Öyle de oldu. Giden gittigini söylemedi kalan da çok sallamadı gideni aylak küsen aylak da barışmadı. Öylece mal gibi bitti hikaye, hikayeler. Kayıp posta güvercininin ayagındaki degerli tası bir tüccar sattı kusu da kafasını kopartıp kedisine verdi. Kız bir süre sonra evlilik cagına geldigini anlayıp kendine ceki düzen verdi. Anlıyacagınız hepsi kızın ergenligindenmiş. Cocuk parasızlıktan yollara düsüp kızı arayamadı sigoralı bir is bulup calısmaya basladı parayı bulunca askı unuttu. Simdi artık mektup yazmıyor cep telefonu var. Anasıgil kız bulcak diyolardı en son. Attila abi gitmedi limana pia yı görmeye otobüse binip memlekete döndü. Aysel cıktı karsısına. Ne cektin be aysel 4 defa kovuldun yine de vazgecmedin sevildigini duymaya.. Evlendiler snra eceli geldi öldü attila abi. Bilmiyorum eksigi gedigi varmıydı ölürken. Müjgan gözlerinin 4 defa lacivertligini kullanıp önce zengin bir herifle evlenip arabalarda gezdi sonra lacivert kontenjanınıdan yabancı bir herife kactı. Avrupalarda geziyormus alkolik olmustur herhalde köpüklü saraptan. Sadri abi majallesinden kendi gibi isci bi ablayla evlenmis. 3 cocugu olmus. Birgün bir yerde denk geldik iyi oldu her rengi sevdik bi laciverdi mi kalfı diyodu. Eh dogru diyor. O da eksik kalıversin diger eksiklerimiz gibi. Ugur abiinin dedigi gibi kavusursak biteriz biz. Kavusamadılar. Abdurahim abi mihribana neset abi leylaya kavusamadı. Bi cemal abi kavustu o da numunelikti kırk yılda bir cinsinden onu da toprak aldı. Geriye o güzel günlerin hatıraları kaldı. Onlarda da sosyal medyada pirim niyetcilerinin eline kaldı. Hazır gıda dünyasında insanlar katıksız bisey kullanamadıkları gibi yasamayı da katıksız beceremiyolar. Az tüccarlar alısma ısınma pakedinde, tuccarlar simsarlar tacirler de seviyorum pakedinde satıyor yalanlarını. Herkes de bal gibi yiyor. Bana gelince kalfalıktan hayır gelmedi. Yeniden ögrenip bilinçlenmek insanı yanlızlastırıyormus o da bana gelmedi. Ben de ilk sapaktan saga döndüm. Önce program yaptıgım stüdyoyu kapattım içindekileri hurdacıya satıp bi araba aldım elim geldikce degistirdim. Sonra kpss ye girip bir istayonda görevli oldum. Simdi gideceklere bilet kesip gidecegi yeri gösterip gidene kadar eslik ediyor. Noldu diye soranlara uzun hikaye bile demiyorum. Tren birazdan gelir diyip sallıyorum. Geliyorlar gidiyorlar doldurdur bosalt işte. Gün sayıp emeklilik bekliyorum.
Gecen gün elime bi fatura geldi adres acıkta unutulmus radyo yazıyordu. Fatura pavyon hesabı gibiydi içkisiz itiraz edemezsin o derece. Özel sektör orayı da bulmus. ne var ne yok satmıstım ama hat açıkta kalmıs tabi gitti kapattım artık yazmaz. Artık yazmam da. Bu açıkta unutulmus radyonun son programı. Duyan duymayana anlatlsın yada bosverin dinlemeyi bilmeyen duyamaz zaten.
Selametle...Ha umut mu ? Belki baska bir kitaba nasip tabi...