se o Elenu zatím strachovala. Proto tohle divadélko. " začala sem spěšně vysvětlovat ,,Můj dobrý přítel pro mě sehnal nějaký lektvar.  Jde o to, že se nechám s Elenou proměnit. A až mě Klaus zabije tak se o pár hodin později proberu" řekla jsem jako by to byla jednoduchá věc. To že ten lektvar fungovat možná nebude sem raději nezmiňovala. ,,A jak Klause poté zabijete?" zajímal se a vstal ,,Bonnie ho přivede na okraj smrti, ale tak aby se jí nic nestalo. A pak to Elijah dokončí." vstala sem taky ,,A pak?" zajímal se ,,A pak bude po všem" vydechla jsem úlevou že to vysvětlování mám za sebou. Někdo vešel do pokoje ,,Eleno? Máš všechno?" nakoukl dovnitř Stefan . Jen sem přikývla. ,,Tak můžeme vyrazit?" zeptal se Jeremy ,,Jo jasně" řekl Stefan vzal  mojí tašku. 

Cesta autem byla klidná. Přestože ve mě sílilo napětí. Stefan po cestě nabral Elijaha. ,,Všechno vyšlo tak jak mělo?" zeptal se a usedl vedle mě na zadní sedadlo. ,,Zatím jo" usmála jsem se a chytila ho za ruku. Zavřel za sebou dveře a pokračovali jsme v cestě k Salvatorům.

,,Jak to šlo?" zeptal se okamžitě Damon ,,Zatím jde vše podle plánu" řekl Stefan a přijal od bratra skleničku s whisky.  ,,Zítra bude výměna?" zeptal se na další dotaz a cítila jsem jak se za mě někdo postavil. Byl to Elijah ,,Ano" řekla za mě a položil mi ruku na rameno. Podívala jsem se mu do oči a pak mou pozornost přitáhla Bonnie ,,Místo kde budeme před rituálem je zajištěné" řekla a posadila se do křesla. ,,A co budete dělat když Klaus výměnu nepříjme?" zajímal se Jeremy. ,,Tak se Caroline s ním sejde. A protože víme, kde Elenu vězní tak je zaměníme." Vysvětlila mu a já si prohlédla celé své okolí. Uvědomila jsem si plno věci. Například to, že asi nebudou takové zrůdy. A pak taky: Sme v tom všichni společně. Nemá nás kdo podrazit a to je skvělé. Ten plán prostě musí vyjít. Po detailním probrání zítřka jsme se každy odebrali do nějakého pokoje. Moc jsem ocenila, když mi Elijah nabídl že bude semnou. Po sprše jsme si oba lehli do postele a já se k němu přitulila. ,,Myslíš že to výjde?" zeptala jsem se ,,Doufám. Ale přemýšlel jsem o tom, že je velká možnost, že ten lektvar fungovat nebude" řekl a já měla pocit že se mi zastavilo srdce. ,,Musí přece fungovat." odtáhla jsem se a přitom jsem se posadila. ,,Ale je tady ještě jedna možnost" řekl a taky se posadil. ,,Jaká? Proč si to neřekl hned že je víc možnosti?" posadila jsem se tak abych mu viděla do tváře. ,,Hlavně se nelekni, ale ber to jako možnost" řekl a chytil mě za ruce ,,Jaká?" zajímalo mě a mu se zjevně nechtěl moc říkat jeho nápad. ,,Je tu možnost, u které by jsme měli jistotu že se ti nic nestane. Že to přežiješ..."  strašně to prodlužoval. Začala jsem se obávat toho co řekne. ,,Můžu ti dát svou krev, ale pak až by si zemřela by se z tebe stal.." zhluboka se nadechl a já věděla co příjde ,,Stal by se z tebe upír"

Dvojčata (upíří deníky)Kde žijí příběhy. Začni objevovat