CONTINUAM!
(^ω^)(^ω^)(^ω^)
Eu: Experienta pe care am avut-o alaturi de tine, de voi, n-o s-o mai am cu nimeni altcineva. Vreau, nu vreau, sunteti niste persoane speciale, niste persoane care si-au pus amprenta asupra unei parti a vietii mele, intr-un sens bun, sauuu mai putin bun, but intamplarea asta m-a maturizat si m-a facut sa realizez ca sunt o persoana foarte norocoasa sa am ceea ce am si ca am trecut prin tot ce am trecut. Si sunt mandra ca v-am cunoscut si nu regret nici macar un moment petrecut cu vreunul din voi.
Vlad ramane placut surprins. Un mic zambet i se asterne pe buze:
Vlad: Esti o persoana speciala. Emani bucurie, maturitate, respect si bun simt prin orice cuvant rostit. N-o sa mai gasesc niciodata o fata ca tine, dar stiu ca nu esti potrivita pentru mine, nu te pot obliga sa ma iubesti. Sper sa ai parte de fericire si tot ce-ti doresti aici, cu ei, cu oamenii pe care ii iubesti.
Cu astea spuse, si-a deschis bratele. Sarind la el in brate i-am spus la ureche:
Eu: Esti un baiat special, o sa-ti gasesti jumatatea foarte curand. O fata care sa te placa exact asa cum esti.
Ne-am desprins din imbratisare si, cu zambetul pe buze, s-a dat un pas in spate, toti m-au salutat, dand din cap sau facandu-mi cu mana, si in a 2a secunda au disparut.
Am suflat usurata si putin trista, o sa-mi fie dor de ei, cum am spus, fiecare m-a invatat cate ceva, intr-un fel sau altul.
Am zambit si m-am intors la curatarea Yamahei mele. Linistea placuta m-a facut sa ma concentrez si sa uit de timp, am pierdut 3 ore curatandu-mi motorul.
David: N-ai de gand sa-mi raspunzi?!
Am tresarit auzindu-l in spatele meu:
Eu: Wut?!
David: Te-am strigat de vrei 3 ori.
Eu: Scuze, eu doar.. Nuj, ma gandeam, eram concentrata aici, scuze. *Am spus sarutandu-l scurt.*
David: Nu-i nimic, dar daca ai terminat, mama a spus ca cina e gata.
Eu: Oh, dwa, perf, vin acum, ma spal pe picioare si vin.Mergand spre furtun ii dau drumu de la robinet si incep sa ma spal pe picioare:
David: Vreau eu sa te ud, ăăă, sa te spal!
Am inceput sa rad si i-am dat furtunul:
Eu: Poftim, uda-ma. *Am spus si mi-am muscat buza.*
David: Ce as vrea sa te ud acum baby..Mi-a muscat usor buza inferioara si a lasat apa furtunului sa-mi curga usor pe spate, udandu-mi hainele, tricoul ai pantalonasii, apoi picioarele:
David: Daca mi se scoala nu mai pot da ochii cu ai tai.*A spus bagandu-mi mana in par.*
Eu: Atunci hai sa rezolvam problema asta.L-am luat de mana si am alergat in casa, in camera mea. M-a aruncat in pat si s-a pus peste mine. Dandu-mi tricoul jos si-a muscat buza vazandu-mi sanii goi.
Mi-a inlaturat imediat si pantalonii, tricoul lui urmand. Blugii de pe el i-a inlaturat imediat, pentru ca se vede ca-l incomodau.
Am inceput sa ne sarutam orbeste, i-am muscat buza inferioara atat de tare pana am simtit sange, a facut si el la fel cu buza mea inferioara.
Ahhh, il ador!
M-a intors pe burta, mi-a dat o palma peste fund rosindu-mi fesa dreapta.
Am gemut involuntar. M-a asezat bine si m-a penetrat usor, am gemut, luand cearsaful negru in mana si strangadu-l.
Mi-a prins fesele in mana si a inceput sa se miste putin mai repede, si din ce in ce mai repede.
Gemand la fiecare miscare de a lui ma simteam in al 9-lea cer, cu el, orice clipa e de vis!
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri Vol.ll [18+] (√)
VampirosSara continua sa traiasca, dar cum?! Viata ei cea veche, sau vrea o viata noua, acum ca are ocazia sa aleaga?!