CONTINUAM!
ヽ(*⌒∇⌒*)ノヽ(*⌒∇⌒*)ノ
ATENTIE: ACEST CAPITOL CONTINE SCENE INIMAGINABILE, SUNT SCENE 18+. LIMBAJ MURDAR SI SCENE DE ADULTI.
Poate va intrebati de ce fac aceste anunturi, nu vreau sa mai primesc raporturi, asa ca daca nu va convine sariti peste capitol.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~El imi lingea mie buzele eu pe ale lui, dintr-o data o voce ne intrerupe:
Dony: Ati fost la vanatoare?
Eu: Da, si OMG ce bun e!
Mihai: Bine dracu ca m-ai mai dus si tu la vanatoare ca mie mi-e prea lene.Eu incep sa rad si pornesc spre cabana. Deschid usa si intru.
Anna statea pe canapea intinsa, se uita la focul din semineu.
Eu mi-am dat geaca jos si am pus-o pe cuier apoi m-am pus peste Anna:
Eu: Ce faci? *O intreb si o sarut.*
Anna: Bine, tu ce faci?!*Ma intreaba dupa ce rupem sarutul.*
Eu: Am realizat ca-mi cam plac si fetele..Spun si incep sa o sarut. Da frate, imi plac si fetele. Si?! Sunt bi!
Pro LGBT! Momentul adevarului, Pisicuța e bi, dap, am scris corect, sunt bi!
Anna ma prinde de fund, o musc de buza si geme usor, ii prind sanii in maini apoi o ling pe gat, imi baga mana sub tricou si da de sani, ii maseaza usor si imi baga mana in sutien, imi strange sfatcurile cu degetele si eu gem usor printre buze.
Intensificam sarutul, dar, dintr-o data o voce ne taie rasuflarile:
Vlad: Sara?!
In a doua secunda eram jos de pe Anna si stateam in picioare una langa alta uitatandu-ne la Vlad:
Vlad: Am.. Am vazut bine?!
Eu inghit in sec si ma uit la Anna, o iau de mana si ma uit la Vlad:
Eu: Da, ai vazut bine!
Vlad inghide in sec si da din cap negativ. In acel moment intra si cei 3 in cabana:
Mihai: Ce se petrece?
Dony: Anna?
Ronald: Ce naiba?Eu si Anna ne uitam la ei, Anna se uita la mine si ma prinde intr-un sarut, eu ii raspund si toti se uitau la noi socati:
Vlad: Sara!
Dony: Anna!
Mihai: Ah, sunt excitat!
Ronald: Esti prost.Dupa ce rupem sarutul ma uit catre baieti si zic:
Eu: Sunt bi, si?!
Vlad: Stai asa.. IUBITA MEA MA INSEALA CU FOSTA MEA IUBITA?
Eu: Aham.In acel moment Vlad vine in fata mea, incepe sa ma sarute flamand si pe Anna o ia de sani.
Anna incepe sa-l sarute pe gat, apoi se saruta pe gura, eu ma uitam la ei si zambeam:
Eu: Mihai, Ronald, Dony?
Baietii au suras la ideea mea, au venit la noi si am inceput sa ma sarut cu Mihai, Anna se saruta cu Ronald iar Dony o saruta pe gat pe Anna si Vlad ma saruta pe gat pe mine.
O viata mai am, o sa fac tot ce ma taie capul, nu-s curva, dar imi place sa traiesc.
Vlad imi musca buzele, eu ma uit la Vlad si la Mihai:
Eu: Sarutati-va!
Mihai si Vlad se privesc apoi se saruta, ahm, arata bineee, bine rauuuu!
Mihai ma prinde de sani, eu tresar usor, il iau de mana si ii zambesc:
Eu: Iti mai aduci aminte cand ai zis ca vrei sa ma futi?
Mihai: Mereu cand te vad!Tricoul meu a fost smuls de pe mine de catre Anna, m-am intors cu fata la ea si am sarutat-o, Vlad mi-a desfacut sutienul, sutienul Annei era deja pe podea, eram linsa pe spate de catre Ronald, ma intorc cu fata la el si il sarut salbatic.
Imi prinde un san in gura si incepe sa-l suga, eu gem usor, Dony ma prinde de maxilar si ma priveste in ochi:
Dony: Nu am uitat! *Imi spune in soapta apoi ma saruta salbatic.*
Ii desfac blugii si ii bag mana in boxeri, ii iau barbatia in mana si el geme usor, Anna ma ia de spate, ma intoarce cu fata la ea si imi da pantalonii jos, imi baga mana in chiloti si incepe sa masese locul mic si umed.
Vlad ma prinde de sani si imi da caoul pe spate, ma saruta si ma musca de buza. Ronald o ia pe Anna si incepe sa o sarute, Mihai vine la mine si inecepe sa-mi linga sanii, eu gem infundat si ii desfac pantalonii, Vlad ma intoarce brusc cu fata la el si ma saruta, ii desfac si lui pantalonii in timp ce mana lui Mihai se juca in chilotii mei.
Pantalonii baietilor nu mai erau, boxerii lor ma enervau, am tras de boxerii lui Mihai si i-am rupt, lasand sa se vada barbatia lui mare si intarita la maxim.
Il iau pe Vlad de mana si ii bag mana in chilotii mei apoi ii smulg si lui boxerii, Mihai imi masa sanii usor si ii lingea, Vlad imi smulge chilotii si ma arunca pe canapea, imediat el peste mine, incepe sa imi sarute micuta zona fierbinte si uda.
Mihai sare pe buzele mele, eu ii rasplatesc cu o ploaie de gemete. Ii musc buza lui Mihai, incep sa-i masez barbatia, el geme infundat.
Vlad se pune deasupra mea si ma patrunde brusc si tare:
Eu: AHHH!
Mihai: Asa baby!Vlad incepe cu un ritm alert si nu-mi da voie sa reactionez, se da jos apoi Mihai ii ia locul, dar de data asta chiar mai brutal:
Eu: AAAAHHHHM!
Vlad: Bine Mihai, bineee!
Eu: Ahm, ah, ahmm.. Ahhh..Mihai ma saruta si zambeste, il imping de pe mine si ma pun deasupra, ma uit la Vlad si il sarut apou incep sa sar sus si jos cat de repede pot:.
Mihai: Ah..
Eu: Ahhmm..Dupa ceva timp ma ridic dupa Mihai si in locul lui vine Vlad, ma pun pe el si incep iar sa sar in sus si in jos si da gem incontrolabil.
In acest timp Mihai ma lingea pe gat, eu ii mangaiam barbatia si gemeam de dubla placere.
Ma ridic de pe canapea si ma pun in fata ei, ma sprijin cu spatele de ea si imi despart picioarele, Vlad si Mihai se apleaca si incep sa-mi sarute si sa-mi linga micutul loc fierbinte si ud.
~~~~~~
Asa am continuat pana la 4 dimineata.
~~~~~~
*Dimineata*
Ma trezesc pe jos intinsa, eram in bratele lui Mihai iar Vlad era cu capul pe burta mea.
“ψ(`∇´)ψ“ψ(`∇´)ψ“ψ(`∇´)ψ
Gataaaa!
Next?! :3
Pupiceiiiiii😘😘😘
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri Vol.ll [18+] (√)
VampireSara continua sa traiasca, dar cum?! Viata ei cea veche, sau vrea o viata noua, acum ca are ocazia sa aleaga?!