CONTINUAM!
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Beel: FATA CU PAR DE FOC, ESTI BINE?!
Eu: Dah..
Belial: CE SE INTAMPLA AICI?!
Eu: Vreau sa faceti ceva pentru mine..
Belial: Ce anume?!
Eu: Sa ma luati dracului de aici!
Belial: Orice pentru tine.Spus si facut, in secunda 2 am fost in castel. Departe de toti si toate.. Boh.. Am obosit.. Ma ridic in picioare si cei 2 isi iau forma umana:
Eu: Va multumesc enrom!*Spun eu imbratisandu-i.*
Belial: Ce se intampla acolo?!
Beel: Cine erau acei vampiri si varcolaci?!
Eu: Doar persoane care nu-mi fac bine acum.. Doar.. Pot sa stau aici un timp.. Va rog?
Belial: Sigur, poti sa stai aici cat vrei.
Beel: Toti servitorii iti stau la dispozitie si daca ai nevoie de ceva poti apela si la noi.
Eu: Va multumesc mult. As vrea doar o camera unde sa pot sa stau linistia..
Belial: Sigur. Riven!
Riven: Da stapane?!
Belial: Te rog sa o conduci pe Sara in camera de oaspeti, cea mare si luxoasa, vreau sa-i aduci tot ce doreste, cand doreste, cat doreste. Haine,mancare,oameni,sange, absolut ce vrea ea.
Eu: Am nevoie doar de o camera, nu si de-
Belial: Cuvantul meu e porunca, si in plus eu vreau sa te ajut, daca refuzi asta esti chiar proasta.
Eu: Da, bine,bine.. Multumesc.Riven m-a condus la camera mea. Toti sclavii se uitau la mine uimiti. Riven e o servitoare dar nu stiu ce e, e o fata frumoasa, par alb si ochii rosii.. chiar nu stiu ce e.. In fine.. Vreau liniste.. Atat..
Riven: Aici este camera, domnisoara.*Spune si-mi arata catre 2 usi metalice negru-rosiatice care au fost deschise de 2 barbati cu armuri si toate cele.*
Eu: Spune-mi Sara si multumesc.*Spun intrand in camera.*
Riven: In 5 minute o sa venim cu haine, pantofi, accesorii si daca mai doritii ceva o sa vaa aduc.
Eu: Nimic, momentan, multumesc.Riven face o plecaciune scurta si iese din camera. Fuuuuck! Ce dracu se intampla?!
Eu: Ahm.. Am pat mare cu baldachin..
Camera e destul de draguta, peretii negrii cu urme rosiatice, mobila Sangerie, pat imens cu asternuturi negre si baltachinull la fel.. Ioooi.. E faina, da, chiar e faina rau.
Ma arunc in pat si imi afund capul in perna. Offf.. Sunt obosita... Fizic, emotional.. Sunt distrusa..
Adica eu acum ce trebuie sa fac?! Sa merg cu David?! Cu trupa?! Cu demonii?! Cu Vad?! Cu ai mei?! Cu varcolacii?!
Dar gandurile mele idioate au fost intrerupte de catre niste batai in usa:
Eu: Intra.
Riven: Sara, ti-am adus hainele.
Eu: Da, multumesc, chiar tre sa mmaa schimb de pantalonii astia.. Sunt al dracului de incomozi..Haine negre.. O gramadaaaaaaa.. Oouuu daaah! Ador asta! Ador ca totul aici e negru! E ceva gen o lume creata perfect pentru mine! Maa juuur! N-as mai pleca de aici..
Adica.. Nuj.. As vrea sa fie totul perfect.. Adica sa fie pace, toti sa se inteleagaa intre ei si sa fim prieteni.. Aadica nujjjj.. Sa fie bine.. Peleme.. Dar din pacate, nu e.. Delloc..
Stateam pe pat si asteptam ca sclavii sa termine de aranjat hainele in dulap. Cum au terminat s-au aliniat in fata mea si aasteptau sa fac "inspectia" sa fiu siugura caa e totul ok.
M-am ridicat in picioare si aam mers la dulaap.. Hm.. Good.. Amm pantaloni lungi, hanorace si tricouri, cam asta port in general, e bine.
Eu: E foarte bine, multumesc mult, acum puteti pleca.
Riven: Doriti sa mancati acum sau sa luati cina impreuna cu Belial si Beel?*Spune facandu-le seemn cellorlalti ssa iasa aafara.*
Eu: O sa iau cine cu cei 2.. Daaar.. Hmm.. Dar as vrea si eu o portie de sange.. De cea mai buna calitate.. Vreau ssa ma relaxez putin..
Riven: Sigur, doriti sa fie servit ca un vin rafinat sau direct din prada?Eu zambesc si imi musc buza inferioara:
Eu: Ca un vin rafinat..
Riven: Bine..
Eu: Inainte sa pleci, usile sunt antifonate?
Riven: Nu, dar abia se aude, adica daca e zgomot pe hol nu o sa fie atat De tare incat sa va deranjeze.
Eu: Ah., good... Si.. Imi poti aduce niste boxe?
Riven: Sigur. *Spune aceasta zambind.*
Eu: Multumesc mult Riven, astept. *Ii spun zambind.*Aceasta iasa din caamera si eu oftez.. Vreau sa ma relaxez. Chiar vreau asta.
Hmm.. Tre sa maa schimb, ma duc la dulap ssi il deschid. Boon.. Sa vedeeeem.. Cee avem noi p-aci?
Hm.. Vreau ceva comod.. Uu, colanti.. Dap, o pereche de colanti negri, sosete pufoase negre, un tricou lung si larg negru siiiii papucei de casa negrii. Good.
Ma schimb si imi aarunc hainele pe care le aveamm pe mine pe podea. Alea vreau sa fie arse.
Ma arunc in paat si in cateva secunde baate cineva la usa:
Eu: Intra.
In camera intra un servitor, nu sclav.. Hmm.. Are o sticla asezata pe o tava alaturi de un paahar. Ma ridic in ppicioare si ma intrept spre masuta unde le-a asezat.
Iau sticla si imi pun in pahar in timp ce il analizam pe inaltul servitor:
Eu: Multumesc, boxele candd vin?
Servitor: Riven a luat 2 sclavi sa o ajute, vin imediat.
Eu: Bun, multumeesc, esti lliber sa pleci. *Spun zambind si faacandu-i semn spre usa.*
Servitor: Domnisoara. *Spune acesta faacand o mica plecaciune si iesind.*Ma uit la sangele din paharul meu care mirosea si arata divin. Il gust si realizez ca aasta chiar e un stil de viataaaaa! Vreaau sa traiesc aici! Lux! Dar sincer.. As vrea aa fie trupa, ai mei, Blonda si David aaici..
Cand ma gandeam eu la porcariile mele, ciori cu corn de unicorn si rahaati zburatori, cineva bate la usa, eu tresar si raspund cu glaas scazut:
Eu: Intra.
Riven: Boxele au venit.Si atunci vad 2 sclavi care au intrat cu un intreg set de boxe. Moaaamaaaa.. Le-au pus intr-un colt al camerei si le-au aranjat dupaa ce le-au instalat. Hoho..
Sclav: Aici aveti boxele, stiti sa le folositi?
Eu: Pfff, logic! Mersi mult baieti.
Belial: Hmm.. Destul De curios.. Vad ca-(^v^)(^v^)(^v^)(^v^)
Gataaaa!
Next? :3
Pupiceiiii💋💋💋
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri Vol.ll [18+] (√)
VampireSara continua sa traiasca, dar cum?! Viata ei cea veche, sau vrea o viata noua, acum ca are ocazia sa aleaga?!