Salutareeeeee!
Tot eu, tot eu! :3
Deci, vreau sa va zic caaaaaaa....CARTEA CONTINUA!
DAAAAP! CARTEA CONTINUAA!
SIIII, DECIIIII, continui!
Altauri de voi am ajuns aici, alaturi de voi continui!
Deci, sa incepem!
================================
*Autor POV*
A trecut o saptamana de la moartea Sarei si toti inca plang. Toti au aflat ca Sara era vampir si trupa impreuna cu Aiden si restul au ramas uimiti:
E dimineata, ora 09:52:
Andy: Buna dimineata! *Spune Andy intrand in casa parintilor lui Sara.*
Toti: Buna dimineata!Ash a intrat ultimul, fara sa salute, s-a asezat pe fotoliu si nu a zis nimic, el era vizibil cel mai afectat de moartea Sarei, dintre toti.
Liam: Frate, esti bine?
Ash: Nu-mi spune asa, si da, sunt bine.
Lucy: V-am chemat pe toti azi aici, sa vorbim despre lucrurile Sarei, ce o sa facem cu ele..*Sara POV*
Nu mai rezist! Nu mai suport! Trebuie sa ma intorc! Nu pot sa stau asa pe veci!
Daca va interseaza, sunt un spirit, pot sa fac tot ce face un om, dar nu am masa materiala, adica nu am trup, doar suflet.
Sunt undeva.. In lumea spiritelor, dar cand vreau pot sa ma duc in lumea oamenilor, ma pot duce, dar tot in forma de spirit si nimeni nu ma vede sau aude.
Eu: Nu mai rezist! Lord, vreau sa fiu iar om!
Lord uimit ma intreba serios:
Lord: Dar nu tu te-ai omorat, adica ai plecat de acolo de buna voie!
Eu: Ba da! Dar nu stiam ca o sa imi lipseasca atat de mult prietenii si familia.. Lord, te rog, trebuie sa existe o cale!
Lord: Exista multe, dar doar una este disponibila pentru tine.
Eu: Orice! Spune!
Lord: Pai, in primul rand trebuie sa nu uiti ca atunci cand o sa iei iar forma umana o sa te transformi instant in vamipr si o sa ai puterile inapoi, nu uita, esti EA, deci nici puterile de vampiri nu le-ai pierdut!
Eu: Bun, bine, acum spune ce trebuie sa fac!
Lord: Trebuie sa distrugi o viata.. Trebuie sa iti alegi un corp pe care sa pui stapanire, sufletul din acel corp o sa se evapore, iar tu o sa ii iei locul.Saa distrug o viata?!.. Uff.. Dar.. Nu cred ca pot face asta..
Eu: Bine, o fac!
Lord: Bine, alege-ti tinta si cheama-ma!Zis si facut! Am plecat in graba, ajunsa in lumea oamenilor ma plimb ici colo cautand o perfectiune, hei, daca tot pot sa-mi aleg si am de unde, dece sa nu profit?!
Merg eu ce merg si ajung prin California, acolo vad o roscata superba:
Eu: Cred ca mi-am gasit corpul!
Ma duc mai aproape de roscata si chiar cand eram gata sa il chem pe Lord acesteia ii vin prietenii:
Roscata: Gasca!
Blonda: Samy! *O striga ea pe roscata.*
Samy: Kyara!Se inbratiseaza si apoi roscata sare in bratele unui baiat:
Samy: Iubitule!
Baiat: Iubito!Offf.. E fericita! Nu pot sa fac asta!... O sa raman spirit pe veci!
Am oftat si cand sa plec o voce ma opreste:
Lord: Sara! Nu te grabi!
Eu: Lord.. Nu pot sa o fac.. E fericita..
Lord: Sara, nu ma intereseaza daca vrei sau nu, eu vreau sa te vad pe tine fericita!A spus asta si apoi m-a teleportat in trupul roscatei:
Eu: Ce naibaaa?!
Eram in lumea spiritelor dar aveam corp. Ma uit in jur si il zaresc pe Lord:
Eu: Lord! Ce ai facuuut?
Lord: Sara, le-am schimbat vietile, acum e ca si cand roscata asta nu a existat niciodata, sipritul din ea nu mai exista, asta esti tu de acum! Aa, si apropo, poti sa iti alegi ce nume vrei tu.
Eu: Pai.. In cazul asta.. Hmmm.. Hmm.. Sara.. Siberia... Seya.. Mira.. Alya.. Chloe.. Dennise.. Avril...
Lord: Mereu esti indecisa! *Spune el razand.*
Eu: Lasa asta, iti place cum arat?!
Lord: Da, chiar arati bine.
Eu: Sunt si eu frumoasa... In sfarsit..
Lord: Mie mi-a placut si corpul tau, adica cel original..
Eu: Lord, tu.. Dece nu te faci om?
Lord: Sara, eu asa m-am nascut, asta e destinul meu, sa ajut spiritele, eu nu sunt om, eu sunt fericit aici, am familie, prieteni..
Eu: Iti multumesc.. Fara tine eram si acum un spirit care isi plangea de mila..
Lord: Cu asta ma ocup.
Eu: Totusi, ce nume sa imi aleg?!
Lord: Nu stiu, e alegrea ta.
Eu: Avril.. Sara Avril..
Lord: Nume de familie?
Eu: Purdy. *Pentru necunoscatori, acesta ecesta este numele de familie a lui Ashley. :)) *
Lord: Te-ai indragostit?
Eu: Pai.. Ashley mereu m-a iubit si.. Si eu il iubesc, enorm..
Lord: Bun. Esti gata?
Eu: Da.Poate vreti sa stiti cun arata Sara:
Ajunsa pe pamant cu ajutorul lui Lord am inceput sa tusesc tare si cad imediat, wow, am uitat cum e sa ai corp! Frate, e greu sa ma tin pe picioare si am uitat ca trebuie sa respir! Si sa mananc!Eu: Multumesc Lord!
Lord: Nu ai pentru ce! Acum fugi si indeplineste-ti dorintele!Zis si facut am alergat cu viteza pana acasa la mine.
Eram in fata usii si respiram sacadat, ma gandeam:
Sa deschid? Sa ii revad? Sa plang? Sa rad? Sa il iert pe Liam?
Ma gandesc si nu deschid usa. Plec in graba de acolo si ma duc la apartamentul meu.
Urc scarile si iau cheia de rezerva din o gropita din podea acoperita de un ghiveci cu o floare in el.
O iau si deschid usa. Inchid usa dupa mine si ma las usor in jos. Imi cuprind genunchi cu mainile si stau asa vreo 10 minute.
Decid sa ma ridic, ma duc la frigider si il deschid, vad ca toata mancarea e stricata.. Logic..
Eu: Uhm.. Fata asta avea 18 ani.. O chema Dennise Rosa Andrelin. Uhm.. Avea patinti bogati.. De unde stiu astea?!
Normal ca nu am prinit nicun rapsuns. Ma asez pe scaun si astept sa imi vina o idee..
Peste vreo 10 minute in care doar am stat aud batai in usa:
================================
Gata!
Next? :3
Pupiceiiii😘😘😘😘
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri Vol.ll [18+] (√)
VampiroSara continua sa traiasca, dar cum?! Viata ei cea veche, sau vrea o viata noua, acum ca are ocazia sa aleaga?!