CONTINUAM!
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Sunt fericita.. Si poate iar o sa isi bata joc, dar macar acum, cateva minute sa stiu ca sunt langa el si el langa mine, macar cateva minute sa fiu fericita.
David: Sara, eu-
Eu: Nu strica momentul!
David: Bine..Peste cateva minute in care doar am stat asa si m-am ghemuit mai bine la pipetul lui David adulmecandu-i mirosul, ma trezesc zicand:
Eu: Dece te-ai intors?!
David: Nu mi-am terminat viata, inca..
Eu: Alex, Kay?..
David: Nu stiu, nu-mi pasa.
Eu: Dece mi-ai facut asa ceva?..David a inghitit in sec si s-a incordat:
David: Nu stiu..
Eu: O iubeai?..
David: Nu stiu..
Eu: Dece?.. Ma.. M-ai iubit macar putin?! Vreodata?!David mi-a dat drumul si s-a ridicat in picioare, eu il priveam stand in sezut pe pat:
David: Trebuie sa plec..
Eu: Nu te mai intoarce.. Doar daca vrei sa o luam de la capat, cu prietenia..David da din cap afirmativ si dispare.
Ma intind pe spate si oftez adanc. Offf.. Acum imi aduc aminte dece am plecat.. Dece te-ai intors Sara?!
Intrebari fara raspuns.. In ultima vreme sunt atat de multe..
*Peste 2 zile.*
E ora 09:00 si ceasul suna cu disperare. Il prind in mana de pe noptiera si il arunc in perete. La contactul cu acesta se face bucatele. Fmm..
Ma ridic lenesa din pat si ma duc catre baie, e deja tarziu asa ca nu imi fac dus doar ma spal pe dinti si pe fata, ies din camera si ma imbrac cu o pereche de blugi taiati in genunchi negri, cu normala, un meiu larg, negru pana la talie, o pereche de adidasi negri si o vesta neagra cu tinte peste.
Parul aleg sa il fac un coc dezornonat, lasand cateva suvite libere, apoi la machiaj aleg tus, rimel si ruj negru.
Sunt gata de plecare.
Ah, am uitat! Va intrebati unde merg?! Ei bineeee, ma intalnesc cu gasca! Care dintre ele?
Black Veil Brides.
Ultimele zile au fost monotone.. Dar asta nu e! Trebuia sa ma trezesc la 08:30 dar nah..
Ies din casa in timp ce imi imbrac geaca de piele. Vecinii care s-au mutat de ccurand aproximativ acum 3 zile, ma privesc si ma analizeaza.
Sui pe motocicleta care era tinuta de noul majordon, Chris, si imi pun casca.
Plec in goana spre aeroport. Baietii ajung la 10:10-20 acolo, e deja 09:47, nu vreau sa intarziiiiiii!
Bag viteza si in cam 8-10 min ajung. Parchez motorul si intru in aeroport.
Caut barbatul imbracat la costum cu par castaniu si ochi verzi, acela este presarul lor, ii asteptam impreuna.
Cum intru il zaresc pe un scaun la o masa, band o cafea. Zambesc si ma duc spre el.
Acesta se ridica si ma saluta dupa ce ne pupam pe obraji, ca de, asa e frumos :>
Marc: Buna Sara, ia un loc, te rog!
Eu: Buna, mersi!Ma asez si iau meniul de la mica cofetarie in mana sperand ca o sa gasesc ceva de mancare:
Marc: Ce mai faci?
Eu: Oribil, mi-e extrem de dor de baieti si de Juliet, abia astept sa ii vad, plus ca am reintalnit o persoana care mi-a dat toate planurile peste cap.. Tu?
Marc: Wow.. Eu.. Deja obosesc cand ma gandesc cata treaba o sa avem eu si baietii, dupa acest concediu aici..
Eu: Oh, Marc, nu ai habar cat ma bucur ca ai ales ca concediul vosttu sa fie aici, doar sa ne vedem noi, iti multumesc, enrom!
Marc: Nu ai pentru ce, e un loc frumos, si in plus, baietilor le face bine sa stea cu tine, si mie imi face placere sa ne mai vedem, esti o persoana superba!
Eu: Ah, multumesc mult, de asemenea!Zambim amandoi si instinctiv ma uit la ceas si observ ca e 10:13, trebuie sa vina!
Eu: MARC, LASA CAFEAUA, TREBUIE SA VINA!
Cum aude asta Marc se ridica si lasa banii pe masa, il iau taras dupa mine pana la scarile rulante pe care trebuiau baietii sa urce.
Noi ne avand voie sa coboram ii asteptam acolo, eu ma plimbam din stamga in dreapta in timp ce Marc statea sprijinit de perete si butona telefonul.
La un moment dat Marc spune:
Marc: Sara, uite ca vin!
Cum aud asta ma intorc si ii vad pe cei 6 cum merg spre noi, la vederea mea Ashley incepe sa alerge si eu la fel.
Sar pe el, acesta cazad jos, ne strangem tare in brate, ohhh, ce mult mi-a lipsit Pandicornul asta afurisit!
Eu: Pandicornuleeeee!♡
Ash: Pandicoarnoooo!♡Stam asa vreo 30 de secunde caci imediat la imbratisare se baga si CC apoi Jinxx apoi Jake si Andy si Juliet.
Eu: Ma bucur sa va revad!
Juliet: Si noi ne bucuram!
CC: Ne-ai lipsit idioatooo!
Eu: Si voi mie porcilor!Ohh, atat de dor mi-a fost!♡♡♡♡
*Peste 8 ore.*
Este ora 17:42 si noi stam tolaniti pe canapea de ore bune. Am vorbit, am mancat pizza si am privit la desene.
Eu: Ma duc sa iau niste floricele pentru urmatorul film?
Toti: DA!
Eu: Usor! Ma duc! *Spun razand.*Marc a plecat acasa. Cei din BVB trebuia sa ramana la noi in seara asta. Ajunsa in bucatarie iau cel mai mare bol din casa si pun floricele gata facute in el.
Ies din bucatarie toata numai un zambet, cand, raman incremenita de ce se intampla in living.
In drepata erau cei din BVB impreuna cu Juliet, in picioare, il priveau mirati pe el..
E el.. Cel din viziunea mea!
Cand privirea lui o intalneste pe a mea incep sa tremur, bolul din mainile mele cade si se sparge in sute de bucati la contactul cu podeaua.
Eu: Tu..
El: Vladimir DeBoneir, incantat, scumpa mea Sara! *Spune acesta sarutandu-mi mana.*
Eu: Ce.. Ce faci aici?..
Vlad: Am venit sa..Face o pauza si se uita la cei din BVB apoi la mine, apoi la Ash, apoi iar la mine:
Vlad: Sa.....
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Gataaa!
Next? :3
Pupiceiiii😘😘😘😘
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri Vol.ll [18+] (√)
VampireSara continua sa traiasca, dar cum?! Viata ei cea veche, sau vrea o viata noua, acum ca are ocazia sa aleaga?!